عضو گلستانی تیم ملی سه گانه در گفتگو با خبر فوری:

با دوچرخه قراضه سوم آسیا شدم/ رقابت پراید و بنز ناعادلانه است

عضو گلستانی تیم ملی سه گانه گفت: در مسابقات دو گانه قهرمانی آسیا با دوچرخه قراضه مقام سوم را کسب کردم.

با دوچرخه قراضه سوم آسیا شدم/ رقابت پراید و بنز ناعادلانه است

سید محمد حسینی در گفتگو با خبر فوری پس از کسب مقام سوم مسابقات دو گانه قهرمانی آسیا و مقام هفتم مسابقات دو گانه کاپ جهانی در مالزی، اظهار کرد: فدراسیون سه گانه قرار نبود ما را به این مسابقات اعزام کند و در نهایت فقط ثبت نام را انجام داد، هزینه‌ها را با کمک اداره کل ورزش و جوانان گلستان، اداره ورزش و جوانان گرگان، اسپانسر و خودم تامین کردم تا به مالزی بروم.

وی افزود: فدراسیون سه گانه به ما گفته بود مقام نمی‌آورید و کمکی هم به ما نکرد و من خواستم ثابت کنم که توانایی‌های زیادی دارم.

حسینی با بیان اینکه نبرد نابرابری با ورزشکاران دیگر کشورها داشتم، تصریح کرد: در بخش دو من چند دقیقه از دیگر رقبا پیش بودم اما زمانی که نوبت به دوچرخه شد رقبایم آن چند دقیقه را جبران کردند.

وی ادامه داد: دوچرخه من قراضه و 13 میلیون تومانی است در حالی که دوچرخه رقبایم در این مسابقات 200 میلیون تومان قیمت داشت، مثل این می‌ماند که با پراید به رقابت بنز بروید.

عضو گلستانی تیم ملی سه گانه با بیان اینکه با کمترین امکانات موفق به کسب مدال آسیایی شدم، گفت: اگر واقعا دوچرخه‌ای در حد رقبایم داشتم مطمئن بودم قهرمان آسیا می‌شوم، از مسئولان استان و گرگان انتظار دارم به من کمک کند زیرا ثابت کردم در رقابت‌های فراملی حرف برای گفتن دارم.

حسینی افزود: حداقل قیمت دوچرخه‌ای که من بتوانم با حریفان رقابت کنم 70 میلیون تومان است و از استاندار می‌خواهم برای ما حامی مالی پیدا کند تا ظرفیت‌های خود را بیش از پیش نشان دهیم.

منبع: خبر فوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها