اخراج مدیر بانک صادرات توسط استاندار گلستان از کارگروه رونق تولید

 استاندار گلستان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پس از آنکه از پاسخ رییس یکی از بانک ها در تاخیر پرداخت وام قانع نشد خواستار خروج وی از جلسه شد.

اخراج مدیر بانک صادرات توسط استاندار گلستان از کارگروه رونق تولید

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، در این نشست که عصر سه شنبه برگزار شد سیدمناف هاشمی از سنگ اندازی برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به صنایع و کارخانه های متقاضی گلایه کرد.
استاندار گلستان اظهار کرد: اگر بانک ها نمی خواهند به این بخش مهم که در افزایش فرصت های شغلی تاثیرگذار است کمک کنند،اعلام شود تا وقت اعضای کارگروه را در جلسات نگیرند.
هاشمی ادامه داد: وقتی از 103 پرونده صنایع متقاضی دریافت وام از یک بانک فقط دو مورد منجر به پرداخت تسهیلات می شود ، معلوم بوده که اراده ای برای حل مشکلات وجود ندارد و حضور روسای این گونه بانک ها در نشست ها فقط وقت تلف کردن است.
استاندار گلستان بیان کرد: عزم جدی برای کمک به صنایع برای دریافت تسهیلات و رونق بیشتر تولید وجود دارد و اگر بانک ها خود را متعهد به پرداخت تسهیلات بدانند شاهد تحول جدی در اقتصاد گلستان خواهیم بود.
هاشمی اظهار کرد: در هشت ماهه اول امسال بانک های گلستان 400 میلیارد ریال به صنایع وام پرداخت کردند اما در سه ماه اخیر مبلغ این وام ها حدود هشت برابر افزایش یافته است.
وی ادامه داد: تسهیلات پرداخت شده به صنایع از محل اعتبارات کارگروه رفع موانع تولید تاثیر فراوانی در بهبود عملکرد صنایع ، راه اندازی واحدهای تولیدی جدید ، افزایش تولید و بهره وری بیشتر داشته و انتظار داریم بانک ها به جای سنگ اندازی از همه توان خود برای حل مشکلات این بخش استفاده کنند.
استاندار به رتبه یازدهم گلستان در میان استانهای کشور از لحاظ پرداخت تسهیلات به صنایع اشاره کرد و گفت: همکاری بیشتر بانک ها با صنایع متقاضی دریافت وام می تواند این جایگاه را بهبود بخشیده و واحدهای صنعتی را در رسیدن به ثبات تولید و درآمد همراهی کند.

35

حجم ویدیو: 4.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها