رضا صادقی: من و خانواده‌ام نه مهمانی رفتیم نه مسافرت، ولی مبتلا شدیم

رضا صادقی، خواننده پاپ از ابتلای خود و تمامی اعضای خانواده‌اش به کرونا خبر داد.

رضا صادقی: من و خانواده‌ام نه مهمانی رفتیم نه مسافرت، ولی مبتلا شدیم

رضا صادقی با انتشار تصویری از خود، همسر و فرزندانش نوشت:

من، همسرم، تیارا و ویانا..

هر چهارتامون کرونا گرفتیم.

نه مهمونى رفتیم نه سفر، نه کسی مهمونمون بود نه توى جمعى بودیم.. به لطف خدا که خوب میشیم ولی خواستم بگم کرونا از لباس تنتون بهتون نزدیکتره، الان حرف و گلایه ای نمیگم، حرفا بمونه براى بعد..مراقب عزیزانتون باشین، دقیقا مثل یک سرما خوردگى ساده میاد.

هیچکس به دادمون نمیرسه، اما روزی نوبت ما هم میرسه …مارو از انرژى و دعاتون محروم نکنین و بازم تاکید میکنم هر عطسه و سرفه ای رو جدى بگیرید …ممنون از دکتر طاهری اعظم و دکتر صفری برای پیگیری و انرژی‌های خوبشون.

47

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • گردن نازک صورت هولویی
    0

    سلامت باشین . برخی ها که 90 سالشون هست هنوزم سالم هستن و اصلن نمیشنویم که در سال یکبار برن دکتر یا مریض بشن !! جالبه واقعن ؟

  • کاربر ناشناس
    0

    انشالله خداوند سلامتی کامل را به شما و خانواده عنایت کند .

  • داودی
    0

    اقای محترم در این موقعیت اسفبار این دیگه چه نوع حرف زدن است بجای اینکه بفرمائید مردم ماسک بزنند و بهداشت شخصی را رعایت کنند چرندیات به مردم میگوئی شماو خانواده در خانه محبوس بودید کرونا امده سراغتان ؟ ! چرا برای مطرح شدن اینقدر دروغ و بیهوده حرف میزنیدامان از دست شما ها که مردم گول ظاهر فریبنده و حرف های پوج شما ها را میخورند ؟ ؟

    نظرات شما -
    • ثانی
      0

      درود بر مدیران وکاربران خبر فوری و کاربر گرامی داودی عزیز،مطلب شما بسیار بجا و دقیق بود،خواننده عزیز جناب صادقی گرامی،کاش به جای فرمایشات گهربارتان!!!! به قول داودی عزیز،به مردم پیشنهاد میکردید که پروتکل های بهداشتی را به طور دقیق اجرا کنند،نه اینکه در خانه بوده اید،نه جایی رفته اید و نه کسی به منزل شما آمده است ولی کرونا گرفته اید،البته میدانم که شما از آن دست سلبریتی هانیستید که برای معروفیت بیشتر و دیده شدن زیادتر کرونا گرفته اند ولی کمتر از 48 ساعت خوب شده اند.این حرفها بیشتر موج نگرانی را بین مردم افزایش میدهد،شما باید به عنوان یک سلبریتی جامعه را آرام کنید،نه اینکه.......و به قول شاعر: مزن بی تامل به گفتار دم نگو گو،اگر دیر گویی چه غم؟ یا علی مدد

    • به داوودی
      0

      اولا که داودی نه و داوودی....دوما بچه جان بیا پایین از کنبر کمر گلواژه تلاوت کن

    • ف
      0

      زالزالک بی اسم گوشواره بگوش شما بجای حرف های باد معده متن نوشتار را بخوان اگر وجدان داشته باشی تائید میکنی اگر هم نداری برو بسلامت

  • ناشناس
    0

    قسم نمیخورم اما باور کنید ماهم با دامادها ونوه ها هیچ جا نرفتیم ن سفر ن مهمونی ن هیچ جای دیگر خدارو خدارو خدارو شکر کرونا نگرفتیم

  • جوووووووووووووووووووووووووووووووووووون
    0

    جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

  • farid
    0

    شما هم مثل بقیه

  • شهرام
    0

    متوجه منظور آقای صادقی نشدم! . . .یعنی چه؟ اصلأ چنین چیزی امکان نداره در خانه بمانیم و بیمار بشیم!!! بنده اردیبهشت ماه امسال به شدت مبتلا شدم، علت ابتلا هم سرایت از یک فرد آلوده بود که به گفته خودش نوروز 1400 به سفر رفته بود.

  • نیارا
    0

    از اینها حرفهای دروغ زیاد می زنند/ بله صبح تا شب داخل هر محفل و بزم و گروه موزیک و... به همراه کبراخانم و صغرا خانم ....(به جز خانواده ) هستند/ ...بله من هم شب تا صبح تو خونه هستم و اصلا با خانواده مسافرت نرفتم اما نمی دان چرا کرونا گرفتم (پیدا کن پرتقال فروش)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها