در خطبه‌های نماز جمعه قزوین

مشکلات کشورمان با حمایت از تولیدات داخلی رفع می شود

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «رونق ملی» گفت: مشکلات کشورمان با حمایت از تولیدات داخلی رفع می شود.

مشکلات کشورمان با حمایت از تولیدات داخلی رفع می شود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه همه ما شیعیان مدیون فداکاری حضرت زینب در ایفای رسالت خود در کربلا هستیم، اظهار کرد: اگر حضرت زینب(س) این رسالت بزرگ را بعد از شهادت امام حسین (ع) را انجام نمی دادند، امروز خبری از کربلا و نامی از اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نمی‌ماند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه حضرت زینب (س) امید را به ما آموخت، گفت: حضرت زمانی که دشمنان دین می خواستند بگویند کار خاندان عصمت و طهارت (ع) تمام شد و چیزی از آنها باقی نماند، فرمودند چشمان شما کور است و نمی بینید و هر چه که من می بینم زیبایی است.

وی با اشاره به اینکه سخنان حضرت زینب(س) در شام نشان از امید آن حضرت به آینده داشت، تأکید کرد: رهبر عزیز انقلاب نیز امروز در ادامه همان مسیر قرار دارند و می‌بینم که چگونه به آینده امیدوار هستند و روح امید را به جامعه تزریق می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به کشتار وحشیانه مسلمانان در نیوزلند، گفت: روح با عظمت اسلام و امید مسلمانان و حقانیت آنان باعث خواهد شد تا اینگونه حرکات کور سدی در برابر مسیر آنها نشود و مسلمانان با قدرت به راه خود ادامه می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «رونق ملی» توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: این شعار به معنای آن است که جای امیدداشتن به بیگانگان، باید به داخل کشور توجه داشته باشیم.

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه راه حل رفع مشکلات و بیکاری، رونق تولید داخلی است، عنوان کرد: امروز برای حمایت از تولیدکنندگان و کارگران کشورمان باید متعهد شویم که از تولیدات داخلی خود استفاده کنیم، اگر بازار خود را از آلودگی کالاهای خارجی پاک کردیم جامعه ما از استرس و فشار گرانی و فشار اقتصادی رها خواهد شد.

وی عنوان کرد: همه ما به این موضوع واقف هستیم که مشکلات کشورمان با حمایت از تولیدات داخلی رفع می شود، بنابراین همه باید برای تحقق شعار سال و حمایت از تولیدات خودمان به میدان بیاییم.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی و شکل‌گیری آن و مهم‌تر از همه استمرار آن با قدرت تا به امروز شکستی سنگین برای نظام سلطه مخصوصاً امریکا بود.

وی پیروزی مسلمانان بر فتنه امریکایی-اسرائیلی-سعودی داعش را نیز یکی دیگر از شکست‌های بزرگ امریکا در منطقه دانست و تأکید کرد: امروز تحریم نیز یکی از اقدامات دشمن برای شکست ملت ایران است اما همین مسئله تحریم زمینه‌ای خواهد شد که امریکا و عوامل آنها یکی از بزرگترین شکست ها را در برابر صبوری و ایستادگی و مقاومت ملت ایران دریافت کنند.

آیت‌لله عابدینی در پایان یادآور شد: ما به نصرت الهی مستضعقین و مسلمانان جهان امید داریم و پیش‌بینی می‌کنیم مردم عربستان و یمن و بحرین به زودی از شر مفسدان سعودی نجات پیدا خواهند کرد.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها