توقیف ۲۶۰ وسیله نقلیه پر خطر در یزد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد از توقیف فیزیکی ۲۶۰ وسیله نقلیه پر خطر و ۶۶۴ مورد توقیف سیستمی طی ۹ ماه سال جاری خبر داد.

توقیف ۲۶۰ وسیله نقلیه پر خطر در یزد

محمدرضا حدادزاده، با بیان این که با هدف صیانت از آرامش و سلامت شهروندان، نظارت بر رانندگان پر خطر صورت می‌گیرد، در این رابطه اظهار کرد: در ۹ ماه سال جاری علاوه بر ۲۶۰ مورد توقیف فیزیکی وسایل نقلیه پر خطر، ۶۶۴ مورد توقیف سیستمی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: در مورد رانندگان با سرعت‌های بحرانی، در مجموع حدود ۴۷۶ پیامک هشدار ارسال و ۱۴۸ مورد نیز منجر به اخذ تعهد شده است.

این مقام قضایی با اشاره به ۳۲۷ مورد توقیف سیستمی در خصوص خودروهای با سرعت‌های بحرانی، تصریح کرد: جنون سرعت در برخی از جوانان باعث ایجاد خطر برای شهروندان می‌شود که در این رابطه برخورد قاطع و الزام به طی کلاس‌های آموزش و بازآموزی رانندگی در دستور کار است.

 دادستان در پایان ایجاد آرامش و امنیت برای مردم و شهروندان را ضروری دانست و بیان کرد: محل تخلیه هیجانات جوانی و نشان دادن مهارت‌های فنی و رانندگی، پیست‌های موتور سواری و اتومبیل‌رانی است و کسی حق ندارد به هر دلیلی با حرکات غیر متعارف رانندگی، آرامش شهروندان را بر هم بزند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها