آمار مبتلایان به کرونا در شادگان طی ۴۸ ساعت ۳ رقمی شد/ ثبت ۲۵۱ مورد جدید در جنوب غرب خوزستان

این روزها شهرستان شادگان واقع در منطقه جنوب غرب خوزستان نقش ووهان چین را به سبب تبدیل شدن به مهمترین کانون آلودگی ناشی از ابتلا به کرونا در کشور را بازی می کند، به طوریکه در ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان سه رقمی شد.

آمار مبتلایان به کرونا در شادگان طی ۴۸ ساعت ۳ رقمی شد/ ثبت ۲۵۱ مورد جدید در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۱ مورد جدید از ابتلای افراد به بیماری کووید ۱۹ در منطقه جنوب غرب خوزستان (شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان) ثبت شده است که از این تعداد ۳۶ نفرشان آبادانی، ۳۵ نفرشان خرمشهری و ۱۸۰ نفرشان شادگانی هستند. شکراله سلمان زاده گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته از ۵۴۴ نمونه گرفته شده در شادگان، نتیجه ی تست۱۸۰ نفر مثبت گزارش شده است. وی افزود: از این ۲۵۱ مورد مثبت جدید ۲۲۶ نفر (آبادان ۲۴ نفر، خرمشهر ۳۱ نفر و شادگان ۱۷۱ نفر) به صورت سرپایی هستند.

وی تصریح کرد: طی روز گذشته نیز ۳۸ نفر در بیمارستان بستری و ۱۸ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا نداشتیم، یادآور شد: در حال حاضر ۱۶۲ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند.

سلمان زاده گفت: از ابتدای آغاز اپیدمی کروناویروس تاکنون ۱۳۱ هزار و ۸۹۶ بیمار سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در منطقه جنوب غرب خوزستان داشتیم که از این تعداد ۷ هزار و ۳۲ نفرشان بستری شدند و ۵ هزار و ۳۷۶ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شدند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها