۱۰۰کیلوگرم مواد غذایی در آبادان از چرخه مصرف خارج شد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با اشاره به تشدید بازرسیا از مراکز صنفی گفت: ۱۰۰کیلوگرم موادغذایی در بازرسی‌ تیم‌های نظارتی این مرکز غیرقابل مصرف تشخیص داده شده و از چرخه مصرف خارج شد.

۱۰۰کیلوگرم مواد غذایی در آبادان از چرخه مصرف خارج شد

دکتر نجمه سید آقامیری سه‌شنبه اظهار داشت: در اجرای این طرح با حضور ۱۹تیم ۲نفره کارشناسی، ۴۴۵ واحد صنفی اعم از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، مراکز تجمعی مثل بانک‌ها، دفاتر پیشنهاد خدمات دولتی، جایگاه سوخت، مراکز تشخیصی پزشکی و یک مورد بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفتند که در مجموع این مواد غذایی تاریخ گذشته شامل چیپس ، سالاد الویه، سوسیس و کالباس معدوم و بیش از ۵۰ واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به لزوم تشدید بازرسی‌های بهداشتی و تلاش در راستای ارتقای شرایط بهداشتی مراکز صنفی و تجمعی، واحدهای بهداشتی محیط و حرفه‌ای تیم‌های ستادی به بازرسی در قالب تیم‌های۲ نفره به بازرسی، آموزش، آگاه‌سازی و در نهایت انجام فرایندهای قانونی برای افراد متخلف پرداختند.

آقامیری عنوان کرد: رعایت احتیاط‌های بهداشتی و مقررات فاصله‌گذاری فیزیکی بویژه استفاده از ماسک، شست و شوی دست‌ها و عدم حضور در محل‌های شلوغ همچنان ضروری است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها