ورود زندگی نامه شهید حججی به فارسی پایه دوازدهم

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: زندگی نامه شهید حججی به کتابهای درسی وارد شده است به گونه‌ای که در کتاب آموزش دفاعی و فارسی پایه 12 زندگی این شهید منعکس می‌شود.

ورود زندگی نامه شهید حججی به فارسی پایه دوازدهم

حیدر تورانی امروز در نشست خبری با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری یادواره شهید حججی روز سه شنبه 17 مهر 97 در باغ موزه دفاع مقدس، اظهار کرد: باید نسبت به ارزشهای دفاع مقدس حساس بود و با دقت بیشتری ان را دنبال کرد. رهبر معظم انقلاب سال گذشته از شهید حججی تقدیر کردند بنابراین در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی احساس تکلیف کردیم از فهمیده ها به حججی‌ها هم برسیم.

وی افزود: زندگی نامه شهید حججی به کتابهای درسی وارد شده است به گونه‌ای که در کتاب آموزش دفاعی و فارسی پایه 12 زندگی این شهید منعکس می‌شود. همچنین زندگی نامه شهید فهمیده در کتابهای درسی پایه ششم لحاظ شده است.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: جشنواره شهید حججی روز سه شنبه برگزار می‌شود و مقالاتی در این رابطه به دست ما رسیده و از افرادی تکریم خواهیم کرد. همچنین در این مراسم از خانواده شهید حججی نیز تقدیر می‌شود.

تورانی تأکید کرد: این مراسم روز سه شنبه با حضور مولفان کتابهای درسی، وزیر آموزش و پرورش و سازمان‌هایی که در تألیف کتابهای درسی موثر هستند مانند محیط زیست، ارتش، سپاه، دریانوردی و شهرداری‌ها حضور خواهند داشت.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها