با قهرمانی در مسابقه بین المللی تایلند

شاهین نجومی، ششمین کمربند کیک بوکسینگ حرفه‌ای را کسب کرد/ ویدئو

شاهین نجومی، کیک بوکسر ایرانی، قهرمان مسابقات حرفه‌ای تایلند شد.

شاهین نجومی، ششمین کمربند کیک بوکسینگ حرفه‌ای را کسب کرد/ ویدئو

مشاور رسانه‌ای قهرمان کیک بوکسر ایران با اعلام این خبر افزود:  رقابت‌های بین المللیکیک بوکیسنگ حرفه‌ای که  هفته دوم فروردینماه در بانکوک پایتخت کشور تایلند برگزار شد  با درخشش قهرمان ایرانی خاتمه یافت و شاهین نجومی زاده، کیک بوکسر ایرانی در این مسابقات به مقام قهرمانی رسید. مسابقات کیکبوکس حرفه‌ای که فروردین ماه امسال برگزار شد نخستین کمربند قهرمانی سال ۱۴۰۳ و ششمینعنوان قهرمانی شاهین نجومی زاده مشتزن حرفه‌ای ایرانی است.  

بر پایه این گزارش، در رقابت بانکوک، شاهیننجومی موفق شد قهرمان تایلندی و‌صاحب عنوان کمربند قهرمانی مکس‌موی تای جهان را در دو راند ودر یک مبارزه نفسگیر ناک اوت کند و پرچم ایران را بالای سر ببرد. نجومی پیش از این نیز پنج بار در سال‌های ۱۳۹۷، ۱۳۹۹، ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ نیز در رشته کیک بوکسینگ در مسابقاتبین المللی ترکیه، تهران، عراق و  دبی و‌ارمنستان  به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

گفتنی است: این مشتزن حرفه‌ای کشورمان هم اکنون و در بازگشت به وطن، پس از استراحتیکوتاه، تمرینات را زیر نظر مربیان خود  برایحضور قدرتمند و کسب قهرمانی برای کشورمان در مسابقات حرفه‌ای بین المللی به صورت مستمر دنبال می‌کند.

 

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها