عربستانی‌ها دست‌بردار طلای سجاد گنج‌زاده نیستند!

روزنامه الشرق الاوسط عربستان مدعی شد داوران فینال وزن ۷۵+ کاراته المپیک در اعلام رای به سود سجاد گنج زاده ورزشکار ایران اختلاف داشتند.

عربستانی‌ها دست‌بردار طلای سجاد گنج‌زاده نیستند!

سجاد گنج زاده در فینال وزن ۷۵+ کیلوگرم کاراته المپیک با حریف عربستانی روبرو شد و در نهایت به دلیل ضربه خطرناک حریف و با رای داوران، در حالی که برای لحظاتی بیهوش شده بود با رای داوران به عنوان برنده مسابقه انتخاب شد و به مدال طلا دست یافت.

این تصمیم داوران واکنش‌های تندی در عربستان به دنبال داشت و باعث انتقاد کارشناسان این کشور در دو روز گذشته شد.

روزنامه الشرق الاوسط عربستان هم در ادامه گزارش‌های خود در ارتباط با این مدال، امروز هم مطلبی را در انتقاد از داوران فینال کاراته منتشر کرد.

این روزنامه از طلای این رقابت به عنوان مدال «به سرقت رفته» یاد کرد که واکنش‌های بین المللی را در پی داشته است.

الشرق الاوسط همچنین اعلام کرد دو داور فینال به تصمیم داور وسط و ترکیه‌ای این رقابت برای اعلام رای به سود گنج زاده اعتراض کرده‌اند و اختلاف نظرهایی بین آنها وجود داشته اما گزارش پزشکان ژاپنی از وضعیت ورزشکار ایران، همه چیز را تغییر داده است.

روزنامه عربستانی در بخشی از گزارش خود آورده است: «منابع ما تایید کردند که کمیته المپیک عربستان ترجیح داد اعتراضی در این مورد نداشته باشد چرا که با اظهارنظر داوران و پزشک، قوانین روشن است.»

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • آ
    0

    برین گم شید عربهای ملخ خور

    نظرات شما -
    • نگار
      0

      دوست عزیز هر کشوری تاریخ ،تمدن وگذشته ای داره ایرانی ها قدیم با محرم همبستر میشدند وعرب ها ی بادیه نشین ملخ میخوردنداما امروزه تمام کشورهای پیشرفته جهان از آمریکا و ژاپن وچین واروپا حشره میخورند وتبلیغ میکنن اما در دنیا هیچ کس با محرم همبستر نمیشه حتی جزایر آدم خوار ملخ خوردن شرف داره تا همبستر شدن

  • بینام
    0

    ولله حق دارن البته باید عادت کرده باشن ایرانی می‌ره حج تو مقدس ترین مکان جهان آنجا به جرم دزدی ویا مواد مخدر دستگیر میکنن چیزی که حتی رسانه ملی اعتراف کرده که تعداد زیادی ایرانی تو زندان عربستان هستندحالا توقع داری تو ژاپن با فریب وحیله طلا رو ندزدن دزدی تو خون ایرانیه

    نظرات شما -
    • وجدان
      0

      وطن فروشی هم تو خون امثال توهست

    • رضا
      0

      آب بریز آنجا که می شوزه

    • رضا
      0

      تو کجائی هستی بینام و نشان؟! شرم کنید راستی از مثله کردن خاشخقچی و کودکان یمنی هم خبر داری؟! برو قوانین حاکم بر مسابقات کاراته را بخوان میفهمی دزدی شده یا نه. حکومت ایران بد قبول دارم ولی بهتر از جنایتکاران سعودی هستند. فقط خجالت بکش و عذر خواهی کن خائن وطن فروش و آب بریز همانجائی که میسوزه

    • علی
      0

      تو با این اظهار نظرت نشان دادی آدم وطن فروش و پستی هستی

    • رضا
      0

      دزد تویی و هفت جدت، خائن وطن فروش

  • احسان
    0

    ابله، مگر ما خودمان خودمان را قهرمان کردین. نظر تخصصی داوران و پزشکان بر این رای بود. در ثانی سجاد تا فینال زحمت کشید و صعود کرد.ثالثا هنوز دو دقیقه وقت هم داشت. در المپیک تا ثانیه آخر می توان نتیجه را تغییر داد.

  • ناشناس
    0

    ما عادت کردیم که حق ایرانیان در عربستان از بین برود در زمان جنگ عربستان از صدام حمایت قاطع کرد بماند در سال ۶۶ حاجیان را قتل عام کردبماند راه حاجیان را بستند تا حاجیان زیر آفتاب تشنه از دنیا بروند بماند جرثقیل توسط باد کنده شد حاجیان کشته شدند بماند به نوجوانان در فرودگاه تجاوز کردند بماند به داعش بر علیه ایران کمک میکرند این هم بماند واقعٱعربستان بسیار قلدر وقدرتمند است یا ایران بسیار ضعیف البته مردم همیشه در صحنه با مرگ بر عربستان لرزه به کاخ فهد انداختند وآنها نتوانستند کاری کننداین مدال را هم داوران از چنگ عربستان بیرون آوردند

  • دن کیشوت
    0

    در اینکه مدال طلا حق عربستانی بود، شکی نیست ، اما عرب بداند که حق توهین و پرخاش به ایرانی جماعت را ندارد،اربابان عربستان هم چنین حقی ندارند،چه رسد به اینها!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها