افزایش چشمگیر جان باختگان کرونایی در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از افزایش چشمگیر جان باختگان کرونایی در استان خبرداد.

افزایش چشمگیر جان باختگان کرونایی در آذربایجان غربی

دکتر جواد آقازاده درباره تعداد بستری های سندرم حاد تنفسی در استان گفت: تا تاریخ ۲۴ فروردین تعداد ۱۱۶۲ بیمار سندرم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۰۱ بیمار با تشخیص قطعی کووید ۱۹ و ۵۶۱ بیمار با احتمال ابتلا به کووید ۱۹ بستری هستند.

آقازاده افزود: با افزایش تعداد مبتلایان و بیماران بستری در استان، ۲۳۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و ۵۹ بیمار به ونتیلاتور متصل هستند.

وی درباره تعداد افراد بستری در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۴۸ نفر در استان بستری شدند که از این تعداد ۵۴ نفر بستری با تست مثبت و ۱۹۴ نفر بستری مشکوک هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره افزایش افراد فوت شده افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ نفر با تشخیص مثبت کرونا جان باختند که به تفکیک شهر ها عبارت است از ارومیه ۷ نفر، بوکان ۲ نفر، پیرانشهر ۱ نفر، چالدران ۱ نفر، خوی ۱ نفر ، سلماس ۱ نفر، شاهین دژ ۲ نفر، میاندواب ۵ نفر و نقده ۱ نفر می باشند. تعداد افراد فوت شده در استان تا تاریخ ۲۴ فروردین به ۳ هزار و ۹۱۴ نفر رسید.

دکتر آقازاده درباره تعداد تست های انجام شده بیان کرد: در تاریخ ۲۴ فروردین تعداد ۳۰۲۶ تست در استان انجام شد که از این تعداد ۱۲۷۳ تست مثبت شده است. تعداد مبتلایان کووید ۱۹ در استان به ۱۳۵ هزار و ۲۹۴ نفر رسید.

وی درباره تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز ۱۶ ساعته افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۶۶۶نفر به مراکز ۱۶ ساعته در استان مراجعه کرده اند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها