ادامه طرح واردات کامیون زیر ۳ سال ساخت

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: مالکان کامیون‌های فرسوده، شرکت‌ ها و سرمایه‌گذاران بخش حمل‌ ونقل می‌توانند با استفاده از طرح واردات کامیون زیر سه سال، ناوگان خود را نوسازی کنند.

ادامه طرح واردات کامیون زیر ۳ سال ساخت

عباس شرفی امروز ششم بهمن‌ماه، اظهار کرد: طرح واردات کامیون زیر سه سال ساخت بنا به اعلام معاونت حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، با استناد به بند (ث) ماده ۳۰ قانون احکام دائمی برنامه‌های کشور و براساس آیین‌نامه اجرایی، شرایط و ضوابط ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت نوسازی ناوگان فرسوده و نقش آن در رونق صنعت حمل‌ونقل، کاهش آلایندگی هوا، کاهش مصرف سوخت و زمان جابجایی کالا، این فرصت برای مالکان ناوگان باری فرسوده، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بخش حمل‌ونقل کالا فراهم شده است تا با استفاده از آن نسبت به نوسازی ناوگان خود اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به نشانی اینترنتی www.rmto.ir و یا سایت نوسازی ناوگان به نشانی www.rpf.rmto.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها