برق برخی مناطق شهرستان گنبدکاووس قطع شد

مدیر توزیع شبکه برق شهرستان گنبدکاووس گفت: بر اثر باد و توفان شب گذشته تاکنون ۱۸ فیدل برق از شبکه خارج و قطع شده است.

برق برخی مناطق شهرستان گنبدکاووس قطع شد

محمدعلی عرب گلو،ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهارداشت: با توجه به رشد بار مصرف برق، احتمالا در تابستان 98 شاهد خاموشی برق در شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: مصرف برق کل استان خراسان شمالی 252 مگا وات است در صورتی که شهرستان گنبدکاووس به تنهایی 285 مگاوات برق مصرف می‌کند. اگر در مصرف برق مدیریت صورت نگیرد، تابستان 98 با مشکلات عدیده ای ‌مواجه می‌شویم.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: اگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی تفاهم نامه هایی با شرکت توزیع برق شهرستان برای مدیریت برق منعقد کنند از تخفیفات ویژه برخوردار می‌شوند.

‌‌امنیت پایدار در استان مرزی و فرهنگی کردستان برقرار است بیش از 20 تیر برق در پی شدت طوفان منطقه سیستان سقوط کرد پروازهای عتبات عالیات و مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل در نوروز 98 برقرار می‌شود

وی ادامه داد: در تابستان امسال 37 میلیون تومان تخفیف شامل بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان و 4 میلیون و 700 هزار تومان تخفیف شامل جهادکشاور ی شهرستان به خاطر انعقاد تفاهم نامه با شرکت توزیع برق شدند.

عرب گلو گفت: امسال در مجموع 257 میلیون تومان تخفیف بابت انعقاد تفاهم‌نامه ادارات و یا بیمارستان‌ها با شرکت توزیع برق شامل شهرستان شد.

وی با اشاره به افزایش بی‌رویه سرقت شبکه برق،خاطرنشان کرد: متاسفانه سرقت از شبکه های برق رسانی افزایش یافته و این نگران‌کننده است. نیروی انتظامی و شرکت توزیع برق به تنهایی قادر به جلوگیری و پیشگیری از این سرقت‌ها نیست و باید تدابیر جدیدی اتخاذ شود.سرقت ها ممکن است امنیت شهروندان و جان آنها را به خطر بیندازد.

منصور فرشاد رئیس اداره هواشناسی گنبدکاووس اظهارداشت: سامانه بارشی از شب گذشته وارد استان گلستان شده و تاکنون در شهرستان بین 10 تا 30 میلی‌متر باران باریده است.

وی افزود: وزش باد نیز در شهرستان به 54 کیلومتر بر ساعت رسیده است و این وضعیت تا آخر فردا ادامه دارد.

رئیس اداره هواشناسی گنبدکاووس بیان داشت: میزان بارندگی امسال نسبت به سال گذشته 54 درصد و نسبت به دوره نرمال آن 40 درصد افزایش داشته است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها