پست تهدیدآمیز ترامپ بعد از حمله به ایران / ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه گفت که به انبارهای موشکی و پهپادی در ساحل ایران حمله کرده است.

پست تهدیدآمیز ترامپ بعد از حمله به ایران / ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم

رئیس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ در پیامی در تروث‌سوشال تایید کرد که ارتش این کشور به اهدافی در داخل ایران حمله کرده است. 

او نوشت: «هواپیماهای ایالات متحده همین چند لحظه پیش، به دلیل نقض دوباره‌ی توافق آتش‌بس، انبار‌های موشکی و پهپادی و همچنین سایت‌های راداری ساحلی ایران را هدف قرار دادند!»

وی در بخش دیگری از این پیام نوشته است: «ممکن است زمانی فرا برسد که دیگر نتوانیم منطقی رفتار کنیم و مجبور شویم کار بسیار موفقی را که آغاز کرده بودیم، با ابزار نظامی به پایان برسانیم.«

او مدعی شد: اگر چنین اتفاقی بیفتد، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت». 

photo_2026-06-28_06-35-53

photo_2026-06-28_06-35-58

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 64
  • ناشناس

    دربرابر دیوانگان باید مثل پاکستان و کره شمالی مجهز بود

    نظرات شما -
    • ناشناس

      دقیقا همینه چون آخرش همین ترامپ دیوانه با بمب تاکتیکی هسته ای کل ایران رو نابود میکنه

    • ناشناس

      از من گفتن : با دم شیر بازی نکنید وگرنه دوباره همه‌چی را نابود می‌کند.
      از من گفتن حالا خود دانی...این گویی و این میدان👍

    • ناشناس

      پاکستان که با همه جا رابطه خوبی داره. مشکلش با هند هست اونم واسه تاریخشه. ما همچین مشکلی نداریم. کره شمالی هم که واقعا کشور موفقیه و الگو. کمبود غذا ، برق ، درآمد و … ولی عوضش مردمش هسته ای دارن 😍اونوقت همتایان جنوبی در رفاه و عزت در دنیا سرآمدن

    • ناشناس

      دبوانه وطنی هم کم نداریم

  • حمید کلباسی

    پشت پرده یاوه گویی و جفتک اندازی ترامپ ، نتانیابوی حرامزاده است .
    حرف حساب یک کلام ؛ قتل نتان والسلام .

    نظرات شما -
    • ماه

      فک کنم زیاد شعار دادی

    • ناشناس

      اسم و فامیلت رو هم نوشتی که شناخته بشی و چیزی بهت بماسه....
      خیلی زود پیشرفت میکنی. معلومه که با شایستگی نمیتونی تو محل کارت پیشرفت کنی، میخوای اینجوری جبران کنی...

    • ناشناس

      بسم الله
      برین به قتل برسونینش
      مقابله به مثل کنین یه شب که با شورت خوابیده تو رختخواب خونه ش نفله ش کنین
      البته برای این منظور غیر از ذهن گشاد به ابزارهای دیگری هم نیاز خواهد بود

    • ناشناس

      ناشناس.دمت گرم خود واقعیت راگفتی

    • ناشناس

      خواهشاً ترامپ منطقی بمان.اول دوباره گند نزنی مثل میناب دوم بینم خودمون چکار میکنیم

    • ناشناس

      خواهشاً ترامپ منطقی بمان.میخان بازیت بدن.ریس جمهور و دیگران درستش میکنن ازداخل

    • حمید کلباسی

      ای آن که اهانت است شعارت ، پلیس فتا در انتظارت

    • ناشناس

      دمت گرم حرف حساب رو که زدی . حالا وقته عمله . بلند شو برو نتانیاهو رو بکش دنیا رو از شر وجودش پاک کن . بدو تا یکی دیگه نکشتتش .

    • ناشناس

      جز نتانیاهو خیلی دیگه از سیاستمداراشون باز سیاستشون در مقابل ایران همینه

  • ناشناس

    ترامپ دیوانه دست نشانده بی بی
    یکی تو آمریکا نیست بزنه تو سر ترامپ بگه تو کی هستی که بتونی تمدن ایران و نابود کنی احمق خرفت

    نظرات شما -
    • ناشناس

      به ایران چرا ربطش میدی چرا به فلسطین و لبنان ربطش نمی‌دهید.

    • ناشناس

      یعنی نتانیاهو پیام داد کشتی هایی که از آب عمان رد میشن بزنید ؟؟

    • ناشناس

      بعد از حمله اعراب و سلطه آنها تقریبا تمدن ایران نابود شد دیگه چی مونده که نابود کنه

  • ناشناس

    چرا درست حمله نمی کنید تا این مسخره بازیا تمام بشه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      بعد از اتمام مسابقات جام جهانی و دسترسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تأسیسات اتمی بمباران شده ایران و رقیق سازی اورانیوم با غنای ۶۰% ایران، جنگ با شدت بیشتر تا حصول هدف نهایی از سر گرفته خواهد شد.

  • ناشناس

    امریکا دست از سر ما برنمی داره ریز ریز داره به اهدافش
    می رسه متاسفم برای مسؤلیین

    نظرات شما -
    • علی

      به کدوم هدفش دقیقا؟
      هنوز تو باز کردن تنگه مونده

  • ناشناس

    از اینور داره خرمون می کنه که به کشورهای دیگه حمله نکنیم ولی در اصل داره کار خودشو انجام میده ولی آهسته و بی سرو صدا
    هنوز متوجه نشدید !!!

  • ناشناس

    توافق الکی کرد که ایران به کشورهای همسایه حمله نکنه چقدر قشنگ دورمون زد واقعا سیاستمداره👌

  • ناشناس

    داره قشنگ به اهدافش می رسه بی سر و صدا ، خوب رو دست خوردید نوش جانتون

  • ناشناس

    نگاه کن چه جوری سر همه رو کلاه گذاشت

  • ناشناس

    همش می گه به اهدافی حمله کردیم و تمام شد ...!
    هر وقت دوست داره به اهدافی حمله کنه در تنگهٔ هرمز یه کاری می کنه که ما بهشون شلیک کنیم و بهانه برای بمباران داشته باشه

  • ناشناس

    این عوضی در پوشش تفاهم میخواد تنگه هرمز رو صاحب بشه

  • ناشناس

    علاقه افراطی مذاکره با این شیاطین شبیه به یک جوک ویک طنز تلخ است

  • صیفور

    ای ترامپ آیا سرگذشت حضرت فرغون را درست عبرت نگرفته ای که چطور قوم موسی به دریای نیل غرق شد ؟
    آیا نمیدانی حضرت ابراهیم با قوم یهود چه کرد ؟
    آیا سرگذشت نمروت را نخوانده ای ؟
    پس به روز قیامت ایمان بیاور تا رستگارش شوی ای ترامپ

    نظرات شما -
    • ناشناس

      نمرود درسته بیسواد

    • حافظ اصفهانی

      حضرت فرغون کیه؟! خوبه نگفتی حضرت موزائیک!

    • ناشناس

      مسیحیه خودش این داستارو بلده. فقط مشکل اینجاست یهودی ها ، مسیحی ها و مسلمانها هر کدوم برداشت خودشون رو از این روایات دارن. همه ادعای پیروی از همین ادیان ابراهیمی رو دارن

    • ن

      قوم موسی از دریا رد شدند سربازان فرعون غرق شدند امان از قوم یهود که خیلی خودخواه هستند

    • ناشناس

      اگه تو خوندی؟ پس درست بنویس!

  • ناشناس

    باسلام.به نظرم،حملات نیروهای مسلح ایران به کویت و بحرین،یک پیش غذا بود،غذای اصلی حملات به پایگاه های آمریکایی ها در قطر و امارات و عمان و اردن و عراق و اقلیم کردستان عراق و آذربایجان توسط سپاه و ارتش ایران و نیز عربستان که توسط گروه های محورهای مقاومت در منطقه غرب آسیا با رمز یا فاطمه زهرا (س)،بدون ذره ای شک انجام میشود.بهتر است آقای ترامپ قمارباز و نتانیاهو و رژیم اسرائیل با غول چراغ جادو در تنگه هرمز بازی نکنند.باتشکر

    نظرات شما -
    • ناشناس

      ای هموطن ناشناس لطفا یک بار از شعار فاصله بگیر
      کم کم داریم میشیم مثل لبنان و اسراییل که هر وقت خواست میاد میزنه.
      دلخوش به این پاسخ های به اصطلاح متناسب سپاه نباش.
      یا "پاسخ بازدارنده" یا صلح، تسلیم و یا هرچی که تو اسمش بذاری.
      پاسخ بازدارنده نداری بدی چون نه سخت افزارت کامله و نه نرم افزار که اگه داشتی تا الان افاقه کرده بود پس میمونه صلح

    • ناشناس

      مگه حمله نکردن در جنگ قبل. چی شد ؟؟ هر کس باعث ادامه جنگ و ضرر اقتصادی مردم ایران بشه خائنه به ایران و ایرانی هست

  • ناشناس

    تو که خر مغز بودی

  • ناشناس

    اینارو سه ماه پیش هم میگفتی
    فقط حرف حرف حرف عمل صفر
    دیگه کسی یه درصد هم حرفای تو احمق باور نمیکنه

  • ناشناس

    باید آمریکا را به آتش کشید

    نظرات شما -
    • ناشناس

      بايد مغز تندروها رو جراحي كرد ، كشور رو داريد به ورطه جنگ ميبريد

  • سام

    انشالله جنگ بشه جنگ خوب و درست و درمون و نبویان و وابتی برن پای لانچر.مبارزه از پای گوشی و در توییتر معنی نداره

    نظرات شما -
    • ناشناس

      جا برای جنگیدن هست.........لبنان.تازه درکنار برادران خودهستند

    • ناشناس

      مشکل اینه نمیرن فقط رجز میخونن

  • ناشناس

    هر کاری می کنی بکن فقط با مردم کاری نداشته باش.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      حتی بمب ها به مردم نخوره فشارهای دیگه به خصوص اقتصادی آسیب زیادی بهشون میزنه

    • ناشناس

      سریع توافق کردن واسه همین مهمه. که مخالفانش سنگ نندازن. ولی جمهوری اسلامی طبق معمول علاقه به کش دادن و بازی کردن داره و مخالفان داخلی و خارجی هر کاری میکنن که نشه

  • ناشناس

    خدایی این عکس روکه گذاشتید با این پیام همخوانی ندارد!!!!

  • ناشناس

    پزشکیان و قالیباف خوب فهمیدین چی گفت رفیق تون؟ جی دی تی رفیق تون گفت ممکن است نتوانیم منطقی رفتار کنیم و نظامی کار کنیم،، از مفاد توافق تونه؟چه توافق دوستانه ای....😆
    پزشکیان و وزرا،، قالیباف و نمایندگان کمال تشکر رو داریم واقعا کارتون فوق العاده بود برای انقلاب.
    چون قالیباف گفته بود چه غلطی کردین فهمیدیم شمام چه غلطی کردین،،باتشکر.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      سپاه پهباد زد به کشتی های تجاری که از آبهای عمان رد میشدن. چرا ؟؟ ما چرا باید برای آبهای کشور دیگری تصمیم بگیریم ؟؟ حسن همجواری اینجوریه ؟

  • ناشناس

    هر کسی که نقض آتش بس کرد باید پای لرزش هم بشینه .آهای دوستان تندرو بفرمایید این گوی و این میدان برید آمریکا رو نابود کنید

    نظرات شما -
    • علی

      الان مشغولند دیگه
      هر روز چند تا چند تا پایگاه دارن می زنند
      تنگه هم که دستشونه
      ترامپ هم داره زور می زنند شاید بتونه بازش کنه

    • ناشناس

      علی کویت و بحرین کلشونو بخوای بچرخشی هر کدوم ۵-۶ ساعت بیشتر نمیشه. جنگ ۴۰ روزه زدین ، آتش بس زدین ، تفاهمم زدین. پایگاه های آمریکا باید خاکستر باشه الان.

  • ناشناس

    مسئولين فكري براي نجات كشور از جنگ و بدبختي بكنيد ما جنگ نميخواهيم لعنت بر هر جنگ و جنگ طلب

    نظرات شما -
    • ناشناس

      اتفاقا اینا در ادارات بد آند در خارج اینجا جنگ شروع نکرده چرت نباف ...در غزه هم سیزده ساله یک طرفه خون کودک می ریزند آن ور سالم بودند جنگ طلب نتانیاهو یه که شخم شخم می گفتی می خندیدی

    • ناشناس

      نتانیاهو نمیذاره جنگ تموم بشه ..‌

    • ناشناس

      آمین

  • رستم تهمتن

    درسته ما تروریست نیستیم. ولی اگه یه قلدری پیدا شد و اومد زد زیر گوشت یا خدای نکرده جان عزبزاتو گرفت. تو میشینی نگاهش میکنی و میگی اگه من مقابله بکنم میشم مثل اون و مردم میگن منم قلدرم و... در بهترین حالت شکایت میکنی به دادگاه تا به دادت برسند. اما در سطوح بین المللی که الان بیشتر بین المملی هست تا مللی! خیلی دیگه خر تو شیر شده.. هرکی زورش بیشتره حرفش به کرسی مینشونه و هر کاری می خواد میکنه. سازمانها و نهادهای بین المملی را هم که با زور و قلدری خریده.. همین دو روز پیش مجلس امریکا طرح محدودسازی و توقف جنگ ترامپ علیه ایران را تصویب کرد. ترامپ با عصبانیت رفت کنگره. بر سر هم حزبی های جمهوری خواهش فریاد کشید که اگر رای خودتان را پس نگیرید ایرانی ها می گویند مجلس امریکا پشت رییس جمهورش را خالی کرد. و دیدید که بلافاصله چند نماینده رای خود را تغییر دادند و مصوبه را به نفع ترامپ جانی تصویب کردند. با این حال شما کدام یک از این جنایات زیر را می توانید به نهادهای بین امللی شکایت ببرید؟ مثل جنایت اخیر کشتار کودکان میناب و اعضای ناو دنا. نابود کردن زیرساخت های اقتصادی 90 میلیون ایرانی موافق و مخالف سیاستهای یک کشور مستقل..متعاقب آن ایجاد گرانی و کمبود مواد اولیه و نیازهای اساسی مردم آن کشور و بدتر از آن کشتن رهبر و فرماندهان ارشد نظامی و سیاسی یک کشور که عضو سازمان ملل به اصطلاح متحد هست.و هزاران جنایت دیگر.. آیا شما اگر مقابله به مثل کنید جنایتکارید؟ اگر دفاع کنید جنایتکارید؟تروریستید؟!!

  • ناشناس

    جنگ تمامی ندارد ....فقط دارن وقت کشی می کنند ...
    یا برای تجدید قوا .....یا اینکه چی درست نیست ...
    وقتش که برسد .دوباره شروع خواهد شد .

  • ف

    بیشرف چه انگلیسی اش. خوبه

  • ناشناس

    عاشقتم سالار

    نظرات شما -
    • ناشناس

      💐