پست تهدیدآمیز ترامپ بعد از حمله به ایران / ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم
رئیسجمهور آمریکا بامداد یکشنبه گفت که به انبارهای موشکی و پهپادی در ساحل ایران حمله کرده است.
رئیسجمهور آمریکا دونالد ترامپ در پیامی در تروثسوشال تایید کرد که ارتش این کشور به اهدافی در داخل ایران حمله کرده است.
او نوشت: «هواپیماهای ایالات متحده همین چند لحظه پیش، به دلیل نقض دوبارهی توافق آتشبس، انبارهای موشکی و پهپادی و همچنین سایتهای راداری ساحلی ایران را هدف قرار دادند!»
وی در بخش دیگری از این پیام نوشته است: «ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی رفتار کنیم و مجبور شویم کار بسیار موفقی را که آغاز کرده بودیم، با ابزار نظامی به پایان برسانیم.«
او مدعی شد: اگر چنین اتفاقی بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت».


دربرابر دیوانگان باید مثل پاکستان و کره شمالی مجهز بود
دقیقا همینه چون آخرش همین ترامپ دیوانه با بمب تاکتیکی هسته ای کل ایران رو نابود میکنه
از من گفتن : با دم شیر بازی نکنید وگرنه دوباره همهچی را نابود میکند.
از من گفتن حالا خود دانی...این گویی و این میدان👍
پاکستان که با همه جا رابطه خوبی داره. مشکلش با هند هست اونم واسه تاریخشه. ما همچین مشکلی نداریم. کره شمالی هم که واقعا کشور موفقیه و الگو. کمبود غذا ، برق ، درآمد و … ولی عوضش مردمش هسته ای دارن 😍اونوقت همتایان جنوبی در رفاه و عزت در دنیا سرآمدن
دبوانه وطنی هم کم نداریم
پشت پرده یاوه گویی و جفتک اندازی ترامپ ، نتانیابوی حرامزاده است .
حرف حساب یک کلام ؛ قتل نتان والسلام .
فک کنم زیاد شعار دادی
اسم و فامیلت رو هم نوشتی که شناخته بشی و چیزی بهت بماسه....
خیلی زود پیشرفت میکنی. معلومه که با شایستگی نمیتونی تو محل کارت پیشرفت کنی، میخوای اینجوری جبران کنی...
بسم الله
برین به قتل برسونینش
مقابله به مثل کنین یه شب که با شورت خوابیده تو رختخواب خونه ش نفله ش کنین
البته برای این منظور غیر از ذهن گشاد به ابزارهای دیگری هم نیاز خواهد بود
ناشناس.دمت گرم خود واقعیت راگفتی
خواهشاً ترامپ منطقی بمان.اول دوباره گند نزنی مثل میناب دوم بینم خودمون چکار میکنیم
خواهشاً ترامپ منطقی بمان.میخان بازیت بدن.ریس جمهور و دیگران درستش میکنن ازداخل
ای آن که اهانت است شعارت ، پلیس فتا در انتظارت
دمت گرم حرف حساب رو که زدی . حالا وقته عمله . بلند شو برو نتانیاهو رو بکش دنیا رو از شر وجودش پاک کن . بدو تا یکی دیگه نکشتتش .
جز نتانیاهو خیلی دیگه از سیاستمداراشون باز سیاستشون در مقابل ایران همینه
ترامپ دیوانه دست نشانده بی بی
یکی تو آمریکا نیست بزنه تو سر ترامپ بگه تو کی هستی که بتونی تمدن ایران و نابود کنی احمق خرفت
به ایران چرا ربطش میدی چرا به فلسطین و لبنان ربطش نمیدهید.
یعنی نتانیاهو پیام داد کشتی هایی که از آب عمان رد میشن بزنید ؟؟
بعد از حمله اعراب و سلطه آنها تقریبا تمدن ایران نابود شد دیگه چی مونده که نابود کنه
چرا درست حمله نمی کنید تا این مسخره بازیا تمام بشه
بعد از اتمام مسابقات جام جهانی و دسترسی بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی به تأسیسات اتمی بمباران شده ایران و رقیق سازی اورانیوم با غنای ۶۰% ایران، جنگ با شدت بیشتر تا حصول هدف نهایی از سر گرفته خواهد شد.
امریکا دست از سر ما برنمی داره ریز ریز داره به اهدافش
می رسه متاسفم برای مسؤلیین
به کدوم هدفش دقیقا؟
هنوز تو باز کردن تنگه مونده
از اینور داره خرمون می کنه که به کشورهای دیگه حمله نکنیم ولی در اصل داره کار خودشو انجام میده ولی آهسته و بی سرو صدا
هنوز متوجه نشدید !!!
توافق الکی کرد که ایران به کشورهای همسایه حمله نکنه چقدر قشنگ دورمون زد واقعا سیاستمداره👌
داره قشنگ به اهدافش می رسه بی سر و صدا ، خوب رو دست خوردید نوش جانتون
نگاه کن چه جوری سر همه رو کلاه گذاشت
همش می گه به اهدافی حمله کردیم و تمام شد ...!
هر وقت دوست داره به اهدافی حمله کنه در تنگهٔ هرمز یه کاری می کنه که ما بهشون شلیک کنیم و بهانه برای بمباران داشته باشه
این عوضی در پوشش تفاهم میخواد تنگه هرمز رو صاحب بشه
علاقه افراطی مذاکره با این شیاطین شبیه به یک جوک ویک طنز تلخ است
ای ترامپ آیا سرگذشت حضرت فرغون را درست عبرت نگرفته ای که چطور قوم موسی به دریای نیل غرق شد ؟
آیا نمیدانی حضرت ابراهیم با قوم یهود چه کرد ؟
آیا سرگذشت نمروت را نخوانده ای ؟
پس به روز قیامت ایمان بیاور تا رستگارش شوی ای ترامپ
نمرود درسته بیسواد
حضرت فرغون کیه؟! خوبه نگفتی حضرت موزائیک!
مسیحیه خودش این داستارو بلده. فقط مشکل اینجاست یهودی ها ، مسیحی ها و مسلمانها هر کدوم برداشت خودشون رو از این روایات دارن. همه ادعای پیروی از همین ادیان ابراهیمی رو دارن
قوم موسی از دریا رد شدند سربازان فرعون غرق شدند امان از قوم یهود که خیلی خودخواه هستند
اگه تو خوندی؟ پس درست بنویس!
باسلام.به نظرم،حملات نیروهای مسلح ایران به کویت و بحرین،یک پیش غذا بود،غذای اصلی حملات به پایگاه های آمریکایی ها در قطر و امارات و عمان و اردن و عراق و اقلیم کردستان عراق و آذربایجان توسط سپاه و ارتش ایران و نیز عربستان که توسط گروه های محورهای مقاومت در منطقه غرب آسیا با رمز یا فاطمه زهرا (س)،بدون ذره ای شک انجام میشود.بهتر است آقای ترامپ قمارباز و نتانیاهو و رژیم اسرائیل با غول چراغ جادو در تنگه هرمز بازی نکنند.باتشکر
ای هموطن ناشناس لطفا یک بار از شعار فاصله بگیر
کم کم داریم میشیم مثل لبنان و اسراییل که هر وقت خواست میاد میزنه.
دلخوش به این پاسخ های به اصطلاح متناسب سپاه نباش.
یا "پاسخ بازدارنده" یا صلح، تسلیم و یا هرچی که تو اسمش بذاری.
پاسخ بازدارنده نداری بدی چون نه سخت افزارت کامله و نه نرم افزار که اگه داشتی تا الان افاقه کرده بود پس میمونه صلح
مگه حمله نکردن در جنگ قبل. چی شد ؟؟ هر کس باعث ادامه جنگ و ضرر اقتصادی مردم ایران بشه خائنه به ایران و ایرانی هست
تو که خر مغز بودی
اینارو سه ماه پیش هم میگفتی
فقط حرف حرف حرف عمل صفر
دیگه کسی یه درصد هم حرفای تو احمق باور نمیکنه
باید آمریکا را به آتش کشید
بايد مغز تندروها رو جراحي كرد ، كشور رو داريد به ورطه جنگ ميبريد
انشالله جنگ بشه جنگ خوب و درست و درمون و نبویان و وابتی برن پای لانچر.مبارزه از پای گوشی و در توییتر معنی نداره
جا برای جنگیدن هست.........لبنان.تازه درکنار برادران خودهستند
مشکل اینه نمیرن فقط رجز میخونن
هر کاری می کنی بکن فقط با مردم کاری نداشته باش.
حتی بمب ها به مردم نخوره فشارهای دیگه به خصوص اقتصادی آسیب زیادی بهشون میزنه
سریع توافق کردن واسه همین مهمه. که مخالفانش سنگ نندازن. ولی جمهوری اسلامی طبق معمول علاقه به کش دادن و بازی کردن داره و مخالفان داخلی و خارجی هر کاری میکنن که نشه
خدایی این عکس روکه گذاشتید با این پیام همخوانی ندارد!!!!
پزشکیان و قالیباف خوب فهمیدین چی گفت رفیق تون؟ جی دی تی رفیق تون گفت ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم و نظامی کار کنیم،، از مفاد توافق تونه؟چه توافق دوستانه ای....😆
پزشکیان و وزرا،، قالیباف و نمایندگان کمال تشکر رو داریم واقعا کارتون فوق العاده بود برای انقلاب.
چون قالیباف گفته بود چه غلطی کردین فهمیدیم شمام چه غلطی کردین،،باتشکر.
سپاه پهباد زد به کشتی های تجاری که از آبهای عمان رد میشدن. چرا ؟؟ ما چرا باید برای آبهای کشور دیگری تصمیم بگیریم ؟؟ حسن همجواری اینجوریه ؟
هر کسی که نقض آتش بس کرد باید پای لرزش هم بشینه .آهای دوستان تندرو بفرمایید این گوی و این میدان برید آمریکا رو نابود کنید
الان مشغولند دیگه
هر روز چند تا چند تا پایگاه دارن می زنند
تنگه هم که دستشونه
ترامپ هم داره زور می زنند شاید بتونه بازش کنه
علی کویت و بحرین کلشونو بخوای بچرخشی هر کدوم ۵-۶ ساعت بیشتر نمیشه. جنگ ۴۰ روزه زدین ، آتش بس زدین ، تفاهمم زدین. پایگاه های آمریکا باید خاکستر باشه الان.
مسئولين فكري براي نجات كشور از جنگ و بدبختي بكنيد ما جنگ نميخواهيم لعنت بر هر جنگ و جنگ طلب
اتفاقا اینا در ادارات بد آند در خارج اینجا جنگ شروع نکرده چرت نباف ...در غزه هم سیزده ساله یک طرفه خون کودک می ریزند آن ور سالم بودند جنگ طلب نتانیاهو یه که شخم شخم می گفتی می خندیدی
نتانیاهو نمیذاره جنگ تموم بشه ..
آمین
درسته ما تروریست نیستیم. ولی اگه یه قلدری پیدا شد و اومد زد زیر گوشت یا خدای نکرده جان عزبزاتو گرفت. تو میشینی نگاهش میکنی و میگی اگه من مقابله بکنم میشم مثل اون و مردم میگن منم قلدرم و... در بهترین حالت شکایت میکنی به دادگاه تا به دادت برسند. اما در سطوح بین المللی که الان بیشتر بین المملی هست تا مللی! خیلی دیگه خر تو شیر شده.. هرکی زورش بیشتره حرفش به کرسی مینشونه و هر کاری می خواد میکنه. سازمانها و نهادهای بین المملی را هم که با زور و قلدری خریده.. همین دو روز پیش مجلس امریکا طرح محدودسازی و توقف جنگ ترامپ علیه ایران را تصویب کرد. ترامپ با عصبانیت رفت کنگره. بر سر هم حزبی های جمهوری خواهش فریاد کشید که اگر رای خودتان را پس نگیرید ایرانی ها می گویند مجلس امریکا پشت رییس جمهورش را خالی کرد. و دیدید که بلافاصله چند نماینده رای خود را تغییر دادند و مصوبه را به نفع ترامپ جانی تصویب کردند. با این حال شما کدام یک از این جنایات زیر را می توانید به نهادهای بین امللی شکایت ببرید؟ مثل جنایت اخیر کشتار کودکان میناب و اعضای ناو دنا. نابود کردن زیرساخت های اقتصادی 90 میلیون ایرانی موافق و مخالف سیاستهای یک کشور مستقل..متعاقب آن ایجاد گرانی و کمبود مواد اولیه و نیازهای اساسی مردم آن کشور و بدتر از آن کشتن رهبر و فرماندهان ارشد نظامی و سیاسی یک کشور که عضو سازمان ملل به اصطلاح متحد هست.و هزاران جنایت دیگر.. آیا شما اگر مقابله به مثل کنید جنایتکارید؟ اگر دفاع کنید جنایتکارید؟تروریستید؟!!
جنگ تمامی ندارد ....فقط دارن وقت کشی می کنند ...
یا برای تجدید قوا .....یا اینکه چی درست نیست ...
وقتش که برسد .دوباره شروع خواهد شد .
بیشرف چه انگلیسی اش. خوبه
عاشقتم سالار
💐