جزئیات عمل تومور مغزی مهسا امینی از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران/ بخشی از تومور باقی مانده بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص جزئیات عمل تومور مغزی مهسا امینی توضیحاتی ارائه داد.

جزئیات عمل تومور مغزی مهسا امینی از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران/ بخشی از تومور باقی مانده بود

حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران درخصوص اظهارات عجولانه برخی از افراد درباره دلیل فوت مهسا امینی اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه کمیته حقیقت‌یابی متشکل از انجمن‌های پزشکی مرتبط با موضوع تشکیل شد و نتایجی که تا کنون به دست آمده نشان می‌دهد در جمجمه بیمار هیچ نشانی از شکستگی یا خونریزی زیر عنکبوتیه، خونریزی بافت مغزی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ضربه مغزی که بتواند باعث مرگ فرد شود با خون‌ریزی یا سایر علایم مرتبط همراه است گفت: هیچ نشانی از موارد ذکر شده در سی تی اسکن‌های بیمار مشاهده نشده است. مردم جامعه حق دارند که با این سوال مواجه شوند که چرا یک شخص جوان بدون ضربه مغزی جان باخته است؟ این سوال برای پزشکان نیز به وجود آمده بود اما بررسی سی‌تی اسکن و پرونده بیمار نشان می‌دهد مهسا امینی در بیمارستان میلاد جراحی مغز انجام داده است و همه تصاویر نشان می‌دهد باز کردن جمجمه بیمار از سمت راست مغز برای خارج کردن تومور جراحی انجام شده است و آثار جراحی روی جمجمه مشهود است؛ همچنین قسمتی از تومور نیز در مغز بیمار باقی مانده است.

قناعتی توضیح داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیمار به دلیل انجام این جراحی به دیابت بی‌مزه نیز مبتلا بوده است. نظرات تکمیلی ارایه خواهد شد. پرونده بیمار باید توسط کمیته حقیقت یاب به صورت کامل بررسی شود تا حقی از خانواده بیمار تضییع نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه آشوبها بر موج فوت مرحومه امینی سوار شد توضیح داد: از ماه‌های قبل کسانی درحال برنامه‌ریزی برای ایجاد آشوب در کشور بودند تا با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها به این بحران دامن بزنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای اجرای این آشوب‌ها برنامه‌ریزی انجام داده بود اظهار داشت: کل افرادی که در اغتشاشات کشور حضور داشتند جمعا به پنجاه هزار نفر هم نمی‌رسیدند اما عملکرد اکیپ‌های صد و دویست نفره در نقاط مختلف کشور حکایت از آموزش افراد برای بهم ریختن نظم کشور دارد.

استاد تمام رادیولوژی اظهار داشت: برخی از افراد نیز به دلیل مسائلی مانند گرانی، فساد اداری و سایر مسائل اجتماعی تلاش کردند اعتراض خود را به گوش مسوولان برسانند اما زمانی که احساس کردند آشوبگران به دنبال تغییر نظام و اغتشاش هستند خط خود را از این افراد جدا کردند.

منبع: همشهری آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • عاقل
    8

    خدا رو شکر حقیقت معلوم شد.گفتند از قدیم ماه پشت ابر نمیموند.پس مردم از فردا دیگر بیرون نمی ایند. روز اول میگفتید ایکاش
    لامصب دشمن خیلی قوی هست که اینهمه ملت حرفشان رو باور میکنه اما عزیز آن جمهوری اسلامی رو میگه نه .

    نظرات شما -
    • نوبت ناکسان..
      4

      برای ما دروغ بهم ببفافید.. ب وجدان نداشته خودتون چی میگیید..خون بی گناهش دامنتونو گرفته.. حالا شما هی گندتونو هم بزنین... الان مسئله؛ تمام بلاهایی است ک شما دکترین های حرافی با تصاحب و دخالت در اموری ک سررشته ای از آن نداشتین سر آب و خاک و زندگی منابع و منافع ایران آوردین... و تحملی ک دیگر تاب ندارد... و جوانانی ک زندگی و سروسامان گرفتن و خرید ی آلونک و ی چهارچرخ قوطی حلبی ک ب قیمت طلا حسابش میکنین براشون محال شده... خون بیگناهان خواب را بر قاتلین حرام میکند..

  • ناشناس
    4

    رئیس دانشکده علوم پزشکی تهران در زمینه اغتشاش و آشوب چرا اظهار نظر میکنه!!!

  • ناشناس
    2

    شما که یکی از روسای ستاد انتخاباتی آقای رئیسی بودی و خوب مشخصه طرف چه کسانی رو می گیری !
    اصلا قبول اون دختر بنده خدا هزار بیماری داشت ولی مطمئنا در اثر استرسی که به خاطر عمل گشت ارشاد بهش وارد شده سکته کرده!
    همه که مثل اختلاس گرها بی آبرو نیستند که به کارشون افتخار هم می کنند و تازه پست و مقام بالاتر هم می گیرند!

    خدا هست و خدا هست و خدا هست !!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      تا حالا که می گفتی که با باتوم زدن تو سرش ، بعد فیلمش در اومد داره راه میره اینم که پرونده پزشکیش ، حالا میگی چرا به یارو استرس وارد کردید فردا هم در میایی میگی چرا بهش یه باتوم ندادید باهاش بزن تو سرتون...
      بسه خجالت بکشید چه قدر دروغ میگید!
      دروغگو شما هستید بچه های بی بی سی!!!!

  • رابی
    1

    این طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی است یا کارشناس و تحلیلگر سیاسی و یا متخصص جرم شناسی؟؟؟
    از نوع صحبت و موضع گیری اش می شود به صحت گفته هایش پی برد.
    از قدیم گفتن آن چیز که عیان است نه حاجت به بیان است.

    نظرات شما -
    • هموطن
      1

      ایشون کار دوم اشون تحلیل مسائل هست تو اسنپ هم کار میکنن

  • ناشناس
    2

    عجب دکتری

  • عدل
    6

    هر چی هم که باشه جمهوری اسلامی به این راحتی ها میدون رو خالی نخواهد کرد. این باعث میشه ما الان نگران جنگ های داخلی هم باشیم.

  • متفاوت
    2

    متاسفانه حماقت را هیچوقت پایانی نیست.اخه گاگول تو اگر ازناحیه تخصص حرف میزنی چرا دیگه مردم رو بیشتر عصبی میکنی؟گاگول همه خودشون میفهمند که دشمن از این حرکت موج سواری کرده حالا تو میخوای با این حرفت مردم حرفت رو قبول کنند ؟ گاگول نفهم.

    نظرات شما -
    • 0

      حالا تو خودتو ناراحت نکن. مگه دفعات قبلی که سوتی های بزرگتری دادید، چیزی عوض شد یا به وجدان تون بر خورد یا اوضاع بهبود پیدا کرد؟
      مردمی که به نون حکومت وابسته نیستن میدونن اوضاع مملکت از چه قراره. کپتان شهبازی با 35 سال سابقه پرواز هم همین حرفای تخصصی رو میزد. ولی مردم از اول هم میدونستن حقیقت ماجرا چیه.

  • ناشناس
    1

    بهتره پرونده به دست یه ادم غیر حکومتی باشه برای نظر کارشناسی قطعی .پیشنهاد میشه پروفسور سمیعی پرونده این مرحومه رو ببینه

    نظرات شما -
    • 0

      غیر حکومتی سمیعی ؟

  • هموطن
    1

    ای وای ، ما از گشت ارشاد عذرخواهی میکنیم ، حلال کنید ، هی میگفتید ، هی کتک زدید ، هی مردم رو کشتید ما باور نکردیم ، الان قانع شدیم ،حلال کنید این دو هفته اذیت شدید از فردا دیگه بیرون نمیایم

    نظرات شما -
    • 1

      تو باید از اون هایی حلالیت بخواهی که تو این دو هفته خونشون ریخته شد، بدنشون کبود شد ، اموالشون از بین رفت و... که البته نمی تونی حلالیت بگیری . یه قطره خونش هم نمی تونی قیامت جواب بدی پس برو خودت رو مسخره کن

  • ناشناس
    7

    خدا رو شکر مردم ایران بدون دانشگاه رفتن در تمامی امور فوق تخصص دارند واقعا"جای شکر دارد در این رابطه همگی فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب دارند از کامنت ها مشخصه

    نظرات شما -
    • 0

      نخیر ملت ایران متخصص مغز و اعصاب نشدن، اما متخصص تشخیص دروغ و ریا و تهمت و افترا و بهتان شدن. آخرین مدرک این تخصص بدست کپتان شهبازی با 35 سال سابقه پرواز به ملت داده شد.

  • ناشناس
    1

    موضعگیری در مورد مسائل سیاسی و همچنین اظهارنظر در مورد پرونده پزشکی متوفی مهسا امینی چه ربطی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران پیدا می کند؟! صرفاً پزشک معالج و کمیسیون پزشکی قانونی در صورتی که ریگی به کفش نداشته باشند و تحت فشار نباشند می توانند در مورد علت فوت مرحومه مهسا امینی اظهار نظر کنند.

    نظرات شما -
    • 0

      باید بمالند تا رشد کنند .

  • ناشناس
    0

    "وی با اشاره به اینکه دشمن برای اجرای این آشوب‌ها برنامه‌ریزی انجام داده بود اظهار داشت: کل افرادی که در اغتشاشات کشور حضور داشتند جمعا به پنجاه هزار نفر هم نمی‌رسیدند اما عملکرد اکیپ‌های صد و دویست نفره در نقاط مختلف کشور حکایت از آموزش افراد برای بهم ریختن نظم کشور دارد."
    من دیگه حرفی ندارم.

  • ناشناس
    0

    این گزارش تو همون سه ساعتی که پدرمهسا امینی و وکلایشان را منتظر گذاشته بود تهیه شده درسته؟ اصلا فقط شما میتوانید وقتی یک هواپیمای اکراینی رو زدید چقدر کارشناس و خلبان تو صداسیما اوردید که بگن نقص فنی داشته بعد از سه روز که روفشارهای جهنی نتونستید با وجود پاکسازی شواهد حقیقت رو بیشتر از اون حاشا کنید گفتید خطای انسانی بود و جالب که خطای انسانی نه یکبار بلکه دوبار شلیک کرد تا مطمئن بشه همه کشته شدندو هیچ کس هم ن استعفا داد ن توبیخ شد و ن بطورنمایشی حتی به مردم معرفی شد این که دیگه یه نفره اصلا براتون افت داره گردن بگیرید

  • ناشناس
    1

    ایشان اگر آدم سالمی باشه و ادعای استاد دانشگاهی درست و درمونی داشته باشه نباید در مواردی که در تخصصش نیست اظهار نظر کنه. اظهار نظر بی ربطش نشون میده که مدرکش را در همان دانشگاه فرد شش کلاسه و زیر نظر استاد طوسی گرفته. علی برکت ا...

  • ali
    3

    آلبانی نشینها ما شما رو زیر نظر داریم و بزودی انتقام همه اتفاقاتی که برای جوانانمون و نیروهای انتظامی رقم زدید رو ازتون و آن اربابهای ترسوتون رو خواهیم گرفت.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نون گرفتنتونا میخورید .پرورشتون میدن برا گرفتن حال پاچه باشه مال مردم باشه جون مردم باشه حق مردم باشه سهم مردم باشه ...... فقط بگیرید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها