معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز خبر داد:

ادامه عملیات احداث بلوار ۴۵ متری مسیر تکمیل کننده ۱۸ متری چهارم تا میدان امام رضا(ع) اهواز

یکی از اولویت‌های شهرداری اهواز اجرای پروژه‌های تاثیرگذار در مناطق مختلف شهر اهواز بوده و در این راستا پروژه‌های متعددی طی سالهای اخیر در سطح مناطق هشتگانه اجراء و به بهره‌برداری رسیده اند.

ادامه عملیات احداث بلوار ۴۵ متری مسیر تکمیل کننده ۱۸ متری چهارم تا میدان امام رضا(ع) اهواز

 پرویز حسینی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری اهواز اجرای پروژه‌های تاثیرگذار در مناطق مختلف شهر اهواز بوده و در این راستا پروژه‌های متعددی طی سالهای اخیر در سطح مناطق هشتگانه اجراء و به بهره‌برداری رسیده اند.

معاون فنی و عمرانی در بازدید از پروژه بلوارجدید الحداث تکمیل کننده مسیر زیر گذر ۱۸ متری چهارم کیان آباد تا میدان امام رضا(ع) تصریح کرد: براساس پروژه‌های مصوب راهسازی شهرداری اهواز، احداث بلوار ۴۵ متری کیانشهر در دستور کارمعاونت فنی و عمرانی قرار گرفت و از اواخرسال ۱۳۹۹عملیات احداث و اجرای این پروژه کلید خورد.

وی با بیان اینکه این بلوار از۱۸ متری چهارم کیان آباد تا میدان امام رضا (ع) کیانشهر به‌ صورت بلوار و در دو باند عبوری با طول ۱۵۰۰ متر و عرض ۴۵ متر طراحی و در راستای کاهش و روانسازی ترافیک درحال اجراست، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به‌سرعت مراحل احداث و تکمیل این بلوار را به پایان برسانیم تا شهروندان با آرامش بیشتری بتوانند تردد کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های مصوب شهرداری طبق برنامه زمان‌بندی، منظم و بدون وقفه در حال انجام است تصریح کرد: هم‌اکنون پروژه‌هایی چون تکمیل فاز دوم مسیر پل ششم ، پارک ریحانه ، تکمیل محور ال ۳۰۰ تقاطع شهید کجباف، ادامه تولید و نصب سگمنتال تقاطع غیر همسطح شهید قربانی (چمران)، ادامه روکش آسفالت بلوار ۴۴ متری کیانشهر، ادامه عملیات اجرای در زیر گذر زردشت (جانباز) وعملیات روکش و لکه گیری آسفالت در نقاط مختلف شهر در حال اجراست.

وی در خاتمه ضمن تشکر از صبوری و همراهی شهروندان در اجرای پروژه ها و طرح‌های عمرانی انجام‌شده درشهر یاد آور شد : مجموعه شهرداری اهواز تمام تلاش خود را در زمینه بهبود سطح زندگی شهری و آسایش شهروندان به کارگرفته و صادقانه و خالصانه در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌دارد و هدف از اجرای این پروژه ها را کاهش مدت‌زمان سفر‌های درون‌شهری، افزایش ایمنی تردد شهروندان، کاهش تصادفات است و مشارکت و همکاری شهروندان در اجرای پروژه‌های شهری سبب تسریع در اجرای پروژه‌ها و توسعه پایدار خواهد شد.

منبع: امید جنوب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها