نماینده مردم شرق کلستان:

اقدام ترامپ سپاه را عزیزتر کرد/ مجلس قاطعانه از پاسداران انقلاب حمایت می کند

نماینده مردم شرق گلستان با بیان اینکه مجلس قاطعانه از سپاه پاسداران حمایت می کند، اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا را «یک فرصت» بزرگ برای ایران برشمرد.

اقدام ترامپ سپاه را عزیزتر کرد/ مجلس قاطعانه از پاسداران انقلاب حمایت می کند

شهرام کوسه غراوی در گفتگو با خبرنگار خبر فوری با محکوم کردن اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارکرد: وجود سپاه پاسداران و سایر نیروهای نظامی و انتظامی در کشور موجب برقراری امنیت پایدار شده و ما همواره قدردان زحمات برادران سپاهی خود هستیم.

کوسه غراوی با تمجید از تلاش های سپاه در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم افزود: دلاوران سپاهی در دوران دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند به طوری که حتی یک وجب از خاک عزیز سرزمین ما را از دست ندادیم.

وی در رابطه با اقدام اخیر امریکا علیه سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا وقتی استیصال و درماندگی نیروهای کشورش به واسطه حضور نیروهای ایرانی در کشورهای سوریه و عراق و همچنین ناکام ماندن در نتیجه برهم زدن برجام را دید به این شکل مجبور به عقده گشایی شد.

وی با بیان اینکه این اقدام موجب عزیزتر شدن سپاه بین مردم شد، تصریح کرد: البته ترامپ با این کار ناخواسته محبوبیت سپاه و وحدت را در بین مردم و مسئولان بیشتر کرد و فرصت بسیار خوبی در اختیار ما قرار داد.

نماینده مردم شرق گلستان که از جمله نمایندگانی بود امروز با پوشیدن لباس سپاه وارد مجلس شده بود درباره این اقدام بیان کرد: پوشیدن لباس سپاه توسط نمایندگان مجلس نشان دهنده اوج وحدت و پشتیبانی از این نیروی انقلابی است و همه نمایندگان با این اقدام حمایت قاطع خود را از سپاه اعلام کردند.

منبع: خبر فوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها