ویژگی های دهه هشتادی ها؛ جسور، بالغ، پست‌مدرن!/ اینفوگرافیک

نه این‌که دهه هشتادی‌ها در جامعه نبودند، اما انگار کسی آن‌ها را نمی‌دید، گویی یک بزنگاه لازم بود تا توجه‌ها به‌سمت‌شان جلب شود.

ویژگی های دهه هشتادی ها؛ جسور، بالغ، پست‌مدرن!/ اینفوگرافیک

حالا کارشناس‌ها به میدان آمده‌اند و هرکدام‌ تعبیر و تعریف و تفسیر خودشان را درباره این نسل دارند، برخی معتقدند آن‌ها محصول رویکرد پست مدرن به جهان و انسان هستند و برخی دیگر مطالبه‌گری، جسارت، پرسش‌گری و اقناع در مواجهه با مسئله‌ها را از ویژگی‌های این نسل می‌دانند. داده‌های زیر از نظرات ۶ کارشناس درباره ویژگی‌ دهه هشتادی‌ها است. 

اینفوگرافیک | ویژگی‌های دهه هشتادی‌ها از نگاه شش کارشناس؛ جسور، بالغ، پست‌مدرن!

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 6
  • ناشناس
    2

    الان منظورتون چیه میخواین بگین دهه هشتادی رو درک میکنین واقعا که خیلی 🤬🤬🤬🤬

  • متفاوت
    0

    برخلاف آنچه که بزرگترها بصورت نمادین درپی آموزش واجرای عدالت هستند، بچه ها دربطن خود عدالت قراردارند و اولین کسانی هستند که عدالت را نه بصورت نمادین مانند بزرگترها، بلکه بصورت واقعی درباره بزرگترها پیاده می‌کنند. فقط به یک دلیل، اینکه دارای فطرت پاک هستند وهنوز مانند بزرگترها آلوده به ریا نشده اند، و فطرت پاک بشدت با ریا درستیز است. این جزئی از روانشناسی بشر است که همان نتیجه اعمال است.وقران هم بدان اشاره کرده است.که آنها پیشانی شمارامیکشند وبه جلو می‌آورند وشمارابازخواست می‌کنند. آنها مشخص می‌کنند که آیا شما آنها رابرای خودتان دوست داشته اید یا برای خودشان.انها هرگز حاضر به پس دادن تاوان گناه بزرگترها نمی‌شوند همانگونه که بزرگترها هم در جوانی آن را ازبزرگترهایشان نپذیرفتند.

  • ناشناس
    0

    وقتی دهه پنجاه و شصت رو تحت اون فشارها قرار دادین این نسل توسط همونا تربیت شد و الان بلای جونتون شده .این نسل حمایت همون نسل دهه پنجاه و شصت که والدینشون هستن رو پشت سر داره .

  • رابی
    2

    و در نهایت انقلابی و ضد تحجر

  • ناشناس
    2

    واقعا اینا کارشناسی کردن 🤔🤔 تنها صفاتی که دهه هشتادی ها ندارن رو گفتن 😅😅

  • ناشناس
    4

    به نظرم معنویت دیگه جایگاهی در این زمانه نداره
    و انسانهای امروزی به جهان حیوانیت بیشتر علاقه مند هستند تا به جهان انسانیت...
    چون در عالم انسانیت؛ خدا،پاکی،ساده زیستی و نوعدوستی وجود داره که برخلاف ذات دنیاپرستان و منفعت طلبان است...
    انسان‌های امروزی دین رو مسخره می‌کنند و اون رو مانعی برای رسیدن به دنیای مدرن میدونند البته بیراه هم نیست چون امروز ابرقدرت ها ضد دین هستند و اگر میخواهید از شما حمایت کنن و با شما همراهی کنند باید دست از ارزشهاتون بردارید
    لذت گرایی،زیاده خواهی و دنیا پرستی جز خصوصیات اصلی مردم این زمانه است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها