بیانیه‌ی سپاه درباره‌ی حملات موشکی و پهپادی به کویت و بحرین/ با کشتی‌های متخلف قوی‌تر از گذشته برخورد خواهد شد

روابط عمومی سپاه در اطلاعیه‌ای بر برخورد شدیدتر با کشتی های متخلف در تنگه هرمز تاکید کرد.

بیانیه‌ی سپاه درباره‌ی حملات موشکی و پهپادی به کویت و بحرین/ با کشتی‌های متخلف قوی‌تر از گذشته برخورد خواهد شد

متن کامل اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین 

فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْکُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَیْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ یَنْتَهُون

مردم عزیز و شرافتمند ایران اسلامی؛

فرزندان غیرتمند شما در نیروهای دریایی و هوا فضای سپاه طی عملیات مشترک موشکی و پهپادی در ساعت ۲ الی ۳ بامداد امروز یکشنبه هفتم تیر ماه، با پرتاب موشک های بالستیک و پهپاد به سوی هشت زیرساخت مهم ارتش کودک‌کش آمریکا در پایگاه علی السالم کویت و ناوگان پنجم دریایی در بندر سلمان بحرین آنها را منهدم کردند و تجاوزهای اخیر آمریکا را با قاطعیت پاسخ دادند.

دشمن متجاوز که نقض عهد و پیمان شکنی در ذات او است، به بهانه مقابله نیروی دریایی سپاه با کشتی متخلف، اوایل بامداد امروز، به پنج پست ساحلی جمهوری اسلامی حمله کرده بود.

بر اساس تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی است و من‌بعد با کشتی های متخلف قوی تر از گذشته برخورد خواهد شد و برخورد با تجاوز احتمالی دشمن به هر بهانه ای که باشد ولو مانند دیشب و امشب تجاوزها به اهداف کم اهمیت باشد، پاسخی خرد کننده خواهد داشت. 

دشمن بداند نقض آتش بس خلاف بند یکم تفاهم نامه اسلام آباد است و توقف کلی روندها را در پی خواهد داشت.

و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سجاد

    چاره کار همین است ... قدرت