عزم دولتمردان برای تداوم مسیر توسعه آذربایجان‌شرقی جدی است

استاندار آذربایجان‌شرقی امروز یکشنبه در پیامی به مناسبت هفته دولت اعلام کرد: عزم دولتمردان و کارگزاران بخش‌های مختلف برای تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کشور و استان راسخ است.

عزم دولتمردان برای تداوم مسیر توسعه آذربایجان‌شرقی جدی است

در پیام محمدرضا پورمحمدی آمده است: فرا رسیدن هفته دولت را که مزین به نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و یادآور حماسه‌آفرینی و دلاورمردی خادمان ملت در سازمان‌ها و نهادهای خدمت‌گزار است، گرامی می‌داریم؛ این هفته فرصت مغتنمی برای گرامی‌داشت و تجلیل از شهدای دولت و بزرگمردانی است که عمر گران‌بهای خود را در راه خدمت به محرومان و مستضعفان سپری کردند و با تلاش‌های ایثارگرانه خود، برگ‌های زرین بی‌شماری در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثبت رساندند.

در این پیام همچنین، هفته دولت فرصتی عنوان شده است تا مسئولان و کارگزاران نظام، میثاق خود را با صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم عزیز ایران تازه کنند و با عزمی راسخ، بر تداوم مسیر توسعه و پیشرفت کشور پافشاری کنند.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرده است مسئولان بخش‌های مختلف اجرایی، با درک شرایط حساس کشور، فرصتی را که برای خدمت به مردم در اختیار دارند مغتنم شمرده و با همت و تلاش مضاعف در جهت تعالی و پیشرفت کشور گام‌های جدی بردارند.

در این پیام آمده است: تردیدی نیست که دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مسئول، در خط مقدم جنگ اقتصادی و مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی قرار دارند؛ همچنین شیوع بیماری کرونا و تأثیر آن بر بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، مشکلات را در مقطع فعلی دوچندان کرده است؛ بنابراین جایگاه مسئولان در بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و تلاش‌های دولت و بخش‌های مختلف نظام برای حل مشکلات جامعه، جایگاه ارزنده‌ای است.

استاندار آذربایجان شرقی پیش از این اعلام کرده بود که همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۲ هزار و ۴۳۳ پروژه عمرانی و خدماتی در این استان با هزینه کرد بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا پورمحمدی، با بیان اینکه در هفته دولت،عملیات اجرایی ۴۱ پروژه نیز با اعتبار پیش‌بینی ‌شده ۷۷ میلیارد تومان آغاز می شود، اظهار داشت: در مجموع در هفته دولت امسال ۲ هزار و ۴۷۴ پروژه با اعتبار بیش از یک هزار و ۹۷۷ میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها