حمله پلنگ به چوپان در مراوه تپه

یک چوپان که مشغول چراندن گوسفندان خود در روستای عطاجان قربانی بوده از سوی یک قلاده پلنگ مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه دست و پهلو آسیب دید.

حمله پلنگ به چوپان در مراوه تپه

با توجه به صعب‌العبور بودن راه‌های مواصلاتی روستا و از طرفی با توجه به نامساعد بودن جو و نبود دسترسی آسان به مکان مورد نظر، کارشناس مرکز بهداشت شهرستان مراوه تپه با همکاری داوطلبان هلال احمر شهرستان به موقعیت مورد نظر رفته و شخص مصدوم ایمن‌سازی شد.
به شهروندان توصیه می‌شود در صورت مواجهه با پلنگ، راه فرار را بر آنان نبندند و به هیچ عنوان در زمانی که پلنگ، نزدیک لاشه  یا همراه توله‌های خود است، بدان نزدیک نشده و موضوع را به مأموران یگان حفاظت محیط زیست آن منطقه یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند. در فصول سرد سال، حیوانات وحشی برای تهیه غذا به مراتع پایین دست‌ می‌آیند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بهلول
    0

    پلنگ تقصيرى نداره امده كالابرگشوبگيره

  • ناشناس
    0

    میرن قطر گل میخورن برمی‌گردن چوپان

  • شبنم
    0

    چه پلنج نازی چرا شیطونی کردی؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این بنده خدا شیطونی نکرده چرا که نیاکانش همین جاها بودند از روزگارهای دور و انسانها در سرزمینهای انها پیشروی کردند و هم جایشان را از آنها گرفتند و هم خواب و خوراکشان را!

  • ناشناس
    1

    مگر در بیابان می شود از تلفن همراه استفاده کرد؟در حاشیه متصل به شهر ارتباط نمی دهد وتازه تایید هم می خواهد ,که تا تایید نکنی صفحه را قفل و تلفنت را گروگان می گیرد!همه اصول ناب اسلامی را رعایت می کنند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها