محدودیت های شدید تردد در ترافیک محورهای شمالی اعلام شد

رئیس کنترل ترافیک تمهیدات ترافیکی خود را امروز (جمعه ۱۲ خرداد) به دلیل ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس با ایجاد محدودیت تردد اعلام کرد.

محدودیت های شدید تردد در ترافیک محورهای شمالی اعلام شد

سرهنگ احمد شیرانی درباره تمهیدات ترافیکی پلیس در جاده‌های کشور گفت: با توجه به تعطیلات پیش‌رو پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات ترافیکی خود را امروز (جمعه ۱۲ خرداد) به دلیل ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس با ایجاد محدودیت تردد برای کلیه وسایل نقلیه اجرا کرد.

وی افزود: همچنین در محدوده جنوب به شمال محور کرج-چالوس(شهرستانک تا نساء و محدوده‌های گچسر، سه‌راهی دیزین، پل زنگوله و سیاه‌بیشه)، جنوب به شمال آزادراه تهران –شمال (محدوده تونل شماره ۱۲ و ۱۳ و حد فاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای آزادراه) و جنوب به شمال محور هراز (امام زاده هاشم و لاسم تا گزنک) ترافیک به‌صورت نیمه‌سنگین در جریان است.
بیشتر بدانید: کندوان یکطرفه شد

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه(دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت(رودبار) و آزادراه کرج –قزوین(محدوده های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.

سرهنگ شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که حتما پیش از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و محدودیت‌های ترافیکی مطلع شوند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها