چند درصد از مردم فردا در انتخابات شرکت می‌کنند؟ / نتایج نظرسنجی خبرفوری حکایت از مشارکت بالای ۵۰درصد دارد


27 خرداد 1400 - 22:26
60cb8cbe83e0e_2021-06-17_22-26
نتایج یک نظرسنجی در کانال خبرفوری نشان می‌دهد ۴۷درصد مخاطبان به‌طور قطعی در انتخابات فردا شرکت می‌کنند و ۲۴درصد دیگر هم به احتمال بالا رای خواهند داد.

مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در هفته‌های اخیر به یک موضوع داغ تبدیل شده است. درحالیکه رسانه‌های معاند با کمپین "رای بی رای"، حرف از تحریم انتخابات می‌زنند، روند افزایش اقبال به شرکت در انتخابات در رورهای اخیر افزایش یافته است.

پیش از این نگرانی‌هایی از بابت تحریم انتخابات به‌دنبال ردصلاحیت نامزدهای شناخته شده‌ای چون علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری وجود داشت، ولی با ایجاد دوقطبی انتخاباتی با نقدهای کاندیداهای نزدیک به جریان اعتدالی این نگرانی کاهش یافت.

در روزهای اخیر جریان اصلاح‌طلب نامزدی را برای حنایت در انتخابات معرفی نکرد اما رهبران این جریان مانند سید محمد خاتمی، مهدی کروبی و حسن روحانی از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرده و حتی یک نامزد نزدیک به این جریان به سود دیگری کناره‌گیری کرد.

حالا این روند نگرانی از بابت کاهش مشارکت را کمتر کرده و نتایج نظرسنجی خبر فوری نشان می‌دهد قریب نیمی از مخاطبان خبرفوری قطعا در انتخابات شرکت می‌کنند.

در این نظرسنجی، تنها ۲۰درصد مخاطبان قطعا در انتخابات شرکت نخواهند کرد و دو درصد دیگر هم احتمال پایینی وجود دارد در انتخابات شرکت کنند.

نظر شما درباره شرکت یا عدم شرکت در انتخابات چیست؟ آیا در انتخابات شرکت خواهید کرد یا نه؟ کامنت بگذارید.

نتایج یک نظرسنجی در کانال خبرفوری نشان می‌دهد ۴۷درصد مخاطبان به‌طور قطعی در انتخابات فردا شرکت می‌کنند و ۲۴درصد دیگر هم به احتمال بالا رای خواهند داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60cb8cbe83e0e_2021-06-17_22-26
27 خرداد 1400 - 22:26

مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در هفته‌های اخیر به یک موضوع داغ تبدیل شده است. درحالیکه رسانه‌های معاند با کمپین "رای بی رای"، حرف از تحریم انتخابات می‌زنند، روند افزایش اقبال به شرکت در انتخابات در رورهای اخیر افزایش یافته است.

پیش از این نگرانی‌هایی از بابت تحریم انتخابات به‌دنبال ردصلاحیت نامزدهای شناخته شده‌ای چون علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری وجود داشت، ولی با ایجاد دوقطبی انتخاباتی با نقدهای کاندیداهای نزدیک به جریان اعتدالی این نگرانی کاهش یافت.

در روزهای اخیر جریان اصلاح‌طلب نامزدی را برای حنایت در انتخابات معرفی نکرد اما رهبران این جریان مانند سید محمد خاتمی، مهدی کروبی و حسن روحانی از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرده و حتی یک نامزد نزدیک به این جریان به سود دیگری کناره‌گیری کرد.

حالا این روند نگرانی از بابت کاهش مشارکت را کمتر کرده و نتایج نظرسنجی خبر فوری نشان می‌دهد قریب نیمی از مخاطبان خبرفوری قطعا در انتخابات شرکت می‌کنند.

در این نظرسنجی، تنها ۲۰درصد مخاطبان قطعا در انتخابات شرکت نخواهند کرد و دو درصد دیگر هم احتمال پایینی وجود دارد در انتخابات شرکت کنند.

نظر شما درباره شرکت یا عدم شرکت در انتخابات چیست؟ آیا در انتخابات شرکت خواهید کرد یا نه؟ کامنت بگذارید.

منبع: خبر فوری

17

نظرات 217
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
اسلامی 0 0 پاسخ 1400/3/29 -18:01

مشارکت 50 درصد بود ومراکز افکارسنجی دنیا نرخ 21درصدی عدم مشارکت را بخاطر کرونا دانسته‌اند گندبازیهای روحانی ورسیدن تعرفه را هم بهش اضافه کن

مهدی 1 2 پاسخ 1400/3/28 -23:30

تمام شعب رای در اقصی نقاط ایران وجهان را در گزارش مردم و یا حضوری دیدم دروغ بس است ۱۰درصد هم شرکت نکردند از دروغ که جزو سیستمتان است دست بردارید

بصیر 1400/3/29 -12:26

اینو نگید چی بگید ؟؟؟ / عده ای معاند و منافق و منفعت طلب از انتخاب آقای رییسی به شدت عصبانی هستن .... خب ! موتوا بغیضکم .... از بغض هلاک شوید ان شاءالله

خخخخ 1 1 پاسخ 1400/3/28 -14:59

بعد از دو ساعت گشتن یه حوزه خلوت پیدا کردم که توی یه درمانگاه بود . وقتی اومدم بیرون تابلو بالاش رو خوندم نوشته بود مرکز غربال گری تست کووید ..... یعنی تا دیروز ......

مریم 1400/3/28 -18:33

خدا رحمتت کنه

بسوزید که خوب میسوزید 16 3 پاسخ 1400/3/28 -13:08

همه نظر ها تکراریه و کار 2-3 نفر . نظر سنجی اینجوری نیست که 2-3 نفر 100 تا نظر بنویسن . با ای پی هست برای همین چند نفر سوختن و دارن تند تند کامنت الکی میزارن و مثبت ها رو که یکی دو نفر هی کش مرورگر رو پاک می کنن و مثبت منفی میدن

رای ما رییسی 1400/3/28 -15:00

دقیقا . ارتش پولی سعودی خوب تند تند نظر میزاره

امین 8 13 پاسخ 1400/3/28 -11:32

مگه میخواد کنتور بندازه،اصلا بگید نود درصد شرکت میکنن ،بابا هیچکی شرکت نمیکنه زیر سی درصد رای میدن،مردم خسته شدن دیگه بازیچه این انتصابان نمایشی نمیشن

ایرانی 1400/3/28 -12:53

کل مملکت که مثل شما 4 تا بیکار همیشه تو اینترنت نیست . برو بیرون ببین چه خبره . مثل کبک سرت تو برفه

حاج کاطم 1400/3/28 -15:15

من الان بیرون نگاه کردم مردم تو صف هستن ساعت دو نیم ظهر وسط گرما

علی اقا 5 9 پاسخ 1400/3/28 -11:10

در جواب دوست عزیزی که پرسید علی آقا اگه همه چی خوب بود شما باز هم به مردم میگفتید رای ندهید باید بگم نه،اگه همه چی خوب بود و‌ مسعولین واقعا خدمت خالصانه انجام میدادند و عاشق باند بازی و جناح بازی و پست و مقام نبودند بله خودم اولین نفر بودم که رای میدادم و مردم را هم به رای دادن و مشارکت در رای دعوت میدادم اما خب خیری از این اقایون ندیدیم که رای بدهیم جز گرانی اختلاص تورم کاهش قدرت خرید و همه هم خداروشکر افسردگی گرفته اند چه پیر چه جوون همه افسردگی گرفته اند و همه با سیلی صورتشان را سرخ نگه داشتند و از این نظام و سیاستهای غلطش دلخورند اما نمیتوانند حرفی بزنند.

حامی 8 7 پاسخ 1400/3/28 -11:02

ای ایرانی با غیرت .به نوشته های این هم وطنان فریب خورده توجه نکنید .بد بخت ها سالهاست تو بمباران خبری شبکه های معاند مثل اینتر ناشنال عربستان هستند و منتظرند شاه عربستان که مخالف خودش را تیکه تیکه می کنه و داعش را تشکیل میده که وحشیانه ترین جنایت را انجام بده ،بیاد برایشان دموکراسی بیاره!!!!!! ای فریب خورده به خود بیا .اگر هم اتفاقی بیفته همان اتفاق سوریه خواهد بود که مردمش فکر می کردند با نگاه به خارج موفق می شوند دموکراسی بیاورند ولی الان مثل چی پشیمان هستند.

سید ابو رسول 3 7 پاسخ 1400/3/28 -10:38

ضعیف است وخیلی کم شرکت میکنن 30 صد یا جهل صد ..این هم بخاطر عمل کرد روحانی خدا عاقبت بخیر

.... 1400/3/28 -15:03

چیزی که من دیدم بالای 55 -60 درصد میشه

محمد 11 3 پاسخ 1400/3/28 -09:53

حتما شرکت میکنیم به امید رییسی

مصطفی 2 2 پاسخ 1400/3/28 -09:46

روحانی از کی جزو سران اصلاحات شده؟

حاجی زاده 24 19 پاسخ 1400/3/28 -09:20

سلام ....رای میدهم به کوری چشم دشمن

رضا سان 17 23 پاسخ 1400/3/28 -09:16

رای نمیدهم من از این نظام نا امیدم هرکه پاچه خوار بود خودش کشید بالا وهرکس روراست و دانا بود زدنش کنار نمونه تربیت شده نظام( زاکانی)

عشق است ایران 3 18 پاسخ 1400/3/28 -09:08

من رای میدهم حتی شناسنامه ام را به خاطرین اینکه جایی برای رای دادن نداشت عوض کردم واین یکی هم داره پر میشود از جای مهر انتخابات.دوستان به لایق ترین رای بدهید .کارگر هستم و چندین ماه حقوق طلبکار هستم نه خانه دارم نه مال واموال ولی رای میدهم وبه مسیح علینژاد میگویم برو خاک توسرت که به اون وضع افتضاحت در بی بی سی حاظر میشوی و برضد کشورت شایعه ودروغ پراکنی میکنی.همه ما میدانیم تو چه زنی هستی وبا تن فروشی به اجنبیها داری زندگی میکنی.زنهای ایرانی شرف دارند تو ایرانی نیست تو یک مجسمه متحرک هستی.من رای میدهم به کسی که به فکر مردم است نه کسی که طرفدار قشر کمی از مردم است.رای من باید قداست داشته باشد ونباید رای خود را مفت به افراد نا لایق بدهیم.برای رای خودمان ارزش قایل بشویم وبه کسی رای بدهیم که با مردم صادق باشد و عاشق ملتش باشد.حاج قاسم ما آماده هستیم

حق 1400/3/28 -12:26

از حرفای که زدی،شخصیتت کاملأ معلوم شد کی هستی از اول حرفات دروغ گفتی تا آخر مثل آدم میگفتی برید رای بدید،،، این عراجیف چیه که نوشتی . بی عابرو نباش

محمد 1400/3/28 -16:03

منم همیشه رای دادم ولی چاخان نکن که شناسنامم جا نداشت و ... تا حالا حداقل 2 بار شناسنامه ها عوض شده و جای خالی زیاد داره

رضا 16 10 پاسخ 1400/3/28 -09:06

۴۲ سال تو دهن دشمنای انقلاب میزنید این دفعه یه تنفس بهشون بدید ورای ندید

عاشق وطن 10 14 پاسخ 1400/3/28 -08:53

رای میدم چون تجزیه طلبها بیرون مرز های کشورم منتظرن تا تیکه تیکه اش کنن...رای میدم چون نظام با پشتوانه قوی مردمی می تونه تحریمها رو از بین ببره ... رای میدم چون دشمن های قسم خورده دارن خودشون می کشن که رای ندیم...رای میدم چون اگه رای ندم اوضاع از این بدتر میشه...رای میدم تا ریشه لبیرالیسم و تو کشورم خشک کنم

زرگانی اصیل 3 16 پاسخ 1400/3/28 -08:44

ملت شجاع و شریف ایران زمین اگر رای دادید که البته مختارین به فردای قیامت و آبروی ایرانی اصیل توجه کنید به همتی رای حداکثری بدهید در غیر اینصورت به محسن رضایی سردار سرداران رای دهید به بیسوادان دوزاری رای ندهید فردا باز کاسه چه کنم چه کنم دست نگیرید به والله قسم را سعادت و جمهوریت که همان مردم هستند زیر چکمه تندروها نابود خواهد شد حق نگهدارتان

زرگانی 1400/3/28 -10:31

خخخخ...سلام زرگانی اصیل.حالت چطوره.؟...ازاینکه من رو فرع میدونی و خودت رو اصل میدونی خوشحالم!...معلومه که زرگانی یک برند معتبره که حرفاش خریدار داره و عده ای هم از حرفاش خیلی میسوزن!..خخخخ.........----...... اما شوخی بسه دیگه!..رای من به رییسیه!...چون جناب رضایی حال نداره راه بره چه برسه به کارهای جهادی!...البته ایشون رو بسیار دوست دارم.ولی مناسب ریاست جمهوری نمی بینم ایشون رو.......اما همتی!..همتی هم یک لیبراله!مثل اخوندی!...لیبرالها میگن دولت هیچ وظیفه ای در قبال مردم نداره!هیچ وظیفه ای در قبال ساخت کارخانه،آموزش رایگان،ایجاد شغل،ساخت مسکن نداره!...اینا حرفای من نیست!...حرفایخود لیبرالهاست!...آقای آخوندی روز آخر وزارتشون همین حرف رو زدن و گفتن با افتخار میگم که در دوران وزارت من ،حتی یک واحد مسکن ساخته و تحویل مردم نشد!...ایشون نه بی کفایت بود نه بی عرضه نه شلخته و نه تنبل!...اتفاقا خیلی هم زرنگ بود!...فقط به اعتقاد و طرز تفکرش پایبند بود...همتی هم یک لیبراله!...ایشون هم نه بورس براش مهم بود نه دلار و نه مرغ و نه سکه و نه مردم!...پیزی که برای لیبرالها مهمه سرمایه داران هستن!..که یه وقت یک سرمایه داری عطسه ای نکنه!...خاطرش مکدر نشه!.....لیبرالها میگن باید اخلاق(و انسانیت) رو از اقتصاد حذف کرد تا رشد اقتصادی اتفاق بیوفته!...به نظرتون این صحیحه که یه همچین کسی که اساسا به اخلاق(صداقت،تغهد در کار،دلسوزی برای مردم ووو) اهمیتی قایل نیست رو رییس جمهور کنیم؟!...مثل آب خوردن دستور میدن که بنزین بشه 5 هزار تومن ولی میان جلو دوربین و میگن من مخالف بودم!!...این همون نفی اخلاق و انسانیت از صحنه اقتصاد و سیاست وحکمرانی هست!...همتی یک لیبرال دوآتیشه هست...امیدوارم ایشون رای نیاره!...اگر الان همدیگه رو توصیه به حق و رای درست نکنیم،باید در 4 سال آینده همدیگه رو توصیه به صبر کنیم!..خخخخ

تتتت 1400/3/28 -10:55

ای فرومایه..رای می دهم به رئیسی

رئیسی 16 4 پاسخ 1400/3/28 -08:39

مثل همیشه کلک نزنید ببنید چقدر رای جمع کردید رای بی رای

من 8 2 پاسخ 1400/3/28 -08:21

جالبه اون ۲۰ درصدی که رای نمیدن خطش جلو نیومده

مورچه 18 5 پاسخ 1400/3/28 -07:57

جزو۸۰درصدی هاهستم وباافتخارمیگم رای بی رای ب دزدان دروغگو واختلاسگرورانتخوروکاخ نیش فقط همه پرسی برای تقسیم ثروت ملی بین همه ایرانیان رای بی رای خداجان ریشه ظلم رادرکشورم ایران بخشکان هرچه سریع ترامین

هفتکل شهر نفت و گاز و شجاعت 6 10 پاسخ 1400/3/28 -07:55

من رای میدهم وبا انتخاب درست سعی میکنم اشتباه خودم را گردن دیگران نیندازم.رای میدهم چون یاد گرفتم هرگز سر تعظیم جلوی پای زورگویان فرود نیاورم.رای میدهم تا بگویم حاج قاسم امروز زنده هستی و من به یاد شما مینویسم رای خودم را .من لر هستم غیرت دارم .مردم شهرستان هفتکل امروز هم مانند گذشته نشان میدهند معنی پهلوانی و قهرمانی را.هفتکل شهر غیرت وشجاعت است.هفتکل شهر بهار اقوام است وتمام اقوام شهر هفتکل امروز دوباره مشت محکمی بر دهان یاوه گویان میزنند و با رایشان نشان میدهند همیشه آماده جانفشانی هستند برای کشورشان.ایران من نام تو سربلند است .ایران ای همه جان من دوستت دارم

ملاخالی 17 3 پاسخ 1400/3/28 -07:39

این نظرسنجی الکیه شکی ندارم

اشک 16 6 پاسخ 1400/3/28 -07:32

به کوری چشم دشمنان داخلی ملت رای نخواهم داد. ما رای به دولت فاسد و دزد نخواهیم داد

ایرانی 8 30 پاسخ 1400/3/28 -06:57

من واقوام مون همه رای میدهیم بکوری چشم کدخداپرستان.

شیخ 1400/3/28 -07:42

به به شماواقوم ‌!!!عجب قوم .........یاساندیس دوس دارید یاجیره تون می رسه

مهدی 1400/3/28 -08:11

همه نه از جانب خودت حرف بزن

رعیت 1400/3/28 -08:16

تو و اقوامت کدخدا پرستید ساندیس خور

حبیب 1400/3/28 -08:42

نگران نباشید ما جای شما سرنوشت مملکت وشما را رقم می زنیم وپای صندوق می رویم

کاربر ناشناس 8 26 پاسخ 1400/3/28 -06:42

حتما شرکت می کنم

رای 1400/3/28 -07:43

حتمارای بده ۲۰درصدی

مهدی 26 5 پاسخ 1400/3/28 -06:38

این آمارها جعلیست تعداد اندکی شرکت می کنند .اون هم یا نظامی هستند یا کارمند مجبورند رأی بی رأی

مهناز 1400/3/28 -08:33

من رای می دهم با افتخار مشارکت هم خوبه تا این ساعت از کوچه وبازاریها که می پرسی همه رای میدهند آن اقلیت که هیچ موقع را ی نمی دادند الان همان ها هم این مسخره بازی ها در آوردند اگر ادعای با فرهنگی دارید ....رای ندادن بی فرهنگی وهوچی گری اجتماعی است مشارکت خوب است ناراحت باشید وعصبانی

ناشناس 16 6 پاسخ 1400/3/28 -06:36

لیلی رشیدی اونم به روحانی رای داد ولی العان شرمنده مردمه بخاطر همین ساکت مونده اشتباه کرد دیگه گذشتها گذشته رای بی رای هرکی رای بده در حق ملت خودش خیانت کرده خون شهدامون پایمال شده

محمد خانی 9 23 پاسخ 1400/3/28 -06:35

شرکت خواهم کرد که این به نفع مردم است وبه نفع کشورم و نظام اسلامی ماست

دوزاری در هوا 12 3 پاسخ 1400/3/28 -06:22

گرچه 450 تومان پای خیلی ها را میلرزاند ولی ایشان نگفته اند که از نظر ایشان چه کسانی این مبلغ نابود کننده الباقی اقتصاد را دریافت میکنند ، همین الان هم بسیاری از بازنشستگان با 5 میلیون حقوق 45 تومان را دریافت نمیکنند

علی آقا 30 9 پاسخ 1400/3/28 -06:09

من رای نمیدهم به خاطر آب گندیده و غیر قابل شرب اهواز،به خاطر هوای گرد و خاکی اهواز،به خاطر مشکلات چندین ساله خرمشهر و ایادان و بیکاری جوانان این خطه،من رای نمیدهم به خاطر بی عدالتی و گرانی روز افزون اجناس و اقتصاد خراب،من رای نمیدهم به خاطر جوانان و نخبه های بیکار سرزمینم چون میدانم اقایون همه عاشق پست و مقام هستند نه عاشق چشم و ابروی ملت،،حرف دلم را زدم میخاد مدیر سایت تایید کنه یا نکنه از هیچکی واهمه ندارم..عدالتی ندیدم که رای بدم

کاربر ناشناس 1400/3/28 -07:57

علی آقا اگر همه چیز خوب باشد تو به مردم میگی رآی ندهید

اح 1400/3/28 -08:32

بخاطر همین چیزایی که گفتی باید رای بدی و درست هم رای بدی چون قبلاً اشتباه رای داده بودی

زرگانی 1400/3/28 -11:45

سلام علیکم..اشلونک؟..زین؟..........عزیزم من برعکس شما ،حتما رای میدم...چون دارم میبینم که اگر رای ندم یا رای اشتباه بدم این اتفاقات که گفتی تموم نمیشه که هیچی،بلکه بیشتر هم میشه...خدا رو شکر امروز رفتم و به رییسی رای دادم تا ریشه امثال شریعتی رو بخشکونه تا به اهوازی ها و خرم شهری ها شادگانی ها و باوی ها و وو فشار بیشتری نیاد...رییسی کسی بود که هفت تپه رو نجات داد...من که دیگه خودم شاهد این ماحرا بودم عزیزم....دوست عزیز...مشکل خوزستان مهمون نوازی بیش از حد وتعارف زیاد هست..مشکل خوزستان تعارف بی مورد هست...مشکل خوزستان طایفه بازی و عشیره گرایی هست!...وقتی می بینیم فللانی کلی مشکل داره ولی چون هم عشریه ماست میریم بهش رای میدیم چه انتظاری داریم که وضع بهتر بشه!؟...مشکل اصلی در خوزستان اینه،و الا خاک به این حاصلخیزی،جوان به این پرکاری،جوان با استعداد و کاری، ووو... !...به خدا من خودم یه مدت کار نداشتم و خیابون نادری دست فروشی کردم...تحصیلات بالایی هم دارم...برا خودم شغل داشتم...ولی یه عده(بجای شایسته سالاری،با طایفه و عشیره گرایی اومدن روی کار) همه چی رو نابود کردن...الان بهترین وقت و زمان برای اعتراض به اونهاست...هفت تپه هم به این خاطر بود...بریم و به رییسی رای بدیم....فعلا تنها راه ،رای به جناب رییسیه

سینا 26 7 پاسخ 1400/3/28 -06:07

از تعداد لایک ها معلومه شما خودتو خسته نکن آمار الکی بزار.

علی اقا 28 7 پاسخ 1400/3/28 -06:04

چرا حرف دلتون را نمیزنید و نمیگید از انتخابات و این دروغها و فیلمها متنفرید و دوست ندارید در انتخابات شرکت نکنید،من که خرف دلم را میزنم میخاد این پیام ثبت بشه توسط مدیر سایت یا ثبت نشه،من در انتخابات شرکت نمیکنم چون میدونم هیچی تغییر نمیکنه و اقتصاد همینی که هست باقی میمونه و از اول هم ابراهیم رییسی انتخاب شده و انتصاب هم شده پس برای چی برم رای بدهم و شناسنامه ام را خط خطی کنم،من این فیلمها را هیچ قبول ندارم دیگه امیدی به هیچ کسی ندارم جز خدا...با تشکر

امید 18 30 پاسخ 1400/3/28 -05:36

من رای میدم چون سردار دلها گفتن جمهوری اسلامی حرم است پس برای حفظش حتما رای میدم و شمایی که خودت و تکه تکه می کردی که شالت و با تابوت سردار تبرک کنی الان وقتشه که با رای دادنت روحش و شاد کنی.

شعار موقوف 1400/3/28 -06:25

جمهوری اسلامی که سرمایه دار در سایه آن از ولی نعمتان فدای بسیار بسیار محترم تر است و گستاخانه و با حمایت میتازد ، دیگر آن نیست که فکر میکنی

نیوشا در تاکسی 16 10 پاسخ 1400/3/28 -05:23

اگر نتیجه را بر اساس گزارش استاد یوسف سلامی بنا کرده ای بد نیست که بدانی مردم ایران وقتی دوربین و میکروفن میبینند شخصیتشان نزدیک به 179 درجه عوض میشود

علی 14 24 پاسخ 1400/3/28 -05:22

رای می دهم و سعی می کنم اشتباه ۴ سال پیش و جبران کنم بجای پاک کردن صورت مسئله

زرگانی 1400/3/28 -11:32

علی جان سلام.واقعا باید کلامت رو با اب طلا نوشت....به قول شما بجای پاک کردن صورت مساله باید اشتباهمون که رای به روحانی(وامثال ایشون) بود رو پاک کنیم....خدایی نکرده نباید جکایت ما بشه حکایت بعضی مردم که هر وقت پوست موز می بینن فکر میکنن باید بخورن زمین!...برید رای بدیدولی انتخابتون رو درست کنید.نرید بازم به امثال حسن روحانی رای بدید!...روحانی در تاریخ 26 خرداد خطاب به مردم گفته به کسی رای بدید که به ما نزدیکتره!!(یعنی همتی!!)...اگر میخایید در این 4 سال یَرَقان مدیریتی تمام بشه باید رای درست بدیم!....بنده با افتخار رفتم و به جناب رییسی رای دادم...امیدوارم موفق باشید علی جان

تهیدست 23 6 پاسخ 1400/3/28 -05:21

آمار فوق شبیه آماری است که بانک مرکزی در مورد تورم نقطه به نقطه در اختیار دولت قرار میدهد یعنی آمار دروغ . یا همان مغالطه آماری. در سطح شهر چرخی بزنید و به صورتهای مغموم مردم نگاه کنید . مشخص می کند چند درصد مردم در این انتخاب کذایی شرکت می کنند.

رای می دهیم به کوری چشم دشمنان 9 26 پاسخ 1400/3/28 -05:13

رای می دهیم نا آقازاده هستیم نه کارمند کشاورز

محمد 14 29 پاسخ 1400/3/28 -05:12

قطعا در انتخابات شرکت خواهم کرد ...انشاالله

زرگانی 1400/3/28 -11:26

آقا محمد ،احسنت

پریسا 15 29 پاسخ 1400/3/28 -04:29

سلام با اینکه به شدت منتقد وضعیت اقتصادی و فرهنگی جامعه هستم ...ولی بخاطر امنیت کشورم و حفظ عزت و سربلندی پرچم کشورم قطعا در انتخابات شرکت می کنم. ✌✌✌✌✌✌✌

هدی رمضان نژاد 14 26 پاسخ 1400/3/28 -04:16

ان شاالله حتما شرکت میکنم

بهزادی 12 27 پاسخ 1400/3/28 -03:37

من حتماً رأی خواهم داد.

زرگانی 1400/3/28 -11:25

بنده هم به جناب رییسی رای میدهم

م 1400/3/28 -11:32

زرگانی خوب شد گفتی به کی رأی میدی، ما نمیدونستیم

زرگانی 1400/3/28 -11:56

سلام جناب(م).خخخخ

رسولی 15 8 پاسخ 1400/3/28 -03:00

مشارکت قطعا پایین خواهد بود در این شکی نیست،ولی سیاست حکومت برای آبروداری در انتخابات تأیید صلاحیت بیش از اندازه کاندیدا برای شورا ها است ،حکومت ازین سیاست خیلی وقته استفاده میکنه ،و دقیقاً این روزارو پیش بینی کرده،نزدیک ۳۰ هزار نفر شورا تأیید کرده ،حالا با این حساب هر کاندید شورایی فقط ۵۰۰ نفر فک و فامیل داره ،ب نظر شما حالا چ اتفاقی خواهد افتاد،بماند ک نیروهای نظامی ،انتطامی ،استخدامی،خیلی از شرکت ها ب اجبار باید رأی بدن

زرگانی 1400/3/28 -12:07

رسولی جان سلام...دوست عزیز تایید صلاحیت کاندیدهای شورای شهر وروستا مربوط به شورای نگهبان و نظام نیست..مربوط به دولته!دولت آقای روحانی!...خخخ....شورای نگهبان روی این تایید صلاحیت اصلا نمی تونه اعمال نظر کنه!...لطفا کمی اطلاعاتتون رو به روز کنید...ممنونم...نیروهای انتظامی،نظامی، و شرکتها به زور رای میدن!؟...دوست گرامی اینجا ایرانه!تا الان هیچ وقت زور نبوده!..اونجا که به زور و قطغ خدمات شهری رای میدن بلژیک(عدم حق رای تا ده سال)،استرالیا(جریمه نقدی یا زندان)،بولیوی(انسداد حساب بانکی)برزیل،سوئیس،ووو.... هست.کمی تحقیق کنید خواهشا.

کاتبین انتخابات 8 3 پاسخ 1400/3/28 -02:28

بله از آنجا که من پیش بینی کرده بودم درآستانه برگزاری وگرفتن رای مردم بتدریج فضای مجازی ذهن مردم را برای حضور بیش از ۵۰ درصد مردم آماده نگه میدارند اما درعالم واقع نظر سنجی ها اعتبار ندارد وگاهی به انگیزه سیاسی برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبین برسرنوشت نامزده ها دست به یک سلسله افکار ربایی میزنند واین از شگردهای رسانه ایی است که تلاش میکند مقصود خود را از آنها بدست بیاورد درعین حال حتی درکشور آمریکا نظرسنجی های دور رقابت انتخاباتی ترامپ اشتباه از آب درامد . اعتقاد من بر اینست که صرفنظر ازاینکه چه کسی از صندوق بیرون میاید حضور مردم درانتخابات هنوز برای خیلی از نخبگانان واهل سیاست درست تعبیر نشده است ومثل اینکه از این بابت خاطرجمع هستند که هیچ تهدیدی متوجه کشور اسلامی ما نخواهد بود آثار ونشانه های این ادعا را کاملا میتوان درلابلای صحبتها ونقطه نظرات دست اندرکاران برگزاری انتخابات مشاهد کرد ولذا ریاست جمهوری خواه ناخواه انتخاب میشود وآمار حضوریافتگان درپای صندوق هم یا با اغراق ویا بدون اغراق گفته خواهد شد اما باید ببینیم که وعده ها ویا دولت قوی مدعیان اداره کشور تا چه اندازه بواقعیت نزدیک خواهد بود . ازآنجا که اکثر مردم فریب وعده های پوچ را این بار نمی خورند اگر دردولت آتی بهمین منوال خلاف اظهاراتشان شکل بگیرد باید چند سال آینده را دوره ناآرامی بنامیم که خودبخود عملکرد افراد زمینه ظهور آن را فراهم خواهند کرد یعنی اینکه یک تحول جدی درسیستم کلی کشور باید بوجود آید .

ازاد 9 21 پاسخ 1400/3/28 -02:26

رای می دهم چون می خواهم مسیح علی‌نژاد خودش را پاره کند قصد رای نداشتم ولی دعوت به تحریم اورا دیدم به رای دادن مصمم شدم

سراسری 1400/3/28 -10:37

لعنت به مسیح علی نژاد اما رای نمی دهم

الخلج 6 19 پاسخ 1400/3/28 -02:23

اصل رای رای را به کوری چشم دشمنان می دهم ولی در مورد سخصش به قطعیت نرسیده ام

ناشناس در وطن 22 2 پاسخ 1400/3/28 -02:17

دوس داشتم بیام ولی اینقدر از این شرایط مالی نداشتن بیمه فشار اقتصادی خسته ام و دلسررررررد ،بخدا گوشت ۶ ماهه نخوردیم اینم نت دولت رایگان داده،گوشیم واسه سال ۹۳ هستش،هیچی نداریم هر چی هم داریم از قدیم مونده،جوانم ولی پیر شدم ما یه زمون وعض پدرم متوسط بود زندگیمون میچرخید گوشت و میوه می‌خوردیم مهمونی میامد الان خار شدیم از نداری،خدا باعث بانیشو لعنت کنه که همه جوره شرمنده و کوچکمان کردند

لاف اضافه 21 6 پاسخ 1400/3/28 -02:17

شب دراز است و قلندر بیدار ما که تو کف جامعه قرار داریم کاملا میبینیم وضعیت چطوره نیاز به نظر سنجی نیست فردا خودتون میفهمید نظرسنجی اهمیت نداره

کیان 1 11 پاسخ 1400/3/28 -02:08

کار از دست همه اصلاح طلبان درفته اول بابد از مجلس آینده شروع کرد اول باید تمام این تندرو ها رو از مجلس انداخت بیرون و بعد به فکر ریاست جمهوری بود البته با تمام اطرافیان و دوستان قشم خوردیم دور اول رو به خاطر مردم رنج دیده رای نخواهیم داد ولی اگر کار به دور بعد بکشه خیلی از این تند روهاو شورای نگهبان دست نشانده از کرده حود پشیمان می‌کنین

مهناز 1400/3/28 -08:40

ما با همه به اصطلاح تندروها وکند رو ها با هم رای می دهیم شما با کینه ورزیها به جایی نمی رسی خواهی دید رای می دهیم وپای انتخاب هایمان تعهد می دهیم چون خدا با ماست شما ها عددی نیستید تا خدا هست امید ،توکل است

Ft 0 0 پاسخ 1400/3/28 -02:07

شهرام.ر 9 6 پاسخ 1400/3/28 -01:53

اگه آمار اونایی که بنا بر دلایل شغلی و... مجبورند که در انتخابات شرکت کنند را نادیده بگیریم ، درصد شرکت کنندگان واقعی ، بیست درصد هم نیست.

ناشناس 2 5 پاسخ 1400/3/28 -01:53

خودشان وفرزندان خارج نشینشان وحقی که ازاین ملت غصب کردند.‌‌‌‌....

سروش 15 3 پاسخ 1400/3/28 -01:35

خاک بر سر دروغگو...شرکت نخواهم کرد...

سجاد امیری 4 15 پاسخ 1400/3/28 -01:31

اگه انقلابی هستیم ........ به عشق رهبر و نظام و خون شهدا اگه عاقل هستیم ....... برای تغییر وضع موجود اگه ضد نظام هستیم ...... برای رای آوردن کاندیدای که با نظام زاویه داره اگه با نظام هستیم ولی ناراضی از وضع موجود ...... برای تغییر وضع موجود با انتخاب اگه وطن دوست هستیم ...... برای حفظ اقتدار میهن و بهانه ندادن به دشمنان برای دخالت اگه دین دار هستیم ...... برای شریک نبودن در روی کار آمدن دولت سکولار اگه بی دین هستیم ...... برای روی کار آمدن دولت سکولار اگه بیکاریم ..... برای روی کار آمدن دولت کارآمد و کارساز اگه یه جو غیرت داریم ..... برای گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی از آمریکا و اسرائیل اگه سیب زمینی بی رگ هستیم ..... برای روی کار نیامدن غیرتمند ها اگه شکممون سیره و دنبال کنسرت و شجریانها و ...هستیم ....برای روی کار نیامدن مخالف خلاصه رای ندادن با هیچ منطقی جور در نمیاد خواستی رأی ندی

مردم بیچاره 16 4 پاسخ 1400/3/28 -01:30

در انتخابات شرکت نمی کنم چون با رای دادن ما هیچ تغییری در وضعیت کشور به وجود نمی آید وضعیت روزبه روز بدتر میشه

زمان 1 1 پاسخ 1400/3/28 -01:25

در شهر ما كانديداي شوراي شهر در بنر دو در سه نوشته پاكدست وخدمتگذار وزييس اداره اتش نشاني از گذار معلومه جطور رييسيه!!!!

گربه نره 5 14 پاسخ 1400/3/28 -01:25

من براي اينده وطنم و جمهوريت نظام و تحقق درخواست مراجع رأي خواهم داد( نِي را با شدت به ته سانديس فرو ميكند).

امیری 14 4 پاسخ 1400/3/28 -01:13

هر کاری بکنید سر حق که نمیشه کلاه گذاشت! حداکثر شرکت کنندگان اونم با هزار تا دوز و کلک ۲۰ درصد هست تمام!!!!

زرگانی 9 2 پاسخ 1400/3/28 -01:08

شرکت کن...فقط رای درست بندازید...یه نکته هم خدمتتون بگم.....همتی هم مثل آخوندی لیبراله...لیبرالها اعتقادشون اینه که دولت و حکومت هیچ وظیفه ای در قبال کارخانه،مسکن و ایجاد شغل ندارند...جناب آخوندی هم نه به خاطر بی کفایتی و تنبلی،بلکه بخاطر همین نوع تفکر و اعتقاد بود که در دوره وزارتش یک اتاق 3در 4 هم تحویل مردم نداد!!....الانم همتی تنها طرحی که رو کرده طرح مدرسه محور هست...میگه ما بودجه آموزش پرورش رو میدیم به خود مردم...هر مدرسه ای بهتر عمل کنه و بهتر باشه،اقبال عمومی مردم به اون مدرسه خواهد بود...در نتیجه بودجه ای که دست مردم هست (به وسیله خود مردم)به اون مدرسه داده خواهد شد...............خودتون این طرح رو نقد کنید!!...ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد!...آیا با این طرح،اتفاق خاصی خواهد افتاد،کیفیت مدارس بهتر خواهد شد؟!..جواب منفیه!...هیچ اتفاقی نخواد افتاد،فقط دولت میخاد توپ رو بندازه توی زمین مردم،تا فشار روحی که از اعتراض های مردم بهش تحمیل میشه رو بندازه گردن خود مردم!...میگه خود مردم برن و با مدارس سروتهش رو به هم بیارن و دولت نمیخاد در این مسایل هم دخالت و ورود کنه!...یعنی حتی نمی خاد نظارت هم کنه!!چه برسه به کمک به افزایش کیفیت!!...با این تفکر بازهم آقا زاده ها،مدارس خصوصی(مختص به آقازادگان) خواهند داشت که بهترین معلمان اونجا تدریس میکنن!...دلیلش هم واضحه،چون بازم دلیلی وجود نداره که مدرسه بین بچه راننده و بچه فرماندار،بچه راننده رو انتخاب کنه!!...کیفیت مدارس هم تغییری نمیکنه،چون وقتی قراره که هر مدرسه ای بنابر همون ظرفیتی که داره،ثبت نام کنه،در اخر هم به ازایبه ازای هر دانش آموز همون مقدار بودجه رو که دولت میخاسته بهش بده،دریافت میکنه!گه اینکه بخاد کلاس 10 نفره رو 20 نفر کنه تا مثل دهه 60،هر نیمکت 4 نفر روش بشینه تا بتونه دانش آموز بیشتری بگیره!!.....کسی هم به همتی چیزی نگفت که چرا اینقدر طرحت خنده دار و مضحکه!!....البته آقای همتی فعلا باید پاسخگوی طرح و پیشنهادش به دولت باشه!طرح و پیشنهاد افزایش قیمت بنزین به 5 هزار تومان برای جبران کسری بودجه!!... ...........رفقا همون طوری که گفتم لیبرالیسم اعتقادی به ساخت مدارس،کارخانه،ایجاد شغل و ایجاد مسکن نداره!!...برا همین بود که 8 سال گذشته اینطور گذشت!...اگر میخایید در بر همین پاشنه بچرخه حتما به همتی و کابینه اصلاحاتی(لیبرالی)ایشون رای بدید.........همتی علنا در منظره برگشت گفت که قرار نیست وضع کشور در 4 سال آینده فرقی کنه..چه من(همتی) رییس بشم ،چه رییسی!!...(ولی کسی از ایشون نپرسید پس اگه فرقی نداره،پ چرا باید به تو (همتی)رای بدیدم!!...پ اصلا وقتی قرار نیست کاری بکنی،چرا میخای رییس جمهور بشی؟!!..خخخخ)............موفق باشید

1400/3/28 -06:58

زرگانی بی انصاف، اعتقادش این بود یا دستش بسته بود؟ یا آدمایی مثل شما ولی باقدرت‌تر از شما، مدام چوب لای چرخش میگذاشتن و احساس پیروزی میکردن که روحانی نمیتونه کاری کنه.

زرگانی 1400/3/28 -10:43

دوست عزیزسلام....من انصاف رو رعایت کردم....چرا؟...چون اول رفتم در رابطه با لیبرالیسم مطالعه کردم.دوم هم رفتم مواضع آخوندی رو دیدم.سوم دیدم همتی داره برا نبود و رد صلاحیت امثال آخوندی خودش رو میکشه!..چهارم اینکه عملکرد همتی رو دیدم!...دوست گرامی!..چرا آقای همتی در تاریخ شهریور 98 درخواست و پیشنهاد افزایش قیمت بنزین رو به دولت داده بود!؟...قیمت پیشنهادی ایشون 5 هزار تومان بود!...بازم میگی نذاشتن کار کنه؟!...یعنی افزایش قیمت بنزین به 5 هزارتومان به نظر شما یک کار مفید بوده که دیگران نذاشتن این اتفاق بیوفته!...خخخخ...انگار اصلا ایران نیستی عزیزم!...اینکه دلار رو بصورت دستوری از 8 هزار تومان برسونی به 32 تومن از نظر شما کار مفید و خدمت مردمه!؟...شما کجا سیر میکنی دوست عزیز؟!......دیگران نذاشتن ایشون کار بکنه؟!...خخخخ.........ایشون لیبراله!..لیبرالها اولویت رو میدن به سرمایه دارها نه مردم!(به قول مردم،اولویت رو میدن به بند پ/یعنی آقا زاده ها)...شما یا خوابی یا خودت رو زدی به خواب!!...روحانی هم یک لیبراله!...کابینه اش همه اصلاح طلب(از نوع لیبرال بودن)!...قبول نداری یه سرچ کن ببین مواضعشون چی بوده!...دوست عزیز،وقتی آخوندی میگه من افتخااااار میکنم که در دوران وزارتم یک مسکن هم نساختم یعنی چی؟!...یعنی نذاشتن یا عمدا نخواسته؟!..خخخخخ....پس من انصاف رو رعایت کردم...ولی انگار شما انصاف رو رعایت نکردید!...درست میگم ؟...ممنون میشم طرح آموزش و پرورش همتی رو که میخاد در صورت انتخاب شدنش اجرایی کنه رو برا ما شرح بدی!..همینجا برا من و دیگران شرحش بده!...ممنون میشم!...دوست عزیز،شماها حتی مواضع کاندیدای مورد نظرتون رو نمیدونید و از روی لج بازی یا تعصب میرید رای میدید!..در صورتی که ریاست جمهور،مجلس ووو اصلا ربطی به حزب و گروه نداره!...اگر رییسی هم همین طرح رو میداد،بنده معترض بودم!...اما چه کنم که این طرح مشعشع رو در مناظرات و از همتی شنیدم!...الان لطفا طرح ایشون رو برامون شرح بده ببینم میخای چطور از طرح ایشون در رابطه با اموزش پرورش دفاع منی؟!...خخخخ...معذرت میخام...ولی نمیتونم جلو خند هام رو بگیرم...خخخ...طرح اینقدر خنده دار و ضایع هست که دست مدرسه غیرانتفاعی حداد عادل رو هم از پشت بسته!..خخخخ

رضا ی 14 5 پاسخ 1400/3/28 -01:06

درصد مشارکتو بشار اسد مشخص کرد بانیم درصد مشارکت گفتند نود وپنج در صد حالا با ۷یا۸در مشارکت میگن ۷۰ در یا۸۰ در مشارکت

کامران 1400/3/28 -11:32

بگو. این حرف ها جای سوزشت رو خوب نمیکنه ولی...

دروغ خان 9 1 پاسخ 1400/3/28 -01:04

این نظرسنجی مربوط به ساله۹۶ یا ۹۲ هست

هادی 2 10 پاسخ 1400/3/28 -00:55

به عشق ابا عبدالله الحسین حضور خواهیم داشت و به فرد اصلح از لحاظ دینی و عملی و کشور دادی رای خواهیم داد

نادر 1 2 پاسخ 1400/3/28 -00:55

یه عده ای میگن به خاطر دروغ ها و اختلاس ها رای نمیدیم. خوب تا اینجای کار هر چی انتخاب کردی غلط بود. فکر میکنی اصلاح طلب یعنی پولدار شدن مردم؟؟ فکر کردین اصلاح طلب ها بیان روکار، فوری با آمریکا دل میدن قلوه میگیرن، مشکلات اقتصادی هم حل میشه، پول مفت و فراوون هم میره تو جیبتون؟؟ تا اینجای کار رای دادین به فریب و طمع به پول بادآورده. دیدین چطوری از هول حلیم افتادین تو دیگ بورس؟؟ کی گولتون زد؟؟ واسه چی رفتین تو بورس؟؟ واسه همون پول مفت و بادآورده. خوب همینجوری با طمع رای دادین که روزگارمون اینه. اگه میخاین همون اشتباه رو تکرار کنین، لطفا بمونین خونه...

زرگانی 0 5 پاسخ 1400/3/28 -00:50

حسن روحانی (علیه السلام) در تاریخ 26-خرداد 1400 فرمودند : هر کاندیدای که به ما نزدیک هست را انتخاب کنیم.

1400/3/28 -06:59

زرگانی دروغگو و جهت دار

زرگانی 1400/3/28 -10:46

دوست گرامی سلام...لطفا یه سرچ کن!ببین من دروغ گو هستم یا شما!...ببین من جهت دار هستم یا شما!..برو سایت انتخاب!برو فرار!برو ایرنا!ببین من اون خبرها رو نوشتم یا این سایتها! ....اصلا ببین من این رو گفتم یا روحانی!...در تاریخ 26 خرداد 1400 این حرف رو زده!...برو ببین راست میگم یا دروغ...بدونید که اگر به همتی رای بدید بازم ثف مرغ و آبزیان ونخود لوبیا هنوز هم پابرجا خواهد ماند..خخخخخ

1400/3/28 -11:46

کل صحبت های روحانی در روز ۲۶ خرداد از سایت انتخاب: در مناظرات هیچ صحبتی از جنگ اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران به میان نیامد همه وزارت‌خانه‌ها می‌توانند بنویسند که در مدت جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران، خسارت مستقیم و غیر مستقیم ما چقدر بوده اگر جنابات ترامپ نبود، ما ۵۰، ۶۰ میلیارد دلار سرمایه از کشور‌ها جذب می‌کردیم مهمترین مسئله پیش رو، روز جمعه ۲۸خرداد روز انتخابات است. روز انتخابات همیشه برای ما مهم و سرنوشت ساز بوده است. در این انتخابات شاید در برخی احراز صلاحیت‌ها طبق بیانات رهبری، ظلمی صورت گرفته باشد و در جریان تبلیغات حتی ظلم‌های فراوانی رخ داده باشد، اما همه باید خود را به رفع آن ظلم‌ها، موظف بدانیم و این کار شدنی است. مسئولان باید سند ارائه کنند که اگر برجام نبود چه می‌شد اگر برجام نبود باید می‌دیدید چه وضعی داشتیم و روابط ما با دنیا قطع می‌شد. باید مردم بدانند اگر برجام از طرف فردی که دارای بیماری روانی نقض نمی‌شد روند چه می‌شد. وقتی می‌گوئیم خسارات آمریکا را بگوئید. می‌گویند ما به بیرون کار نداریم. پس ۲۸ مرداد را چه کسی به وجود آورد؟ در ایام تبلیغات انتخاباتی حتی یک نفر از جنایت آمریکا در این سال‌ها یاد نکرد باید سند میزان خسارات آمریکا در این سال‌ها نوشته شده و در اختیار مردم قرار گیرد اگر دولت دوازدهم نبود و دیگران جای ما بودند، حتما امروز همه قطع نامه‌های فصل هفتم سازمان ملل روی سر ما بود

زرگانی 1400/3/28 -12:13

صحبتهای حسن روحانی در سایت انتخاب(اصلاحات/لیبرال) در تاریخ 26 خرداد 1400 : ........حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: مسئولین باید سندی تنظیم کنند که اگر برجام نبود چه می‌شد. او ادامه داد: سند دیگری باید تنظیم شود، این است که در سال ۹۷ اگر بیماری روانی در کاخ سفید روی کار نمی‌آمد، وضعیت اقتصادی سال ۹۴ و ۹۵ و ۹۶ چه می‌شد؟ به گزارش «انتخاب»، مهمترین اظهارات روحانی به شرح زیر است: در مناظرات هیچ صحبتی از جنگ اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران به میان نیامد همه وزارت‌خانه‌ها می‌توانند بنویسند که در مدت جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران، خسارت مستقیم و غیر مستقیم ما چقدر بوده اگر جنابات ترامپ نبود، ما ۵۰، ۶۰ میلیارد دلار سرمایه از کشور‌ها جذب می‌کردیم مهمترین مسئله پیش رو، روز جمعه ۲۸خرداد روز انتخابات است. روز انتخابات همیشه برای ما مهم و سرنوشت ساز بوده است. در این انتخابات شاید در برخی احراز صلاحیت‌ها طبق بیانات رهبری، ظلمی صورت گرفته باشد و در جریان تبلیغات حتی ظلم‌های فراوانی رخ داده باشد، اما همه باید خود را به رفع آن ظلم‌ها، موظف بدانیم و این کار شدنی است. مسئولان باید سند ارائه کنند که اگر برجام نبود چه می‌شد اگر برجام نبود باید می‌دیدید چه وضعی داشتیم و روابط ما با دنیا قطع می‌شد. باید مردم بدانند اگر برجام از طرف فردی که دارای بیماری روانی نقض نمی‌شد روند چه می‌شد. وقتی می‌گوئیم خسارات آمریکا را بگوئید. می‌گویند ما به بیرون کار نداریم. پس ۲۸ مرداد را چه کسی به وجود آورد؟ در ایام تبلیغات انتخاباتی حتی یک نفر از جنایت آمریکا در این سال‌ها یاد نکرد باید سند میزان خسارات آمریکا در این سال‌ها نوشته شده و در اختیار مردم قرار گیرد اگر دولت دوازدهم نبود و دیگران جای ما بودند، حتما امروز همه قطع نامه‌های فصل هفتم سازمان ملل روی سر ما بود اجازه مذاکرات در دولت قبل صادر شد/چرا دروغ می گوئید رشد اقتصادی ما آمریکا را به وین آورد. شما که ٧ سال مذاکره کردید چه دستاوردی داشتید/همه شما مسئولیت در نظام داشتید و دارید. در نقطه پایان تحریمیم؛ نمی دانم چرا این قلم، کند شده است عرض این خادم کوچکتان را گوش کنید.اگر مشکلی وجود دارد باز راه حلش پای صندوق رای است. همه اصول قانون اساسی را باید قبول کنیم. ....(((هر کاندیدای به ما نزدیک هست را انتخاب کنیم.))).... کشور از انتخابات سرد نفعی نمی برد. نباید بگذاریم یک دانه رای جابجا شود

زرگانی 1400/3/28 -12:18

خبر فوری لطفا نمایش بده :......................صحبتهای حسن روحانی در سایت انتخاب(اصلاحات/لیبرال) در تاریخ 26 خرداد 1400 : ........حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: مسئولین باید سندی تنظیم کنند که اگر برجام نبود چه می‌شد. او ادامه داد: سند دیگری باید تنظیم شود، این است که در سال ۹۷ اگر بیماری روانی در کاخ سفید روی کار نمی‌آمد، وضعیت اقتصادی سال ۹۴ و ۹۵ و ۹۶ چه می‌شد؟ به گزارش «انتخاب»، مهمترین اظهارات روحانی به شرح زیر است: در مناظرات هیچ صحبتی از جنگ اقتصادی آمریکا علیه مردم ایران به میان نیامد همه وزارت‌خانه‌ها می‌توانند بنویسند که در مدت جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران، خسارت مستقیم و غیر مستقیم ما چقدر بوده اگر جنابات ترامپ نبود، ما ۵۰، ۶۰ میلیارد دلار سرمایه از کشور‌ها جذب می‌کردیم مهمترین مسئله پیش رو، روز جمعه ۲۸خرداد روز انتخابات است. روز انتخابات همیشه برای ما مهم و سرنوشت ساز بوده است. در این انتخابات شاید در برخی احراز صلاحیت‌ها طبق بیانات رهبری، ظلمی صورت گرفته باشد و در جریان تبلیغات حتی ظلم‌های فراوانی رخ داده باشد، اما همه باید خود را به رفع آن ظلم‌ها، موظف بدانیم و این کار شدنی است. مسئولان باید سند ارائه کنند که اگر برجام نبود چه می‌شد اگر برجام نبود باید می‌دیدید چه وضعی داشتیم و روابط ما با دنیا قطع می‌شد. باید مردم بدانند اگر برجام از طرف فردی که دارای بیماری روانی نقض نمی‌شد روند چه می‌شد. وقتی می‌گوئیم خسارات آمریکا را بگوئید. می‌گویند ما به بیرون کار نداریم. پس ۲۸ مرداد را چه کسی به وجود آورد؟ در ایام تبلیغات انتخاباتی حتی یک نفر از جنایت آمریکا در این سال‌ها یاد نکرد باید سند میزان خسارات آمریکا در این سال‌ها نوشته شده و در اختیار مردم قرار گیرد اگر دولت دوازدهم نبود و دیگران جای ما بودند، حتما امروز همه قطع نامه‌های فصل هفتم سازمان ملل روی سر ما بود اجازه مذاکرات در دولت قبل صادر شد/چرا دروغ می گوئید رشد اقتصادی ما آمریکا را به وین آورد. شما که ٧ سال مذاکره کردید چه دستاوردی داشتید/همه شما مسئولیت در نظام داشتید و دارید. در نقطه پایان تحریمیم؛ نمی دانم چرا این قلم، کند شده است عرض این خادم کوچکتان را گوش کنید.اگر مشکلی وجود دارد باز راه حلش پای صندوق رای است. همه اصول قانون اساسی را باید قبول کنیم. ....(((هر کاندیدای به ما نزدیک هست را انتخاب کنیم.))).... کشور از انتخابات سرد نفعی نمی برد. نباید بگذاریم یک دانه رای جابجا شود

1400/3/28 -12:36

واقعاً باورم نمیشه، نمیدونستم مشکل کج فهمی داری. به ما یعنی به ما، نه به روحانی. یعنی ببینیم کدوم کاندیدا نطرش به نظر من نوعی نزدیکتره.

حرف حق.... 7 1 پاسخ 1400/3/28 -00:47

یکی ازهزار دلیل رای ندادن همین امار دروغین شماست دیگر بس است دروغ، خسته شدیم .

روح سرگردان 4 1 پاسخ 1400/3/28 -00:39

به هیچ عنوان شما بهتر این آمارای الکی رو منتشر نکنید واقعا مردمو چی فرض کردید؟

سید 5 1 پاسخ 1400/3/28 -00:38

اصلا سرکت کننده کمتر از ده درصد است.

ه 4 2 پاسخ 1400/3/28 -00:37

ازین‌به‌بعد‌هروقت‌خبرت‌اومد‌میخونم.خودتم‌جعلی‌هستی.

ماندو 7 1 پاسخ 1400/3/28 -00:37

مهندس انتخابات،مهندس جنتی_مهندس فوتبال،مهندس بابا مسعود_مهندس نظرسنجی،مهندس خبرفوری!

پاچه 4 2 پاسخ 1400/3/28 -00:36

لطفا بعد از انتخابات ، یوسف سلامی را برای استراحت و تهیه گزارشهای ضد آمریکایی ، به آمریکا پیش نجف زاده بفرستید ، بنده خدا خیلی زحمت کشید

فاطمه 6 1 پاسخ 1400/3/28 -00:34

برای چی رای بدیم وقتی از قبل رئیسی انتخاب کردن

جوان 6 1 پاسخ 1400/3/28 -00:33

الان مردم عزیزشدن الان مارامیبینیدچندروزدیه یادتون من رای نمیدهم

۴۴۲ 5 1 پاسخ 1400/3/28 -00:30

این نظرسنجی جعلیه بدنبال جودادن به مردم برای رای گیری فردا هستند !اینو همه میدونن همممممممممممه!

مفردی 2 1 پاسخ 1400/3/28 -00:29

از روی امتیازها به کسانی که به رای ندادنها میدهند میشود حدس زد که این نظرسنجی کاملا اشتباه است ،مثلا شخصی که گفته رای نمی دهد 20 لایک خورده و کسی که رای میدهد 20 دیسلایک ! پس سوالم از خبر فوری هست که چطور میشود نظرسنجی شما بر عکس لایک کننده های نظر مخاطبانتان است ؟ از شما انتظار شفافیت بیشتری هست ،شما رسانه پرطرفداری هستید و امیدوارم راهتان جناحی نشود .

ن 4 1 پاسخ 1400/3/28 -00:24

آقای‌خبر‌فوری‌چقدر‌گرفتی‌نظرسازی‌کنی‌؟

دولت شاداب و جوان جهادی و حزب الهی و مقتدر در برابر دشمن 1 1 پاسخ 1400/3/28 -00:20

تا زمانیکه صندوق رای هست پیشرفت هم هست حالا در یه دولت کمتر در یه دولت بیشتر.شدت و ضعف داره ولی توقف هرگز.تو همین دولت ضایع روحانی هم پیشرفت داشتیم نمونه قرار گرفتن ایران بین ۶کشور سازنده واکسن کرونا.۰۰۰ اگه صندوق رای از دست بره جنگ داخلی دیکتاتوری و نابودی و تجزیه در انتظار مونه. امام علی میگه حکومت حتی با کفرو ظلم بهتر از بی حکومتی است. الان مردم افریقا ببینید پوست و استخوان در فقر مطلق نطلق مطلق مطلق از حیوان پست ترشون کردن صهیونیستا. من رای میدم به اصلح رای میدم. به کسی که فرج امام زمان که ناجی کل بشریت هست را نزدیکتر کنه.

هادی 5 2 پاسخ 1400/3/28 -00:13

به هیچ وجه شرکت نمی‌کنم

.... 0 4 پاسخ 1400/3/28 -00:12

رأی ما دکتر همتی . حمایت از آقای همتی .

یه نفر 5 2 پاسخ 1400/3/28 -00:11

هرکی رای میده مطمئن باشید یا ترسو هست یا خودش هم داره میخوره!!!

ر 4 1 پاسخ 1400/3/28 -00:08

آقای‌خبر‌جعلی!لطفا‌ی‌نگاه‌به‌نظرات‌بکن‌وخجالت‌بکش.

ارمین 5 1 پاسخ 1400/3/28 -00:02

هرگز رای نخواهیم داد

ن الف 36 94 پاسخ 1400/3/27 -23:53

شرکت در انتخابات حق من است . سایه جنگ و تحریم تنها با حضور و پشتوانه مردمی رفع خواهد شد . اصول گرا یا اصلاح طلب بدون پشتوانه مردمی هیچ کدام اعتباری ندارد .قطعا در انتخابات شرکت خواهم کرد .

Moj 1400/3/28 -00:08

درود برغیرت ایرانی

شلوغکارها 1400/3/28 -00:38

افرادی مثل شما فقط بدنبال سیاه لشکر هستید و نه انتخاب فردی برای نجات مردم از این مشکلات ، چون اصلا چنین فردی وجود ندارد

ناشناس 1400/3/28 -01:20

هیچ تاثیری دراوضاع پیشرو وسرنوشت مانخواهدداشت فقط عده ای می روندوعده ای دیگربرسرجایشان پرمیکنند#انتصابات

امیر 85 28 پاسخ 1400/3/27 -23:48

بااین اوضاع معیشتی دیگه جونی واسمون نمونده که بیاییم صف انتخابات وایسیم از بس که تغذیه نا سالم بوده

زرگانی 1400/3/28 -00:31

در صورت عدم رای،یا رای به همتی ، باید در صف مرغ بایستیم

نادر 1400/3/28 -00:35

پپسی بخور. واسه سلامتی مفیده. کوکا هم همینطور.

ناشناس 85 21 پاسخ 1400/3/27 -23:47

هروقت همه دزدها وغارتگراها رو گرفتین شاید یه فکری کردیم

زرگانی 1400/3/28 -00:34

همین که رییسی میخاد بیاد رییس جمهور بشه یک قدم در پیشبرد خواست شماست.برای خشکاندن ریشه فساد است....من رای میدم....امیدوارم که شماهم رای بدید....وقتی ما از رییسی حمایت نکنیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...رییسی آزمونش رو خوب پس داده....هم عملکردش خوب بوده و هم برناه هاش.

. 20 106 پاسخ 1400/3/27 -23:47

شرکت میکنم و به کوری چشم تندروها و تمامیت خواهان به دکتر همتی رای میدم

پدرام 1400/3/28 -00:08

رأی ایرانیان همتی هست .

Fred 1400/3/28 -00:36

حالا شما نمیتونی بدون کور کردن چشم کسی رای بدی؟؟

هموطن 1400/3/28 -00:41

ولی چشم بسته رای نده. آدم عاقل برای بار سوم به دولت روهانی رای نمیده. باید جلوی دزدی و فساد و بی کفایتی دولت رو بگیریم.

زرگانی 1400/3/28 -00:53

حسن روحانی (علیه السلام) در تاریخ 26 خرداد 1400 فرمودند : هر کاندیدای به ما نزدیک هست را انتخاب کنیم.

زرگانی 1400/3/28 -00:54

حسن روحانی (علیه السلام) در تاریخ 26 خرداد 1400 فرمودند : هر کاندیدای که به ما نزدیک هست را انتخاب کنیم.

بینام 1400/3/28 -00:58

رای به همتی ینی رای دوباره به روحانی و حزب اشرافی کارگذاران

آریا 47 8 پاسخ 1400/3/27 -23:35

به تجربه بهم ثابت شده زیر پستای سایت‌هایی مثل اینجا سازمان دهی شده کامنت و لایک گذاری میشه. فریب نخوریم

هموطن 1400/3/28 -00:43

دقیقا شک نکن. نظرات اینجا همیشه جهت دار و کنترل شده بوده.

لاتا 1400/3/28 -01:00

متوهم چرا مردمو نمی بینی خوابی یا خودتو به خواب زدی

ملول 64 19 پاسخ 1400/3/27 -23:34

هرگززززززز. رییسی هم مبارکش باشه

ه 1400/3/28 -03:51

اگر شرکت نکنی قطعاً پشیمان می‌شوید

محسن 84 25 پاسخ 1400/3/27 -23:33

به هیچ عنوان رای نمیدم چون هیچ کدام از گزینه ها از نظر من صلاحیت ندارند

رای میدهیم 1400/3/28 -08:46

به همتی همتی همتی افتخار ملتی همتی همتی تو غیرت ملتی درود بر همتی سلام بر همتی سلام بر رضایی

رضا یتیمیان 32 75 پاسخ 1400/3/27 -23:33

قطعا شرکت میکنم

شهرام 1400/3/28 -00:09

و قطعا به دکتر همتی رأی می دهیم .

لیلی 55 16 پاسخ 1400/3/27 -23:32

کسانی که دور قبل به روحانی رای دادند این دوره پای صندوق نمیایند.....ای کاش این کار رو چهار سال قبل میکردند که مملکت به این فلاکت نیفته

ماهرخ 1400/3/28 -02:42

مسلمان دوره قبل مگر تعداد رای دهنده گان درکل چقدر بوده که اینبار رای دهندگان به روحانی درپای صندوق آرا حاضر نمیشوند از کل که بگیریم سی ویا چهل درصد از واجدین شرایط رای دادن دردوره قبل شرکت نکردند. یعنی شما معتقدید که بالای بیست میلیون که روحانی منتخبشان بوده شرکت نمیکنند با این حساب اگر این مقدار را درنظر بگیریم واز ۵۵ میلیون کسر کنیم چیزی حدودا ۳۰ میلیون شرکت کننده داریم که بنحوی با انتخاب خود از بین گزینه ها حضور پیدا میکنند اما من میگویم از ۳۰ میلیون تعدای قابل توجه دیگری حدود ۱۰ میلیون هم شرکت نمیکنند ونهایتا باید منتظر حضور ۲۰ میلیون نفر باشیم یعنی خوشبینانه چیزی حدود ۳۰ درصد واجدین شرایط حضور درانتخابات را ما امسال داریم . البته یک پیش بینی است ومطابق باآمار واقعی نیست یک پیشگویی است . اعداد وارقام دقیق نیست

ایرانی 1400/3/28 -05:13

ای کاش بیان ولی درست انتخاب کنن

مدول 47 7 پاسخ 1400/3/27 -23:31

خخخخ. ابذوی خبر فوری رفت با این کامنتا. مجبوری دروغ بگی خب؟

م 1400/3/28 -03:52

منگل خیلی از مردم اصلا اهل کامنت نیستند

کاربر ناشناس 18 55 پاسخ 1400/3/27 -23:29

از رای اولیهاتاپیرمردوپیرزن نودسالهرای میدهنند

همتی 1400/3/28 -08:47

افتخار ملتی همتی همتی تو غیرت ملتی درود بر همتی سلام بر رضایی

سرکاری 59 13 پاسخ 1400/3/27 -23:28

خبرفوری واقعا ازت انتظار نداشتم مردمو با این نظرسنجی جعلی سرکار بزاری! میشه بگی کی کدوم سایت کجا نظرسنجی گذاشتی !

دن کیشوت 36 10 پاسخ 1400/3/27 -23:28

نظر سنجی نشان می دهد که بیست درصد مردم اهل مطالعه و تحقیق بوده و به آگاهی رسیده اند،بقیه عبارتند از: آنکس که نداند و نداند که نداند

Fred 1400/3/28 -00:44

با این وصف که تو میگی 80 درصد مردم خنگ و شوت و بی سوادن دیگه. ایول به این معرفتت. ایول.

مصطفی 46 10 پاسخ 1400/3/27 -23:27

این دروغ بزرگه خودصداسیما تازه میگفت نهایتا ۳۰ تا۴۰ درصد شرکت میکنن طبق نظر سنجیشون

کار بر ناشناس 23 51 پاسخ 1400/3/27 -23:26

قطعا رای می دم و با رای خودم دشمنان رو مایوس می کنم. شهدا برا ی ما از فرزندو خانواده گذشتن حالا ما از یک رای دریغ کنیم؟

هادی 1400/3/28 -00:13

انشاالله با پیروزی ناصر همتی .

رضا 1400/3/28 -01:17

سلام ودرود خداوند برشهدا شهدا نرفتند که یه ایده از خدا بی خبر برما حکومت کنند وتمام هست و نیست ملت رابه غارت ببرند شهدا در دل تمام ملت جا دارند خود امان حسین فرمودند اگر دین ندارید حداقل ازاده باشید

به رضا 1400/3/28 -08:51

تمام آزادگان به همتی رای میدن برید ببینید رییسی میلیارد خرج پوستر و بنر کرده او باید جوابگوی این همه پول پاشی را بدهد ملت چیزی که اعیان است چه حاجت به بیان است

داد 47 12 پاسخ 1400/3/27 -23:21

امار دروغ تا کی تزویر تا کی بیچاره ما مردم خق انتخاب تداریم فقط رفراتدوم

نادر 1400/3/28 -00:45

لطفا توضیح بدین رفراندوم چی هست و معنی رفراندوم رو مشخص کنین.

مهدی ساعی نیا 20 54 پاسخ 1400/3/27 -23:18

من قطعا در انتخابات فردا شرکت وبه حضرت آیت الله رئیسی مبارز بزرگ با مفاسد اقتصادی وسیاسی رای خواهم داد تا انشالله با کمک جوانهای انقلابی ونخبه گره کور مشکلات اقتصادی کشور که خیلی اش ناشی از بیعرضگی آقایان پر ادعا وغرب گدا وقسمتی هم ساختگی توسط همین طایفه پرهزینه وبی مصرف است ،باز کنه .

زرگانی 1400/3/28 -01:19

مهدی جان سلام!!...نمیدونم واقعا نمیدونید یا خودتون رو به اون راه میزنید!!...دولت روحانی،اصلاحات ووو همگی لیبرال هستن!...نه بی عرضه!!...لیبرالها ساخت مسکن،ایجاد کارخانه و ایجاد شغل را وظیفه دولت نمیدانند!...اونها قایل به نظام سرمایه داری و اقتصاد بدون اخلاق(وانسانیت) هستن!!....عدم ساخت یک اتاق 3در 4 توسط آخوندی در دوران وزارتش،ته بخاطر بیعرضگی بلکه به حاطر اعتقادات و مبانی فکری اینا هست!...سرمردم کلاه میذارن!...مثل آب خورن!.....برا همینه که اصلا برنامه ای برای ساخت کارخانه،مسکن،ایجاد اضتغال ووو در مناظرات ارایه نمیدن!!...فقط چندتا شعار سیاسی برای کسب رای میدن!...نهایت اینه که چندتا وزیر زن در کابینه قرار میدنولی حقوق بقیه زنها از جمله بیمه،حقوق شهروندی،حق مسکن،حق اولاد ووو را اصلا قبول ندارن!........دولت همتی هم لیبراله!...خدا بداد مردم برسه اگر اینبار هم دولت سوم روحانی(خاتمی) برنده انتخابات باشه!...میشه حکومت سرمایه داران(4 درصدی ها) بر مابقی مردم!

به زرگانی 1400/3/28 -08:35

حیا کن وراجی را تمام کن منافق فرومایه دریوزه گر نوکر جیره خوار

زرگانی 1400/3/28 -11:03

جناب (به زرگانی) سلام!...لطفا من رو نقد کنید..این مدل کامنتهای شما دقیقا مثل حمله های روحانی و جانگیری در سال 96 به رییسیه!...دقیقا مثل حملات و مهملگویی های همتی و مهرعلیزاده به رییسیه!...لطفا نقد کنید!..لطفا خلاف گفته های من رو ثابت کنید!...چرا بی ادبی میکنید!...اینطور قایل به حق آزادی برای دیگران هستید!؟...خدا رحم کرده که جنابعالی کاندید نشدی!...و الا اگه میشد و رای میاوردی همه رو میفرستادی اردوگاه کار اجباری!...(یادمه مرحوم رفسنجانی میگفتن که زنان بدحجاب رو برای تنبه،باید بفرستیم اردوگاه کار اجباری!!...به خدا راست میگم!...یه سرچ کنید ببینید اوضاع چقدر خرابه!)....دوست گرامی جناب همتی که توضیحی در رابطه با پیشنهاد افزایش بنزین به 5 هزار تومن ندادن یا نداشتن!...میشه لااقل شما یه توضیحی بدید تا شاید ملت و خانواده های داغدار 28 آبان رو تسلی بدی!...ایشون فعلا و حالا حالاها باید جوابگو باشن!...نظام سرمایه داری و لیبرالیسم میگه برای رشد اقتصاد و سیاست باید اخلاق(و انسانیت) رو از سیاست و اقتصاد و هر چیز دیگری دخالت ندیم!!...آیا اینکه یک شخصی میره در دولت و پیشنهاد قیمت 5 هزاری برا بنزین میده ولی میاد جلو دوربین و میگه من اساسا مخالف افزایش قیمت بنزین بودم رو چی باید نامید!؟...میشه توضیح بدید تا ملت آگاه بشن!...اینا همشون یکی هستن!...مرحوم خمینی میگفت نذارید لیبرالها بیان روی کار...که اگر بیان پدر ملت رو درمیارن...نزدیک به 15 بار این مطلب رو گفتن وهم به مسولین و هم به مردم تذکر دادن...چون اینا در پیش خودشون یه چیزی میگن...جلو مردم چیز دیگه ای!...و نهاینتا هم پاسخگوی هیچ کارشون نیستن وطلبکار هم میشن!...اینا میگن هر کسی قدرتمنده(ثروتمنده،ووو)باید بماند و بقیه محکوم به نابودی هستن!...میگن اگه میخای نابود نشی باید کلک،حیله،دودره بازی کنی تا بمونی!باید سر شریکت کلاه بذاری تا باقی بمونی!باید سرمردم کلام بذاری تا روی ثندلی مدیریتت باقی بمونی!باید کارخونه رقیبت رو آتیش بزنی تا کارخونه خودت باقی بمونه!باید محصولات کارخانه رقیبت انگ بزنی تا مردم نخرن و ورشکسته بشه!...اگر این کارها رونکنی ،شاید اون با تو این کارها رو بکنه!..چون نظام لیبرال و سرمایه دار هست!چون اخلاق و انسانیت رو از این مسایل حذف کریدم!.................خوب دوست گرامی،بازم میگی من دارم وراجی میکنم!؟...منافقم؟فرومایه ام؟دریوزگی میکنم؟نوکر و جیره خوارم؟......لطفا نقد بفرمایید تا متوجه اشتباهم بشم..خخخخخ...با فحش و انگ زدن هیچ چیز درست نمیشه...

امیر 108 25 پاسخ 1400/3/27 -23:11

شرکت نمیکنیم

ناشناس 1400/3/27 -23:13

زنده نباشی !!

ع 1400/3/28 -03:56

به اسفل السافلین که شرکت نمیکنی،

ناخن نداری وگرنه چشم در می آوری 1400/3/28 -06:14

ای ناشناس تو یک دیکتاتور بی قدرت هستی که نمیخواهی زنده بودن مخالف عقیده ات را ببینی

ب امیر 1400/3/28 -08:53

شرکت میکنم اما رای به شش کلاسه نمی دهیم رای فقط رضایی استاد اقتصاد یا همتی بزرگ

ناشناس 71 12 پاسخ 1400/3/27 -23:06

مضحکه به احتمالات شبیه تره تا آمار؟؟؟ مشاور انتصابی داری خبرفوری.

کاربر ناشناس 18 77 پاسخ 1400/3/27 -23:04

هشتادرصدوشب یکشنبه فریادالله واکبر پشت بامها سرمیدهیم

ناشناس 1400/3/27 -23:44

داری داد میزنی جوگیر نشی از پشت از پشت بوم نیوفتی اونوقت دولت بعدی و نمیبینی که از نعماتش برخورداربشی

حسین.عابدنیا 31 108 پاسخ 1400/3/27 -23:03

شرکت.میکنم صد.درصد

پاشا 1400/3/28 -00:14

صد در صد همتی .

من رای میدهم 36 128 پاسخ 1400/3/27 -22:59

من فردا رای میدهم تعداد لایک ها نشان صحت خبر میباشد

عجب 1400/3/27 -23:23

مثل اینکه خبر گذاری محترم ضایع شد خبر از لحاظ صحت زیر سوال رفت

بوطول 1400/3/27 -23:54

شما اول با منفی هات حال کن بعد برو رای بده

اشکان 75 30 پاسخ 1400/3/27 -22:57

چرا دروغ؟ 20 درصد رای بدن خیلیه.

کاربر ناشناس 63 9 پاسخ 1400/3/27 -22:56

عجب کی خبر فوری نظر سنجی کردی بهتره برید زیر خبر آیت الله جوادی آملی را نگاه کنید از نظرات و تعداد لایک ها به تعداد واقعی رای دهندگان پی خواهید برد

کمی تفکر 1400/3/28 -13:05

مثبت ها رو که یکی دو نفر هی کش مرورگر رو پاک می کنن و مثبت منفی میدن . نظر سنجی با ای پی هستش و نمیشه اینکارو کرد

کولاک 63 9 پاسخ 1400/3/27 -22:55

این نظرسنجی شما کجا بوده تاحالا ما ندیدیم! ازخبرفوری توقع نداشتم درضمن قطعا آمار آنهای که رای نمیدن بیشتر از اینه مگر اینکه شما در خونه مهندس جنتی نظرسنجی گذاشته باشید!

شرکت نمی کنیم 71 25 پاسخ 1400/3/27 -22:53

اصلا درانتخابات این دوره شرکت نمی کنم وبه تمام بستگانم گفتم که آن ها هم ازرای دادن خودداری کنند

ناشناس 1400/3/27 -23:32

با این کارت فقط وجهه بین المللی ایران رو ضعیف میکنید و راه رو برای تروریست ها هموار.

منطقی 1400/3/28 -00:11

کدوم وجه بین المللی؟ منظورت پاسپورته!

محمد 1400/3/28 -05:16

هنر کردی خودت و اطرافیانت!!! آب تو آسیاب دشمن میریزید

ایران زمین 59 16 پاسخ 1400/3/27 -22:51

به دلیل وعده های پوچ وبیهوده ،فسادودروغ های فراوان دولتمردان درانتخابات شرکت نمی کنم

ب ایرانی زمین 1400/3/28 -09:00

شرکت کنید و با رای قاطع به همتی پوز بلوف زنها را بزنید یکیش زرگانی مفتخور هستش به کامنتهاش دقت کنید معلومه یه اجیر ی کمونیسم معلوم الحال است

زرگانی 1400/3/28 -11:13

سلام عزیزم....بنده نه بلوف زن هستم نه مفتخور و نه اجیر کمونیستها و نه معلوم الحال.!!...خخخخ....همیشه میگم و همه جا گفتم که در انتخابات شرکت کنید...اما به گزینه درست رای بدید!...از نظر من(کاری با نظر شما ندارن) جناب همتی به درد این پست نمیخوره!...چون یک لیبراله!...ایبرالها میگن باید اخلاق(وانسانیت) رو از تمام عرصه ها(اقتصاد،سیاست،ورزش وو)خذف کرد تا پیروز شد!...همه دیدیم که ایشون بوده که اصل پیشنهاد قیمت بنزین 5 هزارتومانی رو در شهریور 98 به دولت آورده ولی میاد جلو دوربین و به ملت میگه من اساسا مخالف این طرح بودم!!...آیا این نفی اخلاق در سیاست نیست!؟؟...آیا کسی که اینطور دروغ میگه،میشه به حرفای بعدیش اعتماد کرد!.؟؟....بنده نه زیر بیرق حزبی هستم نه نه عضو گروهی!...سیاستم هم همیشه برپایه تکیه بر ایران و ایرانی بوده!!...هم از کمونیسم بیزارم هم از لیبرالیسم!...هردوتاشون باید ازین مملکت برن بیرون!...دوست گرامی چرا حرفی برا گفتن نداری!...چرا دوتا نقد از بنده نمیذاری و فقط مینویسی به کوری زرگانی فلان کنیم یا فلان نکنیم...آدم خنده اش میگیره ازین حجم اعتماد به نفس و اطلاعات...شما اگه اصلاعات عمومیت در حد قارچ بود هم باید لااقل توی این کامنتها یه نظر و یا یک نقد می نوشتی نه اینکه به من 4 تا انگ بزنی..خخخ..

فقیر 67 19 پاسخ 1400/3/27 -22:51

ب هیچ وجه شرکت نخواهیم کرد

علی 55 9 پاسخ 1400/3/27 -22:51

دروغ.

مح 19 64 پاسخ 1400/3/27 -22:51

انشاء الله ملت ایران یک بار دیگر تودهنی دیگری به خائنها کشور وغرب وحشی با رای بالا ثابت می کنند که مردم فهیمی هستند

سعید پور مسعود دبیر فیزیک 64 14 پاسخ 1400/3/27 -22:49

هرگز هرگز هرگز ......

سعید محمدی 46 8 پاسخ 1400/3/27 -22:48

مگه چه اتفاقی افتاده که نرخ مشارکت از مجلس زیاد باشه ؟؟

الکی 56 8 پاسخ 1400/3/27 -22:48

این نظر سنجی شورای نگهبانه

محمد 14 56 پاسخ 1400/3/27 -22:47

همه امید آمریکا، اسرائیل ومنافقین به هنین ۲۰درصدی استکه شرکت نمیکنند. اینها خودشون به انسانیت و ایرانی بودن خود مطمئن نیستند

کاربر ناشناس 1400/3/28 -05:46

شرکت میکنیم که مشتی باشد توی دهن یابگویان شرق وغرب

کاربر ناشناس 22 59 پاسخ 1400/3/27 -22:45

حتما شرکت می کنیم وبه ریسی رای میدهیم

ناشناس 1400/3/27 -23:46

رییسی تحریمه امریکا از همین الان گفته رییسی بشه تحریمها لغو نمیشه

رضا 53 19 پاسخ 1400/3/27 -22:43

این نظر سنجی جعلی ونامعتبر است هنوز اکثر مردم فرهیخته وروشنفکر در انتخابات شرکت نمیکنند

Moj 1400/3/27 -23:52

کسی که در انتخابات شرکت نکند دچار فقر فرهنگی و وطن فروشی شده قطعا

الک دولک 1400/3/28 -00:05

کسی هم رای بده مزدور حکومته

ناشناس 1400/3/28 -01:52

شما می دانید که وطنی برای ایرانیان نمانده وآواره هستند.

ه 1400/3/28 -04:00

قطعا اراذل و اوباش محله و جامعه قاچاقچیان و معتادان هم شرکت نمی‌کنند

به رضا 1400/3/28 -05:18

جناب روشنفکر راه رو برای تجزیه طلب ها باز میکنی تا مملکتت و تکه تکه کنن ...هر کی ادعای وطن پرستی اش میشه باید رای بده

م 1400/3/28 -06:21

به ه: دانه فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه، هر دو جانسوزند اما این کجا و آن جا. واقعاً که مثالت هیچ ربطی نداشت.

ع 39 13 پاسخ 1400/3/27 -22:42

حتما وضع کشور از نظر اقتصادی سیاسی و بین المللی گل و بلبل است که ظرف ۲۴ ساعت نظر مردم عوض شده،به این نظر سازی ها اعتمادی نیست،و انها هم که گفتند شرکت می کنند حتما هنوز از دهها انتخابات گذشته و پلیس بد و پلیس خوب هنوز درس نگرفته اند.جواب وجدان و نسل های آینده را چه خواهند داد؟

عباس 43 18 پاسخ 1400/3/27 -22:40

آمارهای جعلی رای بی رای این آمار واقعی است

من 46 10 پاسخ 1400/3/27 -22:39

کی نظرسنجی کردی شیطون که ما نفهمیدیم!

کاربر ناشناس 54 18 پاسخ 1400/3/27 -22:38

خیر شرکت نمی کنیم چون حرف زیاده اما عمل کمه

زرگانی 1400/3/27 -23:26

سلام.....به نظرم جناب رییسی برعکس کلام شما عمل کرده.

م 15 60 پاسخ 1400/3/27 -22:37

شرکت می کنم چون نمی خواهم کشورم دست تندرو ترین وبی مغرترین آدمها بیفتد

حسین 1400/3/28 -01:40

درانتخابات انتصابی شرکت نمیکنم

رضا ذاکری 10 54 پاسخ 1400/3/27 -22:37

من بخاطر آقای دکتر احمدی نژاد میام هر چند نباشد

زرگانی 1400/3/27 -23:27

رضا جان ممنونم.موفق باشید عزیزم.

حمید 1400/3/28 -04:50

آقای احمدی نژاد خودش گفته رای نمیدم و از کسی هم حمایت نمیکنم.شما به خاطر احمدی نژاد رای میدی؟

کاربر ناشناس 26 53 پاسخ 1400/3/27 -22:34

هموطنان احساس تنهایی نکنیدیارسرداردلهامیآیدصددرصدامیدواریم به عشق امامرضا

زرگانی 1400/3/27 -23:28

ما هم امیدواریم.

Moj 1400/3/27 -23:53

درود برشرف ایرانی

خبلض 35 16 پاسخ 1400/3/27 -22:31

نه

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks