انبار علوفه کشت و دام قیام در شاهین‌شهر طعمه حریق شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حریق انبار علوفه کشت و دام قیام در شاهین‌شهر خبر داد.

انبار علوفه کشت و دام قیام در شاهین‌شهر طعمه حریق شد

منصور شیشه‌فروش اظهار داشت: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعد ازظهر امروز انبار علوفه شرکت کشت و دام قیام در شاهین‌شهر در محور علویجه دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه تاکنون آتش به قسمت نگهداری دام‌ها سرایت نکرده است، افزود: بلافاصله  آتش‌نشانان از شاهین‌شهر، شهرک صنعتی علویجه، دهق، مورچه خورت به همراه تجهیزات راهداری به محل حادثه اعزام شدند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه تلاش برای اطفای حریق ادامه دارد، گفت: این چهارمین حریق در واحدهای دامداری استان اصفهان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه حریق تحت کنترل درآمد، عنوان کرد: لودر و ماشین‌های آتش‌نشانی دپوهای علوفه را از هم جدا کردند تا حریق به سایر نقاط سرایت نکند.

وی ادامه داد: به جهاد کشاورزی ابلاغ شده است که به واحدهای دامداری تأکید کند که دپوهای علوفه بر روی هم انبار نشود و از همدیگر فاصله داشته باشند و واحدهای دامداری باید نسبت به بیمه کردن واحد خود اقدام کنند.

شیشه‌فروش با تأکید بر اینکه اصول ایمنی باید در چینش علوفه‌ها رعایت شود، تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا و وزش تندبادهای فصلی، دامداری‌ها باید اصول ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم به تمام واحدهای دام و طیور، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و واحدهای صنعتی داده شده و موظف هستند سیستم‌های ایمنی و اطفای حریق نصب کنند.

وی بیان کرد: به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دستور جداسازی پوشش‌های خشک از فضای سبز و به باغداران حرص پوشش‌های گیاهی خشک از باغ‌ها، اعلام شده است، در همین راستا منابع طبیعی تیم‌های مراقبت را فعال کرده‌اند و به منظور اجرای طرح‌های پیشگیری و کنترل، با افراد محلی و دهیاری‌ها هماهنگی به عمل آمده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    درود بر چنگیز خان مغول

  • ناشناس
    1

    کسی که این کار راانجام داده الهی 7 نسلش دچار نفرین خداوند شوند که می خواهند مانع کشایش مشکلات وگرانی شوند یک مشت حیوان مفت خور که بدونه کار وتلاش می خواهند زندگی کنند وصاحب همه چیر شوند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها