ثبت نام در کلاس های کنکوری خوب است؟

با توجه به اینکه رقابت در کنکوری های 1400 و 1399 و ... بسیار سخت است، خیلی از دانش آموزها هنگام شروع برای کنکور این دغدغه را دارند که آیا در کلاس های کنکوری ثبت نام کنیم یا نه ؟

ثبت نام در کلاس های کنکوری خوب است؟

ما در این مقاله سعی داریم در این مورد توضیحاتی را به شما بدهیم.

کلاس های کنکوری برای کدام دسته از دانش آموزها مناسب است؟

در رقابت کنکور شرایط مطالعه و همچنین امکانات تمام دانش آموزها یکی نیست و با هم قرق دارند و هر دانش آموزی با توجه به مسیری توانسته رتبه برتر شود و دانشگاه قبول شود.

دانش آموزها چند دسته هستند که به ترتیب در زیر برای شما توضیح خواهیم داد:

دسته اول:

بعضی از دانش آموزها هستند به هیچ عنوان نمی توانند روی درس ها و کتاب ها تمرکز کنند و پشتکار و تلاش کمتری دارند و بیشتر دوست دارند که یکی مانند معلم مطالب را برایشان توضیح دهد

پس این دانش آموز حتما باید در کلاس های کنکوری ثبت نام کند و اگر غیر این باشد نمی تواند نتیجه بگیرد وراه و مسیری غیر این صدرصد براش سخته و حتی احتمال داره از درس و دانشگاه زده بشوند.

دسته دوم:

بعضی از دانش آموزها هستند که خودشان دوست دارند به اعماق کتاب بروند و نکات را خودشان برداشت کنند و به هیچ عنوان دوست ندارند که یکی برایشان توضیح بدهد پس این دسته از دانش آموزها که در حین مطالعه مستقل به نظر می رسند اگر خودشان طبق کتاب های کنکوری پیش بروند احتمال اینکه بتوانند موفق بشوند است و در همه درس ها نیازی به کلاس های کنکوری ندارد

دسته سوم:

البته دسته دیگری از دانش آموزها نیز وجود دارد که در بعضی از درس ها نمی توانند خودشون نکات را برداشت کنند و مستقل باشند که پیشنهاد می شود این دانش آموزها اگر در درسی خاصی مشکل دارند حتما در کلاس های کنکوری شرکت کنند.

بهترین شروع برای کلاس های کنکور چه زمانی است؟

دانش آموزها در هر زمانی اگر در کلاس های کنکور شرکت کنند می توانند نتیجه بگیرند ولی طبق تجربه هایی که از رتبه برترهای سال های قبل داشتیم خیلی هاشون تا قبل از عید نوروز توانستند آموزش هاشون را تموم کنند و بعد عید سراغ مرور و تمرین و تکرار رفتند.

پس پیشنهاد می شود دانش آموزها از خرداد ماه تا اسفند کاری کنند که آموزش هاشون در مسیر کنکور به اتمام برسد تا بع از آن بتوانند تست های بیشتر و مرور و تکرار و همچنین آزمون های آزمایشی شرکت کنند.

دانش آموزها اگر بتوانند از همون سال دهم و یازدهم برای کنکور شروع کنند کارشون در سال آخر خیلی ساده می شود ولی اگر بخواهند فقط چند ماه مونده به کنکور شروع کنند این باعث می شود خیلی استرس بگیرند و احتمال اینکه نتوانند درس ها را مرور کنند خیلی زیاد است.

چون مرور نقش بسیار مهمی در آموزش را دارد اگر دانش آموزی تمام درس ها را مطالعه کند ولی مرور کافی نداشته باشد خیلی از درس ها را فراموش می کند پیش پیشنهاد ما این است که تا می تونید مطالب کنکوری را مرور کنید.

کلاس های کنکوری یا موسسه های مجازی و آموزشی در کشور

در ایران موسسات کنکور زیادی نظیر: حرف آخر ، کلاسینو،آفبا،تاملند و ... وجود دارد که دانش آموزهایی که در شهر خودشون از امکانات کمتری برخوردار هستند به این موسسه ها پناه می برند.

این موسسه های کنکور هم دقیق نظیر کلاس های کنکوری کار می کنند به عنوان مثال موسسه حرف آخر در خیلی از درس هاش از سبک جدیدی در آموزش هاش استفاده کرده است و دانش آموزهای زیادی را به خودش جذب کرده چون آموزشش بر پایه انیمیشن و الگو است و باعث می شود دانش آموزها مطالب را مفهومی یاد بگیرد.

پیشنهاد می شود دانش آموزی که می خواهد طبق این موسسه ها پیش برود قبل شروع به کار حتما بخشی یا نمونه ای از آن را تهیه کند و اگر از آموزش اطمینان کامل پیدا کرد بعد سعی در ادامه با آن موسسه را بدهد.

خیلی از موسسه ها و یا کلاس های کنکور هستند تخفیف ویژه ای را برای دانش آموزها لحاظ می کنند برای خرید اقساطی حرف آخر و موسسه های کلاسنو،تاملند و ... می توانید با مشاوران ارشد تماس بگیرید تا توضیحات را به صورت کامل به شما بدهند.

راز موفقیت رتبه برترهای تک و دو رقمی

کنکور یک میدان رقابتی است که هر کسی می تواند در این رقابت شرکت کند و بهترین نتیجه را کسب کند.

خیلی از دانش آموزها با ذهنیت اینکه ما نمی توانیم رتبه های تک و دو رقمی بیاریم در همان مرحله اول ناامید می شوند و از رقابت کنکور باز می مانند در حالی که رمز اول در کاری ذهنیت و دید مثبت نسبت به اون کار می باشد.

پشتکار و تلاش در ادامه مسیر موفقیت خیلی نقش دارد چه بسا دانش آموزی وجود داشته باشد که از هر لحاظ عالی باشد و در مسابقه های المپیاد هم شرکت کرده باشد ولی پشتکار و تلاش نداشته باشد در رقابت کنکور نمی تواند نتیجه بگیرد.

هدایت در مسیر درست یکی دیگر از عوامل موفقیت در هر کاری است به عنوان مثال دانش آموز باید یک برنامه ریزی درست و حسابی و یک منبع آموزشی خوب و یک مشاور در طول مسیر راهنمایی بگیرید تا بهترین مسیر را انتخاب کند.

معرفی موسسه کنکوری حرف آخر

حرف آخر یکی از موسسه های آموزشی در زمینه کنکور می باشد که دانش آموزها در تمام رشته های تجربی،ریاضی ومحصولات انسانی حرف آخر می توانند محصولات آموزشی این موسسه را تهیه کنند و نیازی به هیچ کلاس و کتاب کمک آموزشی دیگری نداشته باشند.

از ویژگی های سبک آموزشی حرف آخر می توانیم به موارد زیر اشاره کرده:

· آموزش به تصورت تصویری و انیمیشنی

· آموزش بدون فرمول و استفاده از الگو های بی نظیر

· فعال کردن حافظه بلند مدت و آموزش مفهومی

· آموزش بر اساس نیم کرده راست انسان

· تدریس کامل تمام فصل ها و درس ها و حل روش های تستی

· رتبه پرور در کنکور چند سال اخیر

· آبدیت بر اساس آخرین تست های طراحان کنکور

· و ...

دانش آموزان و والدینی که دانش آموزانی از ابتدایی تا کنکور دارند می توانند با مشاوران حرف آخر تماس بگیرند تا توضیحات را به صورت کامل بهشون داده شود.

راه های ارتباطی:

02166000362

09120034203

منبع: سایت مرکزی رتبه پرورهای کنکور

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مونا شریفی
    0

    با عرض سلام واقعا پکیج های کنکوری حرف آخر بی نظیر است چون نمونه تدریس هاش داخل آپارت رو دیدم ای کاش پولش زیاد نبود من چکار کنم که شامل تخفیف شوم؟؟

  • مهین مرادیان
    0

    سلام من سال 98 خواهرم با موسسه حرف اخر کار کرد و در کنکور سراسری توانست رتبه 876 بیاورد منم می خواهم در کنکور سراسری 1401 بهترین نتیجه را کسب کنم.پروژه 6040 حرف آخر و پروژه 0 تا 100 حرف آخر واقعا عالیه.

  • بهار گلی
    0

    با عرض سلام و خسته نباشید .من میخوام شانس خودمو برای کنکور 1401 امتحان کنم آیا 6040 میتونه منو به پزشکی برسونه؟

  • محمد رحیمی
    0

    حرف آخر عالیه من می خواهم برای کنکور 1402 در کنکور سراسری شرکت کنم به نظرتون عمومی ها حذف می شود؟چون میخوام منابع آموزشی خریداری کنم

  • پارسا حمدی
    0

    سلام وقت بخیر پسر عموی من سال 98 پکیج های پروژه 6040 را تهیه کرده بود که خوشبختانه رتبه 5 هزار را آورد و الان پزشکی میخونه و منم میخوام در کنکور 1402 شرکت کنم به نظرتون پکیج های 6040 را تهیه کنم یا پکیج های 6040؟
    و سیستم vod که جدیدا حرف آخر داخل تلویزیون تبلیغ میکنه چیه؟

  • naser1400
    0

    حرف آخر عالیه واقعا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها