رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان خبر داد:

فعالیت 55 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در اردبیل

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 55 پایگاه خدمات اورژانس در شهرها و جاده‌ها راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کنند.

فعالیت 55 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در اردبیل

غریبانی اظهار کرد: با راه‌اندازی ساختمان جدید اورژانس پیش بیمارستانی مشگین‌ شهر، ارائه خدمات به هموطنان در این منطقه ارتقا می‌یابد.

وی به فعال بودن هشت پایگاه شهری و جاده‌ای در مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: در مسیرهای پرتردد این شهرستان که با حوادث ناگوار جاده‌ای نیز مواجه است به ازای هر 40 کیلومتر یک پایگاه اورژانس جاده‌ای با تجهیزات کامل فعالیت می‌کنند.

غریبانی افزود: سالانه بیش از 60 هزار مأموریت توسط همکاران اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث رخ داده انجام می‌شود تا در کمترین زمان امکان انتقال مصدومان و حادثه‌ دیدگان به مراکز بیمارستانی فراهم آید.

وی مدت زمان رسیدن نیروهای اورژانس به بالین بیماران در سطح استان را متناسب با استانداردهای ملی توصیف کرد و ادامه داد: در کمترین زمان، هم در جاده‌ها و هم در داخل شهر خدمات‌ رسانی همکاران ما انجام می‌شود تا خطر مرگ حادثه‌ دیدگان و مصدومان به حداقل برسد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در سال‌های اخیر تلاش کردیم تا بیشترین امکانات را جذب اورژانس‌های پیش بیمارستانی کنیم که در این زمینه جا دارد از حمایت‌های فرمانداران و مسئولان شهرستانی در حوزه بهداشت و درمان قدردانی کنیم.

در این مراسم از عوامل موفق و پرتلاش حوزه اورژانس و مراکز پیش بیمارستانی در سطح استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی و تجلیل شد.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها