یک روانشناس در گفت‌وگو با خبر فوری:

نگاه والدین به فرزندان باید افقی باشد نه دیکتاتوری/ مباحث مالی خانواده را به کوچکترها نگویید

یک روانشناس گفت: والدین نباید مشکلاتشان را با فرزندان در میان بگذارند، خصوصاً بحث های مالی، چراکه کاری از دست فرزندان بر نیامده و تنها ذهنشان مشغول می‌شود.

نگاه والدین به فرزندان باید افقی باشد نه دیکتاتوری/ مباحث مالی خانواده را به کوچکترها نگویید

اسماعیل سعدی‌پور در گفتگو با خبرفوری بیان داشت: والدین باید فرزندان خود را با تمام نقاط قوت و ضعف پذیرا باشند، نه اینکه تصور چیز دیگری از آنها داشته باشند و فکر کنند که فرزندشان چیزی که می‌خواهند، نیست.

وی افزود: نگاه والدین به فرزندان باید نگاه افقی باشد نه دیکتاتوری و از بالا به پایین، چرا که این‌گونه هرگز صمیمیت شکل نخواهد گرفت.

او به عنوان سومین نکته گفت: مسأله بعدی، شنونده خوب بودن است، در یک خانواده سالم باید بچه‌ها بیش از پدر و مادر حرف بزنند.

این گفت‌وگو را بشنوید.

حجم ویدیو: 8.93M | مدت زمان ویدیو: 00:05:21 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ali
    0

    خدا اموات همه رو بیامرزه..نیازی نیست به کوچکترها بگیم که اوضاع چقدر خرابه...خودشون با تمام وجود لمس میکنن..مگه دهه شصته که ارتباطات و امکانات و اینترنت نباشه؟؟؟ کوچکترها اتفاقا بیشتر خبر دارن از گرونی

  • ناشناس
    0

    چقدر بهانه بیاریم ؟ یه روز می فهمد که فقیریم . فاصله فقر و غنی بحدیه که نمیشه بهانه آورد

  • ناشناس
    1

    نگاه والدین به فرزندان باید نگاه افقی باشد نه دیکتاتوری و از بالا به پایین! با همین فکر و اندیشه های روشنفکرانه و عاریه گرفته شده از غرب و از سوی یک عده و جماعت بی پدر و مادر اصلاح طلب و اصول گرا که معلوم نیست از کدام سهمیه و بورسیه حکومتی بهرمند شده اند همان بلایی که بر سر سیاست و اقتصاد کشور آوردند بر سر فرهنگ و مبانی آموزشی و تربیتی کشور آوردن و آن شد که امروز شاهد فروپاشی فرهنگی در جامعه و اجتماع ایران هستیم. خدا به لعنت ابدیش شمایان ملایان و جیر و مواجب بگیرهایش را گرفتار کند که آن با ملت ایران کردید که بیگانگان نکردند. اف بر آن مرام و شریعت تان باد که بعد از چهار دهه حاصل این شده است. نیامرزد خدا آن کذاب بزرگ را و خیانتی که در حق این ملت و آب و خاک مرتکب شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها