درگیریها در لبنان و بستن خیابان توسط هواداران حزب الله در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل/ معترضان به نخست وزیری رسیدند/ ارتش به خیابان آمد
در حومهٔ جنوبی بیروت، هواداران حزبالله زیر پل المشرفیه تجمع کردند و علیه «توافق چارچوب» که جمعه بین لبنان، واشنگتن و تلآویو امضا شد، اعتراض کردند.
درگیریها در لبنان و بستن خیابان توسط هواداران حزب الله در پاسخ به تفاهم نامه دولت لبنان با اسرائیل/ خبرگزاری فارس
در حومهٔ جنوبی بیروت، هواداران حزبالله زیر پل المشرفیه تجمع کردند و علیه «توافق چارچوب» که جمعه بین لبنان، واشنگتن و تلآویو امضا شد، اعتراض کردند. در جریان این اعتراضات، معترضان از هواداران حزبالله، خیابانهای سلیم سلام و مسیر منتهی به فرودگاه بینالمللی رفیق حریری را مسدود کردند./ شفقنا
جزئیات توافق تلآویو و دولت غربگرای لبنان
نماینده حزبالله در پارلمان لبنان: توافق تحمیلی عملی نخواهد شد
اعتراضات لبنان به خشونت کشیده شد
منابع خبری گزارش دادند که اعتراضهای مردم لبنان به توافق نگین دولت این کشور با رژیم صهیونیستی با دخالت نیروهای نظامی به تنش کشیده شده است.
حرکت جوانان لبنانی به سمت مقر نخستوزیری در مرکز بیروت برای اعتراض علیه توافق سازش با رژیم صهیونیستی (01:10)
یک اعتراض بزرگ در پی توافق دولت لبنان و اسرائیل
در پی توافق لبنان و اسرائیل که ساعاتی پیش اعلام شد، مردم لبنان به خیابان ریخته و به این توافق اعتراض کردند (درباره این توافق اینجا بخوانید).
اعتراضات در بیروت در پی امضای توافق اولیه میان دولت لبنان و اسرائیل
بعد از این اعتراضات، ارتش به خیابان آمد تا با اعتراض کنندگان مقابله کند.
مفتی جعفری لبنان: توافق با رژیم صهیونیستی، بدترین فاجعه ملی است
شیخ احمد قبلان، مفتی جعفری لبنان در بیانیهای اعلام کرد آنچه میان «حاکمیت کنونی لبنان» و «رژیم تروریستی اسرائیلِ» با میانجیگری آمریکای خبیث به توافق رسیده، بدترین فاجعه ملی است که لبنان با آن روبهرو شده و هیچگونه مشروعیتی ندارد.
او افزود: حاکمیت در این چارچوب تنها نماینده خود است نه نماینده لبنان.
او هشدار داد: این چارچوب به ارتش صهیونیستی تروریستی، عملاً نوعی قیمومیت بر عملکرد ارتش لبنان و خاک این کشور تحت اشغال میدهد و همچنین به معنای پذیرش ضمنی سلطه ارتش صهیونیستی بر سرزمینهای اشغالی است.
این خبر بروزرسانی شده است.
ماشاالله به غیرت شما
شماها راه امام حسین رفتین
زیر بار ذلت نرفتین
راه غیرت یا راه بدبختی مردم لبنان. خبر از وضعیت اقتصادی لبنان داری ؟
پرچمیون نزد بگیر خخخ
پایداریون مفتخور لبنان.
احیانا اغتشاشگر حساب نمیشن؟
چرا حزبالله علیه این حکومت فاسد کودتا نمیکنه؟؟!؟!
حکومت فاسد؟ تازه بعد از چند دهه لبنان میخواد به آرامش برسه شما نمیذارید؟
خب موشکل ناداری
همگی برین جنوب لبنان با اسراییل دون و پلشت سگ وحشی
مبارزه کنین
بجنگین
بیروت و دیگر شهرها رو بهم ریختن که هنر نیست دلاور عزیز
برو میدان و مبارزه کن
بشینید سر جاتون مگه نمیبینید ما خواستیم با آمریکا اسرائیل ساز ناسازگاری بزنیم چه بلایی داره سرمون میاد عبرت بگیرید
ههههه چرا مردم لبنان پرچم ایران دارند ؟ :)
پرچم ها خود گواه علت اعتراض هست
خداحافظی لبنان با چند دهه رفتار خودسرانه یک گروه بالاخره تبعات دارد
جماعت شاد و رقصان لبنانی رو هم نشون بدین .
حدودا ده میلیون نفرند.
نود میلیون جانفدا که همگی با اسلحه و کفن پوشان به خیابون ها آمدند . مرحبا لکم . الموت للاسرائیل . لقدس لنا . ❤️❤️❤️
هرهر
جمعیت کل لبنان ۵ میلیون نفره نه ۹۰ میلیون خخخخخ
آمار اینا به ریال برادر جدی نگیرشون
۹۰میلیون 😄😄😄😄
حزب الله تشنه شهادت هست. ما هم که سرنوشت مان گره خورده با این تشنگان.
تشنه پول هستن بیشتر. به نظرم وقتشه برن کار مولد و با تولید و سرمایه گذاری لبنان رو رشد بدن اگه واقعا عرقی به وطنشون دارن
طرفدارای حزب الله پول مفت ایرانو از دست میدن غمگینن
خب لبنانی های خوشحال از این صلح و آرامش را هم نشون بدین ، ببینید جمعیت کدام بیشتره؟
عه اینام پایداری چی دارن؟
مال ما با مال اونا داداشی هستن
الان این چند نفر رو که وضعیت شوند معلومه تیتر میزنن اعتراضات میلیونی در لبنان
لبنان نیروی نظامی قابل توجه ندارد و دولت مجبور است در مذاکرات این مورد را مد نظر داشته باشد.جماعت معترض هم اعضای حزب الله هستند آنها با هر شرایطی مخالف هستند بجز حرف خودشان مثل مخالفان توافق در ایران که نوع جدیدی از دموکراسی را به نمایش گذاشته اند.یعنی از این مدل دموکراسی باید پشت سر بدترین دیکتاتوری نماز خواند.
مگه دولت کار بدی کرده که میخواد صلح و آرامش به لبنان برگرده ، مگه کار بدی میکنه که با حفظ استقلال بدنبال ثبات و آرامش و رشد اقتصادی کشورشه ، مگه نه اینکه تو متن توافق اینه که تمامیت عرضی همدیگر را به رسمیت بشناسن ، یه عده فقط دنبال جنگ و خونریزی هستند و نونشون تو تنش و جنگ هستش ، شبیه بعضی ها تو ایران
اختشاشگران
واقعا کسی نیست جلوی اختلاشگران رو بگیره
این چند تا موتور شد همه لبنان!!!!!!!!!!!
شبکه های ماهواره ای لبنان را که میگیری همش درحال رقص و آوراز هستند بهترین کازینوها و دانسینگ های منطقه خاورمیانه در لبنان است این 200 تا 300 هزارنفر حرب ا.. هم عددی نیستند البته اینها هم همه اهل دلند
چون لبنان سنی و مسیحی هم زیاد داره. حزب الله شیعه است
نظر سنجی
بهترین کار میکنید و بریزید در خیابان سطل ها را آتش بزنید شب آرام برای لبنان نگزارید
دلا دیدی که لبنان هم رفت...
تو ایران اسمش میشه اغتشاش تو لبنان میشه جنبش جوانان
خدا برکت بده به دلارهای مردم ایران که سر از خزب لله لبنان درآوردند
چه جالب پس همه جا تندرو داره
فلوس لا موجود، لا اغتشاش دیگه 🤣🤣🤣
امیدوارم دولت لبنان با گلوله جنگی جلوی اغتشاشگران تروریست رو بگیره
اینا الان معترضن یا اغتشاشگر؟
سطل آشغال آتیش زدن باید اعدامشان کرد یا تشویقش کرد بیشتر آتیش یزنن؟
+++++
ننویسید لبنانی ها بنویسید حزب اللهی های مفتخور اعتراض کردند
به نظرم حزب اله باید با ارتش لبنان ادغام بشه این طرفدارها هم فقط برای منافع شخصی خودشان اغتششاش میکنن حزب اله جز بدبختی و ویرانگی و کشتار هیچ ارمغان و خروجی برای لبنان نداشته است