سرپرست جدید سازمان آرامستان های شهرداری اهواز منصوب شد

طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، میثم ایل اسکندری به عنوان سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری هواز منصوب شد.

سرپرست جدید سازمان آرامستان های شهرداری اهواز منصوب شد
طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، میثم ایل اسکندری به عنوان سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری هواز منصوب شد.

در حکم آقای ایل اسکندری چنین آمده است:

اکنون که به فضل الهی و اعتماد شورای محترم اسلامی شهر، فصل نوینی از خدمت به مردم شریف و فهیم کلان شهر اهواز فراهم گردیده و شرایط خاص و ظرفیت های قابل توجه این شهر پر آوازه ،نوید آینده ای روشن را می دهد،ضرورت مدیریت جهادی، تعهد، تخصص و سلامت،بیش از هر زمان دیگری محسوس است تا مدیران پاکدست و سخت کوش با استعانت از الطاف الهی و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام جد و جهد خویش را بکار بسته و به خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز بپردازد.
 
فرضت خدمت کوتاه است و زمینه های تلاش برای رشد و شکوفایی شهر بسیار.اغتنام فرصت و اهتمام ویژه در مسیر رفع موانع پیشرفت شهر و شهرداری و حرکت بر مدار عدالت،همچنین توجه ویژه به کاهش مشکلات،خصوصا محلات کم برخوردار از جمله انتظارات بحق مردم قدرشناس اهواز است.
 
لذا با توجه به تعهد،سوابق اجرایی،جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست سازمان آرامستان های شهرداری منصوب می گردید.
 
لازم است با برنامه ریزی دقیق علمی و کاربردی ،بهره گیری از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی خلاق و متعد،کشف و تأمین منابع و در آمد های سالم و پایدار بویژه استفاده از توان بخش خصوصی در تحقق اهداف سازمانی بویژه مدیدرت هوشمند سرمایه های سازمانی (اجتماعی،انسانی و فیزیکی)تلاش نمایید.
 
پیش از این معاونت اجرایی و معاونت مابع انسانی و پشتیبانب  سازمان آرامستان های شهرداری اهواز و مدیریت سامانه 137 شهرداری اهواز در کارنامه مدیریتی اسکندری دیده می شود.
 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسن
    0

    خبر فوری مسخره
    اینم شد خبر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها