پنج واقعیت مهم درباره لارا، عروس ترامپ

از تهیه‌کننده‌ای ثروتمند تا رئیس کمپین انتخاباتی/ آیا عروس ترامپ قدرتمندتر از ایوانکا خواهد شد؟

لارا ترامپ، عروس رئیس جمهور آمریکا کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ دونالد ترامپ را بر عهده دارد. بسیاری معتقدند او طراح اصلی بازی‌های رسانه ای ترامپ است.

از تهیه‌کننده‌ای ثروتمند تا رئیس کمپین انتخاباتی/ آیا عروس ترامپ قدرتمندتر از ایوانکا خواهد شد؟

به گزارش خبر فوری ، بیشتر افراد گمان می‌کنند که تنها زنان جنجالی و مهم اطراف ترامپ همسر و دختر بزرگ او یعنی ملانیا و ایوانکا هستند. اما نباید از لارا ترامپ غافل شد. او عروس ترامپ است.
لارا مشاور ارشد ترامپ و یکی از مدیران کمپین دونالد برای انتخابات ۲۰۲۰ است. او همچنین متهم است که به افشاگران اطلاعات رئیس جمهور در کاخ سفید پیشنهاد رشوه داده است. همه این مطالب نشان می‌دهد که لارا چقدر به رییس جمهور جنجالی امریکا نزدیک است.
لارا همسر اریک، فرزند دوم ترامپ است و پیش از ازدواج با نام لارا یوناسکا زندگی می‌کرد. آنها در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند و از ان به بعد لارا ترامپ وارد دنیای پرپیچ و خم پدر شوهر مشهورش شد.
در این گزارش چند واقعیت مهم را درباره زندگی و افکار لارا برای شما بیان می‌کنیم:


۱. لارا مانند سایر اعضای خانواده ترامپ عاشق دوربین و دیده شدن است
لارا مدتی در CBS کار می‌کرد. بعد از مدتی توانست تهیه‌کننده برنامه‌های تولیدی این شبکه شود. سالیانه حدود ۱۰۰ هزار دلار حقوق می‌گرفت و زندگی راحت و مرفهی هم داشت. بعد از ازدواج با اریک علی الظاهر شغل خود را رها کرد اما برخی معتقدند او هنوز هم به برنامه سازی علاقه دارد و شخص اصلی پشت پرده فعالیت‌های رسانه‌ای دونالد ترامپ است.

۲. لارا تجربه و کفایت سیاسی ندارد
لارا ترامپ قبل از رفتن به موسسه آشپزی فرانسه مدتی را در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی فعالیت می‌کرد. در فرانسه او یک آشپزخانه کیک‌پزی با نام Lara Lea Confections تاسیس کرد و از آن طریق پول بسیاری به دست آورد. لارا مدتی را هم در شرکت همسرش مشغول به کار بوده است. همه اینها نشان می‌دهد که او هیچگونه پیشینه سیاسی ندارد و فعالیتش تنها در بخش اقتصادی خلاصه می‌شود.

۳. عروس ترامپ بسیار باوفا بوده و نسبت به او ارادت بسیاری دارد
لارا ترامپ در سال ۲۰۱۶ وارد کمپین انتخاباتی دونالد شد و به همین خاطر تمام فعالیت‌های تجاری خود را کنار گذاشت. او در همین زمینه حتی شغل خود را رها کرد. او نقش بسیاری در جذب آراء مردم کارولینا شمالی داشته است و به علت فعالیت‌های زیادش در انتخابات ۲۰۱۶ نزد پدرشوهرش بسیار محبوب شده است.

۴. عروس ترامپ کمپین سال ۲۰۲۰ را برنامه‌ریزی می‌کند
علاوه بر هدایت کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ دونالد ترامپ، لارا مسئول اصلی هدایت شرکتی است که متعلق به ترامپ‌ها است و از سال ۲۰۱۱ مشغول فعالیت بوده است. او اخیرا به فاکس نیوز آمد و درباره فعالیت این کمپین توضیح داد. برخی معتقدند که این فعالیت‌ها نشان دهنده این موضوع است که لارا نزد ترامپ‌محبوبیت بسیاری یافته و در حال حاضر از ایوانکا هم قدرت بیشتری یافته است.

۵. لارا ترامپ زندگی مشترکش با اریک را معمولی و عادی توصیف می‌کند
لارا با وجود نام خانوادگی مشهور و جهانی‌اش اصرار دارد که او و همسرش، اریک "یک زندگی بسیار عادی" دارند. آنها با سگهایشان زندگی می‌کنند. لارا تاکید دارد که او و اریک در حضور سگ هایشان (باوجود نظارت شدید سرویس مخفی) در خانه بسیار شاد هستند.
مدتی قبل البته آنها(اریک و لارا) اعلام کردند که به زودی صاحب یک فرزند خواهند شد و این زندگی آنها را شادتر خواهد کرد.

منبع: GoBankingRate

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حاج آقا
    0

    ان شاالله خوشبخت بشن. ما که بخیل نیستیم

  • بد
    0

    چقدم زشتن... دو تا بچه دارن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها