فعالیت مدارس گلستان‌ فردا مجازی شد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: فعالیت برخی از مدارس این استان فردا دوشنبه هفتم اسفند غیرحضوری و مجازی خواهد بود.

فعالیت مدارس گلستان‌ فردا مجازی شد

سیدرضا نظری یکشنبه شب اظهار کرد: این تصمیم در پی برودت و سرمای هوا، اتخاذ و ابلاغ شد.

وی افزود: براین اساس در شهرستان آزادشهر مدارس بخش چشمه‌ساران از پادگان نوده به بالا به غیر از روستاهای سوسرا و سرای محمدحسین غیرحضوری هستند.

وی اضافه کرد: فعالیت کلاس‌های درس مدارس روستاهای دهنه زرین‌گل، خاک پیرزن، شیرین آباد، سیاه رودبار و میان رستاق از توابع شهرستان علی‌آبادکتول هم در بستر سامانه شاد انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: مدارس شهید دیالمه کشکک، ایثار ویرو، ایمان ویرو، ‌شهید نصیری رضی، خواجه نصیرالدین الهادی، میرزا کوچک خان پاقلعه و حمزه قورچای همگی از توابع شهرستان رامیان غیرحضوری هستند.

نظری افزود: در شهرستان گالیکش مدارس روستای قوشه چشمه و کندس کوه و سیجان، در شهرستان گرگان فقط مدارس روستاهای شاهکوه و زیارت و در شهرستان کردکوی فقط مدارس روستای حاجی‌آباد غیرحضوری است.

وی ادامه داد: فعالیت مدارس واقع شده در مسیرهای دوزین از روستای تاشده به بالا، قلعه قافه از جنگل تنگه به بعد، باقرآباد از جنگل باقرآباد به بعد و نرماب از آرام نرو بالا به بعد همگی از توابع شهرستان مینودشت از ساعت ۹ صبح و مابقی مدارس طبق روال عادی خواهد بود.

وی اضافه کرد: فعالیت مدارس و مراکزی آموزشی مناطقی شهرستان‌هایی که اعلام شد به صورت مجازی خواهد بود و باقی مدارس به صورت عادی و حضوری انجام خواهد گرفت.

نظری تاکید کرد: فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن، گمیشان، ‌ آق‌قلا، کلاله، گنبدکاووس و مراوه‌تپه به صورت حضوری و عادی انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد: فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزشی شهر گرگان به صورت عادی و حضوری خواهد بود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها