سردار هادیانفر:

هیچ کس به فکر درست کردن خودروهای تولیدی نیست

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ورودی تولید خودرو‌های ما به دهنه قیف تبدیل شده و هیچ کس به فکر درست کردن آن نیست.

هیچ کس به فکر درست کردن خودروهای تولیدی نیست

سردار هادیانفر اظهار کرد: پلیس راهور ۵۲ درصد از خدمات انتظامی کل کشور را بر عهده دارد. انعکاس خدمات و خبر‌ها بسیار مهم است و موفقیت و حاکمیت تنها با حضور خبرنگاران میسر خواهد بود.

وی ادامه داد: خبرنگاران در جمهوری اسلامی کاملا با خارجی متفاوت هستند؛ همپای مردم، انقلاب را پیروز کردند همچنین این عزیزان سرمایه اصلی کشور هستند و رسالت آن‌ها بسیار مهم است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ورودی تولید خودرو‌های ما به دهنه قیف تبدیل شده و هیچ کس به فکر درست کردن آن نیست، تا چه زمانی باید سکوت کنیم!.

او افزود: سال ٨٣، پنج هزار و ٢٠٠ نقطه حادثه خیز داشتیم در سال ٩٥ هم همین مورد‌ها بود، این نقاط کشته می‌دهند، آن موقع به ما می‌گفتند اسم خودرو‌های تصادفی را اعلام نکنید زیرا تولید دچار مشکل می‌شود.

سردار هادیانفر گفت: همه دولت‌ها مسئول بودند، چرا رسیدگی نکردید؟ چرا در ٨ سال گذشته در یکی از کمیسیون‌ها هم شرکت نکردید؟. اگر دولت بخواهد، ۵۰ درصد مسئله حل خواهد شد. چرا وزارت بهداشت هیچ گام مثبتی برای تصادفات بر نمی‌دارد با صلوات که کاری انجام نمی‌شود.

پیشنهاد معاینه فنی به پلیس راهور برای کسب درآمد

سردار هادیانفر ادامه داد: ساختار معاینه فنی باید اصلاح شود، این موضوع با جان مردم سروکار دارد. من نمی‌توانم برای درآمد معاینه فنی، چشمم را بر روی جان مردم ببندم.

او گفت: معاینه فنی من را دعوت کرده و پیشنهاد می‌دهد که از آن‌ها حمایت کنم و تنها به دلیل پول این صحبت را می‌کند.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: ۱۸ درصد از جانباختگان تصادفات کشور، زیر ۱۸ سال هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    2

    سردار عزیز! شما به عنوان مسؤول لطف کن جلوی این موتور سیکلت سواران فاقد کلاه ایمنی که از پیاده رو و خط ویژه و خلاف جهت خیابان و بزرگراه و از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی عبور می کنند و جان عابران و رانندگان عبوری را تهدید می کنند بگیر اقدامات دیگر مانند کاهش تصادفات جاده ای پیشکش!

    نظرات شما -
    • 0

      یک اره برقی با مامور بگذارند در پیادرو ها هر موتوری رو که در حال تردد تو پیاده رو دیدند به گمان ایجاد دزدی و کیف زنی دستگیر و موتور را با اره دو سه تکه کنند . یک هفته ای درست میشه .تا زور نباشه خر نمیفهمه

  • ناشناس
    0

    هر چی پخمه ، اختاسگر و بی سواد و رانتی است با رابطه و نامه و توصیه نامه و فشار و زور توخودرو سازی تا 10 برابر ظرفیت پرسنلی چپوندید . برای تولید خودرو هوش و ذکاوت میخواد که در این هاموجود نیست

  • ناشناس
    0

    سردار جان این روش تولید سود آوره برای بعضی از رانت خواران و سود جویان و به اصطلاح امروزی‌ها منصب داران ویقه سفیدها اگر به وضعیت بهبود ببخشند خوب حاشیه سودهای باد آورده کم میشود مهم جان مردم نیست مهم جیب اونهاست!!!!!

  • محسن
    1

    سردار بی خیال شو فردا یک انگ بهت میزنن بر کنارت می کنن

  • ناشناس
    0

    بهترین کار هستش تولید نکنید این همه کارخانه درش بسته شد این را هم ببندید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها