اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در چالوس و هراز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های چالوس و هراز را تشریح کرد.

اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در چالوس و هراز

سرهنگ احمد شیرانی دراین‌باره گفت:‌ محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال کشور از روز چهارشنبه آغاز شده و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت. بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۱ فروردین تا ساعت ۶ صبح روز شنبه سوم اردیبهشت از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است و در صورت رویت، پلیس با آن برخورد خواهد کرد. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت در این مسیرها بلامانع است. 

وی ادامه داد: در محور کرج ـ چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز پنجشنبه یکم اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود. تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه، دوم و سوم اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد نیز ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

شیرانی با اشاره به محور هراز نیز گفت:‌ تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. علاوه بر آن تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ فروردین و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ یکم تا سوم اردیبهشت از محور هراز ممنوع است. تردد تمام وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه و شنبه مورخ دوم و سوم اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آبسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در محورهای قزوین - رشت و فیروزکوه محدودیتی اعمال نشده و تردد به طور عادی انجام خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا یک طرفه شدن هراز و چالوس به طور قطعی انجام می‌شود یا خیر؟ گفت: این موضوع پیش‌بینی شده و اجرای آن به بار ترافیکی این محورها بستگی دارد. از این رو یک طرفه شدن چالوس و هراز در حال حاضر احتمالی است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از انجام سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره تماس گرفته و بر اساس اطلاعات کسب شده از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها