مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان:

بیمارستان زاهدان با کادر درمان ارتش آماده پذیرش بیمار است/ وضعیت استان همچنان بحرانی است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وضعیت این استان همچنان قرمز و بحرانی است، گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان با فعالیت کادر درمان ارتش آماده پذیرش مبتلایان به این ویروس است.

بیمارستان زاهدان با کادر درمان ارتش آماده پذیرش بیمار است/ وضعیت استان همچنان بحرانی است

علیرضا شهرکی اظهارکرد: همچنین بیمارستان ۲۷ تختخوابی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز در محل بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان فعال می‌شود که قرار است بیماران سرپایی و اکسیژن درمانی را پذیرش کند.

وی با بیان اینکه موکبی برای ارائه خدمت به همراهان بیماران در فضای بیرونی بیمارستان علی بن ابیطالب فراهم می‌شود. افزود: معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا با هدف بررسی آخرین وضعیت کرونا و بازدید از مراکز درمانی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نشست ستاد ملی و استانی کرونا با حضور معاون وزیر کشور برگزار و تصمیمات جدید در مورد مقابله با ویروس کرونا در صورت ضرورت گرفته شود.

وی با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده در شهرهای قرمز مانند محدودیت تردد، خروج و ورود به این شهرها و محدودیت فعالیت مشاغل وجود دارد خاطرنشان کرد: در شهرهای وضعیت قرمز مشاغل گروه۲، سه و چهار و در شهرها نارنجی مشاغل گروه سه و چهار تعطیل است.

شهرکی ادامه: توصیه به همگان این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحدهای نظارتی هم خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها