بستری ۷۴ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان/فوت ۸ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری ۷۴ بیمار جدید حاد تنفسی و فوت هشت بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان خبر داد.

بستری ۷۴ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان/فوت ۸ نفر

سیدعلیرضا مروجی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۹۷ هزار و ۳۵۰ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع تاکنون اظهار داشت: ۶ هزار و ۴۱۷ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری ۷۴ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: از این تعداد ۶۳ بیمار در بیمارستان‌های کاشان و ۱۱ بیمار در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته ۱۱ و حداکثر سن آنها ۹۳ سال بوده است، ابراز داشت: ۶۱ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، ۱۲ نفر اهل آران و بیدگل و یک نفر نیز اهل دلیجان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۵۳ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۴۰۶ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۴۷ نفر نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

بستری ۸۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان

مروجی از بستری ۸۴ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۸۰ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و چهار نفر نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته هشت بیمار مبتلا به در منطقه کاشان شامل چهار نفر زن ۵۱، ۷۷، ۸۸ و ۸۹ ساله و چهار نفر مرد ۶۸، ۷۳، ۷۵ و ۷۷ ساله بر اثر ابتلاء به درگذشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۱۱۰ نفر به در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان از ابتدای شیوع تاکنون به هشت هزار و ۸۲۳ مورد افزایش یافت.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها