سروش جمشیدی: با سریال "مرز خوشبختی" در تعطیلات نوروز به قاب تلوزیون می‌روم

سروش جمشیدی: با سریال "مرز خوشبختی" در تعطیلات نوروز به قاب تلوزیون می‌روم

به گزارش خبرگزاری تسنیم سروش جمشیدی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره سرعین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌اکنون یکی از اولویت‌های اساسی من جاری ساختن خنده و تبسم بر لبان مردم عزیز و دوست‌داشتنی ایران است و در تعطیلات امسال عید نوروز با سریال مرز خوشبختی مهمان خانه این عزیزان خواهم بود تا بتوانم خوشحالی مردم کشورم که عاشقانه دوستشان دارم را رقم بزنم.

وی با اشاره به اینکه از اینکه لبخند و تبسم را بر لبان ملت ایران می‌بینم بسیار احساس خرسندی می‌کنم، افزود: چراکه ملت ایران مردمی دوست‌داشتنی هستند و من از این اینکه می‌توانم با نقش خود در سریال‌های کمدی تلوزیون رضایت مردم را جلب کنم بسیار خوشحال هستم.

بازیگر نقش "قیمت" برنامه دورهمی اظهار کرد: استان اردبیل به‌ویژه شهرستان سرعین ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌های گردشگری دارد و همه جای این استان مناطق بکر و طبیعتی زیبا دارد و من از اینکه امروز در سرعین مهمان مردم مهمان‌نواز و خون‌گرم آن هستم به خود افتخار می‌کنم.

جمشیدی اظهار کرد: استان اردبیل به ویژه شهرستان توریستی سرعین بهترین هوای پاک را دارد و می‌تواند در فصل زمستان نیز میزبان گردشگران داخلی و خارجی باشد که در حوزه گردشگری شهرستان سرعین اقدامات بسیار خوبی به چشم می‌خورد که قابل تقدیر است.

وی گفت: برگزاری جشنواره زمستانی سرعین به صورت همه ساله یک فرصت بسیار بزرگ برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین اهالی خونگرم این منطقه است و انتظار می‌رود با برگزاری متداوم این جشنواره در سرعین گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی نیز ایجاد شود و این جشنواره نیز امروز بااستقبال مردم استان اردبیل و گردشگران داخلی بسیار زیباتر و باشکوه‌تر بود.

بازیگر سینمای کشور افزود: یکی از نکات جالب توجه حضور من در نقش‌های تلوزیونی ایفای نقشم در کنار افراد قد بلند است و باوجود اینکه خودم قدم کوتاه است ولی همیشه در ایفای نقش با بازیگران بلند قد شور دیگری دارم که این امر مرا خیلی خرسند می‌کند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها