آتش‌سوزی در انبار علوفه گاوداری‌ در آبیک

سرپرست معاونت عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: با تلاش آتش‌نشانان حریق در قسمت انبار علوفه گاوداری در روستای محمودیان از توابع شهرستان آبیک مهار شد.

آتش‌سوزی در انبار علوفه گاوداری‌ در آبیک

حمیدرضا ململی گفت: طی تماس مالک گاوداری با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین مبنی بر رخ دادن حریقی در قسمت انبار علوفه گاوداری در روستای محمودیان از توابع شهرستان آبیک بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه‌های آبیک، نظرآباد، محمدیه و قشلاق رابه همراه یک دستگاه خودروی فوماتیک فوق سنگین رااز ایستگاه یک باغ دبیر قزوین را به محل حادثه اعزام کرد.

ململی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آبدهی از جهات مختلف خود را به کانون حریق رسانده و عملیات شعله زنی را شروع کردند، ولی به دلیل حجم بالای آتش سوزی و خشک بودن علوفه، کار آتش نشانان راسخت کرده بود.

وی اضافه کرد: در همان دقایق اولیه کلیه گاو، گوساله از محل تخیله شده و با تلاش حدود ۸ ساعته آتش‌نشانان حریق به صورت کامل مهار و پس از انجام عملیات لکه گیری، اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

ململی یادآور شد: علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می‌باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها