بخوانید، ببینید و نظر بدهید

فائزه هاشمی: انتخابات۱۴۰۰ مهندسی شد اما اگر پدرم بود به همتی رای می‌داد / حسین کنعانی مقدم: احتمالا نظام نخست وزیری در ایران ایجاد می‌شود


25 خرداد 1400 - 06:06
60c76fabbbcc6_2021-06-14_19-33
مناظره انتخاباتی خبرفوری میان فائزه هاشمی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب اصولگرای سبز، برگزار شد.

در این مناظره، دو طرف نقدهای خود را به نامزدهای غیرهمسو بیان کرده و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

بخشی از صحبتهای مطرح شده در این مناظره را در ادامه بخوانید و فیلم کامل این برنامه را نیز در پایان ببینید و نظر بدهید.

ترکیب نامزدها عادلانه نیست

محورهای صحبت فائزه هاشمی را در این مناظره بخوانید:

- این دوره ترکیب کاندیداها عادلانه نبود؛ تعداد بینندگان مناظره امسال نسبت به سال ۹۶ به شدت کاهش پیدا کرد.

- شورای نگهبان با اعلام اینکه اگر اظهار نظری از کاندیدا مشکل داشته باشد ممکن است که فرد حتی در مناظرات هم رد صلاحیت شود باعث شدند کاندیداها خیلی محافظه‌کارانه اظهار نظر کنند.

- در انتخابات ۸۸ آقای احمدی‌نژاد صحبت‌های زیادی درباره خانواده هاشمی انجام داد اما صداوسیما به ما وقت صحبت نداد.

- معیار شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها این بوده است که آقای رئیسی رقیب نداشته باشد؛ این انتخابات خیلی مهندسی شده بود.

- فشارهای بین المللی ناشی از رفتارهای ما است.

- قبول دارم روحانی هم مشکلاتی داشت اما همه فقط مقصر روحانی نیست.

- هم اصلاح‌طلبان دشمن من هستند هم اصولگرایان؛ چون خیلی از روحانی انتقاد کردم.

- من نمی‌خواهم رای بدهم؛ چون فکر می‌کنم رای دادن ما باعث می‌شود شرایط حاکم ادامه پیدا کند.

- اگر پدر بودند به آقای همتی رای می‌دادند؛ با رفتن بابا آقای روحانی تغییر روش دادند.

- اگر بابا بود نمی‌گذاشتند شرایط کشور اینگونه شود.

- ما همچنان در مورد فوت پدر شائبه داریم اما هیچ سندی نداریم.

- اگر پدر بود رای می‌دادم چون فکر می‌کنم شرایط قابل حل بود.

- دنبال براندازی نیستم اما فکر می‌کنم رای ندادن می‌تواند شرایط را تغییر دهد؛ اعتراض اصلی من به اصلاح‌طلبان است.

- آقای خامنه‌ای در موضوع کرونا بسیار خوب عمل کردند.

- معتقدم آن‌هایی که بابا را زدند، زدند که اصلاحات را به بن‌بست برسانند و راحت بتوانند کارهایشان را انجام بدهند.

- بعد از رفتن بابا می‌بینیم یک اتفاقاتی افتاده است.

- در فوت بابا برای ما هنوز ابهام وجود دارد سندی برای ارائه نداریم اما ابهام داریم.

- وزیرخارجه دیگر اختیاری ندارد و فقط مجری است.

- در دوره دوم آقای روحانی این دخالت‌ها غلیظ‌تر شده است.

- موازی‌کاری‌ها و موانع برای دولت خیلی بیشتر شده است.

- دولت بعدی سیاست تنش‌زایی را به تنش‌زدایی تبدیل کرده و موانع انتخاب مدیران را برطرف کند.

- بابا بود رای می‌داد ما هم رای می‌دادیم.

- کاندیداهای موجود همگی در سیستم بودند و جزئی از وضعیت موجودند برای همین من رای نمی‌دهم.

- اگر بابا بود نمی‌گذاشت راه به اینجا کشیده شود.

- با رفتن بابا این جریان برگشته و همه می‌خواهند برای ماندن شبیه حاکمیت باشند.

- دلیل رای ندادن من بیشتر عملکرد اصلاح‌طلبان است.

- اصلاح‌طلبان و روحانی بعد از بابا تغییر رویه دادند تا بقا داشته باشند.

- عملکرد دوره اول آقای روحانی را با دوره دوم مقایسه کنید، عملکرد دوره اول قابل دفاع است ولی دوره دوم نه.

- عملکرد اصلاح‌طلبان هم در دوره اول قابل دفاع‌تر است تا بعد از فوت بابا در دوره دوم شورای شهر.

- اصلاح‌طلبان در نبودن بابا احساس کردند آن پشتوانه را برای اینکه راه‌ها را باز کند دیگر ندارند.

- اصلاح‌طلبان و روحانی آن پشتیبانی پدرگونه را از دست دادند و تغییر رویه دادند تا در سیستم بقا داشته باشند.

- همتی را مرد سالم و با انگیزه و اطلاعاتی می‌دانم اما معتقدم ایشان هم نمی‌تواند کاری کند.

- همانطور که در دولت روحانی هم حالا می‌گوید من مخالف این و آن بوده‌ام.

- این‌ها همه آخر دوره زبانشان باز می‌شود که دیگر فایده ندارد.

- همتی رییس‌جمهور شود همین شرایط وجود خواهد داشت.

- اگر بابا بود به آقای همتی رای می‌داد من نمی‌خواهم بابا را در افکار خودم مصادره کنم.

- مهرعلیزاده را می‌شناسم بودنش تاثیری در سیستم نداشت و حتی با طرح جامع ورزش، ورزش بانوان را نابود کرد.

اگر ساختار را قبول ندارید، چرا شرکت می‌کنید؟

محورهای اصلی صحبتهای حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز نیز از این قرار است:

- مناظره سوم شرایط بهتری نسبت به دو مناظره قبل داشت.

- ۳۰درصد آرا مردم جناحی است و ۷۰درصد آرا مردم خاکستری است در مناظره سوم خیلی از قشر خاکستری تصمیم خودشان را گرفتند.

- نظام ریاستی در ایران احتمالا جای خودش را به نظام نخست وزیری خواهد داد.

- ۶۰درصد مشکلات کشور مربوط به سو مدیریت است.

- خانم هاشمی در رای ندادن تجدید نظری کنند.

- امیدوارم خانم هاشمی در رای ندادن تجدید نظری بکنند؛ ما نباید مردم را از حق شهروندی خودشان منصرف کنیم.

- همه دشمنان می‌خواهند مردم ایران رای ندهند؛ اگر می‌خواید از نظر خودتان شرایط را تغییر بدهید به آقای همتی یا مهرعلیزاده رای بدهید.

- چه شما بخواهید و چه نخواهید دولت تشکیل می‌شود؛ شما فکر می‌کنید فقط اصلاح‌طلبان می‌توانند خدمت کنند؟

- از زمان آقای هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد که وزیر امور خارجه ملزم به اجرای سیاست‌های ابلاغی است، ظریف در دوران بعد از انقلاب از همه وزرای خارجه دستش بازتر بوده است

- رئیس‌جمهور منتخب باید دولت ائتلافی تشکیل دهد.

- شما فکر می‌کنید فقط اصلاح‌طلبان می‌توانند خدمت کنند؟

- آقای هاشمی با همین انتخابات دو دوره انتخاب شد، خاتمی و روحانی هم همین‌طور.

- اگر می‌گویید ساختار اشتباه است پس چرا آن‌ها را قبول کردید؟

فیلم کامل این گفتگو را در ادامه ببینید و نظر بدهید.

مناظره انتخاباتی خبرفوری میان فائزه هاشمی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب اصولگرای سبز، برگزار شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60c76fabbbcc6_2021-06-14_19-33
25 خرداد 1400 - 06:06

در این مناظره، دو طرف نقدهای خود را به نامزدهای غیرهمسو بیان کرده و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

بخشی از صحبتهای مطرح شده در این مناظره را در ادامه بخوانید و فیلم کامل این برنامه را نیز در پایان ببینید و نظر بدهید.

ترکیب نامزدها عادلانه نیست

محورهای صحبت فائزه هاشمی را در این مناظره بخوانید:

- این دوره ترکیب کاندیداها عادلانه نبود؛ تعداد بینندگان مناظره امسال نسبت به سال ۹۶ به شدت کاهش پیدا کرد.

- شورای نگهبان با اعلام اینکه اگر اظهار نظری از کاندیدا مشکل داشته باشد ممکن است که فرد حتی در مناظرات هم رد صلاحیت شود باعث شدند کاندیداها خیلی محافظه‌کارانه اظهار نظر کنند.

- در انتخابات ۸۸ آقای احمدی‌نژاد صحبت‌های زیادی درباره خانواده هاشمی انجام داد اما صداوسیما به ما وقت صحبت نداد.

- معیار شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها این بوده است که آقای رئیسی رقیب نداشته باشد؛ این انتخابات خیلی مهندسی شده بود.

- فشارهای بین المللی ناشی از رفتارهای ما است.

- قبول دارم روحانی هم مشکلاتی داشت اما همه فقط مقصر روحانی نیست.

- هم اصلاح‌طلبان دشمن من هستند هم اصولگرایان؛ چون خیلی از روحانی انتقاد کردم.

- من نمی‌خواهم رای بدهم؛ چون فکر می‌کنم رای دادن ما باعث می‌شود شرایط حاکم ادامه پیدا کند.

- اگر پدر بودند به آقای همتی رای می‌دادند؛ با رفتن بابا آقای روحانی تغییر روش دادند.

- اگر بابا بود نمی‌گذاشتند شرایط کشور اینگونه شود.

- ما همچنان در مورد فوت پدر شائبه داریم اما هیچ سندی نداریم.

- اگر پدر بود رای می‌دادم چون فکر می‌کنم شرایط قابل حل بود.

- دنبال براندازی نیستم اما فکر می‌کنم رای ندادن می‌تواند شرایط را تغییر دهد؛ اعتراض اصلی من به اصلاح‌طلبان است.

- آقای خامنه‌ای در موضوع کرونا بسیار خوب عمل کردند.

- معتقدم آن‌هایی که بابا را زدند، زدند که اصلاحات را به بن‌بست برسانند و راحت بتوانند کارهایشان را انجام بدهند.

- بعد از رفتن بابا می‌بینیم یک اتفاقاتی افتاده است.

- در فوت بابا برای ما هنوز ابهام وجود دارد سندی برای ارائه نداریم اما ابهام داریم.

- وزیرخارجه دیگر اختیاری ندارد و فقط مجری است.

- در دوره دوم آقای روحانی این دخالت‌ها غلیظ‌تر شده است.

- موازی‌کاری‌ها و موانع برای دولت خیلی بیشتر شده است.

- دولت بعدی سیاست تنش‌زایی را به تنش‌زدایی تبدیل کرده و موانع انتخاب مدیران را برطرف کند.

- بابا بود رای می‌داد ما هم رای می‌دادیم.

- کاندیداهای موجود همگی در سیستم بودند و جزئی از وضعیت موجودند برای همین من رای نمی‌دهم.

- اگر بابا بود نمی‌گذاشت راه به اینجا کشیده شود.

- با رفتن بابا این جریان برگشته و همه می‌خواهند برای ماندن شبیه حاکمیت باشند.

- دلیل رای ندادن من بیشتر عملکرد اصلاح‌طلبان است.

- اصلاح‌طلبان و روحانی بعد از بابا تغییر رویه دادند تا بقا داشته باشند.

- عملکرد دوره اول آقای روحانی را با دوره دوم مقایسه کنید، عملکرد دوره اول قابل دفاع است ولی دوره دوم نه.

- عملکرد اصلاح‌طلبان هم در دوره اول قابل دفاع‌تر است تا بعد از فوت بابا در دوره دوم شورای شهر.

- اصلاح‌طلبان در نبودن بابا احساس کردند آن پشتوانه را برای اینکه راه‌ها را باز کند دیگر ندارند.

- اصلاح‌طلبان و روحانی آن پشتیبانی پدرگونه را از دست دادند و تغییر رویه دادند تا در سیستم بقا داشته باشند.

- همتی را مرد سالم و با انگیزه و اطلاعاتی می‌دانم اما معتقدم ایشان هم نمی‌تواند کاری کند.

- همانطور که در دولت روحانی هم حالا می‌گوید من مخالف این و آن بوده‌ام.

- این‌ها همه آخر دوره زبانشان باز می‌شود که دیگر فایده ندارد.

- همتی رییس‌جمهور شود همین شرایط وجود خواهد داشت.

- اگر بابا بود به آقای همتی رای می‌داد من نمی‌خواهم بابا را در افکار خودم مصادره کنم.

- مهرعلیزاده را می‌شناسم بودنش تاثیری در سیستم نداشت و حتی با طرح جامع ورزش، ورزش بانوان را نابود کرد.

اگر ساختار را قبول ندارید، چرا شرکت می‌کنید؟

محورهای اصلی صحبتهای حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز نیز از این قرار است:

- مناظره سوم شرایط بهتری نسبت به دو مناظره قبل داشت.

- ۳۰درصد آرا مردم جناحی است و ۷۰درصد آرا مردم خاکستری است در مناظره سوم خیلی از قشر خاکستری تصمیم خودشان را گرفتند.

- نظام ریاستی در ایران احتمالا جای خودش را به نظام نخست وزیری خواهد داد.

- ۶۰درصد مشکلات کشور مربوط به سو مدیریت است.

- خانم هاشمی در رای ندادن تجدید نظری کنند.

- امیدوارم خانم هاشمی در رای ندادن تجدید نظری بکنند؛ ما نباید مردم را از حق شهروندی خودشان منصرف کنیم.

- همه دشمنان می‌خواهند مردم ایران رای ندهند؛ اگر می‌خواید از نظر خودتان شرایط را تغییر بدهید به آقای همتی یا مهرعلیزاده رای بدهید.

- چه شما بخواهید و چه نخواهید دولت تشکیل می‌شود؛ شما فکر می‌کنید فقط اصلاح‌طلبان می‌توانند خدمت کنند؟

- از زمان آقای هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد که وزیر امور خارجه ملزم به اجرای سیاست‌های ابلاغی است، ظریف در دوران بعد از انقلاب از همه وزرای خارجه دستش بازتر بوده است

- رئیس‌جمهور منتخب باید دولت ائتلافی تشکیل دهد.

- شما فکر می‌کنید فقط اصلاح‌طلبان می‌توانند خدمت کنند؟

- آقای هاشمی با همین انتخابات دو دوره انتخاب شد، خاتمی و روحانی هم همین‌طور.

- اگر می‌گویید ساختار اشتباه است پس چرا آن‌ها را قبول کردید؟

فیلم کامل این گفتگو را در ادامه ببینید و نظر بدهید.

منبع: خبر فوری

17

نظرات 70
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ایران_ ن- ی 2 1 پاسخ 1400/3/26 -01:34

بکش تو ودسیارانت از خدا خجالت بکش که باید در مقابل عدل الهی جواب گو باشید

دن کیشوت 3 0 پاسخ 1400/3/26 -00:57

رفسنجانی فقط پدر فایزه خانم نبود،ایشان پدر سرمایه داری و پدر رانت خواران هم بود،ایشان قارون زمانه ما بود،قارون با تمام کبکبه و دبدبه در خاک فرو رفت و رفسنجانی با تمام کیا و بیا در آب فرو رفت

لرزز 0 0 پاسخ 1400/3/26 -00:33

دعوای خانوادگی

قاسم 2 2 پاسخ 1400/3/26 -00:11

اولاً رأی نمی‌دهی نده به جهنم ، خودت چه منفعتی برای مملکت داشته ای که رأی ات دارد دوما ما هم در رابطه با شما ابهاماتی داریم و حیف که سندی نداریم سوما اینقدر بابا بابا نکن پدرت از دست تو و آن داداش مفتخرت مهدی ، کم نکشید حالا هی پشت اسم پدرت قائم شو

م 6 5 پاسخ 1400/3/25 -23:57

تمام بدبختی های ملت بخاطر پدرت ود که مسیر انقلاب بسوس اشرافی‌گری سوق داد پدرت دیگر تمام شد سما هم تمام میشوید

ی 8 5 پاسخ 1400/3/25 -23:23

آنشالله آقای رئیسی رئیس جمهور می شود و اموال شما بنفع ملت مصادره خواهد شد..

نهال 1400/3/26 -00:51

از قرارشد اموال اخوندها مصادره شود اولویت با اموال رییسی است .

به ی ععععععععع 1400/3/26 -01:41

بعد ش اونوقت ،یکی دیگه میاد اموال رییسی جونت وعلم الهدی وپناهیان رو به نفع ملت مصادره میکنه ان شالله

خیال پرداز 3 1 پاسخ 1400/3/25 -23:09

8سال رییس مجلسی بابا و 8 سال رئیس جمهوری بابا و چندین سال ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام بودن بابا را دیدیم خدا رحمتش کنه از خودت بگو

کاش عدالتی بود 7 3 پاسخ 1400/3/25 -23:03

رفسنجانی پدر اشرافی گری ، و طرف دار سرمایه داری ، یعنی بیچاره تر شدن قشر ضعیف هر روز و هر روز،،،، امیدوارم حداقل اون دنیا الان جوابگوی این همه ظلم به قشر ضعیف رو باشه ، خدا ازش نگذره

ناشناس 7 0 پاسخ 1400/3/25 -22:42

دراین ۴۳ سال سابقه پست ریاست جمهوری درایران هیچ رئیس جمهوری نبود که بعدازپایان دوران ریاستش به صد چیز مورد اتهام قرار نگیرد ،این پست انسان راپست وذلیل می کند......هرچند که اسم ورسمی هم درسابق داشته باشد....سرنوشت بقیه هم همین است.

دن کیشوت 5 2 پاسخ 1400/3/25 -21:42

بابا جونتون خوب ارثی واستون گذاشت : تف و لعنت مردم و مخصوصاً کارگران

رضا سان 5 1 پاسخ 1400/3/25 -20:55

ببینید خانم محترم از آب گل آلود ماهی نگیر در این شکی نیست که پدر مرحومتان یک سیاستمدار بسیار باهوش بود و میدانست در بزنگاهای مهم در کجا قرار بگیره... شما به حافظه ملت ایران شک دارید؟ از ایشان قهرمان نسازید که نبود هرگز.... قهرمان این مردم ستمدیده امیر کبیر و..... پس فرافکنی نکنید ودر آخر پدر مرحوم شما پایه گزار این مدل از انتخابات بود خودتون به خواب نزنید.......... با احترام رضا سان

ایرانی آباد و آزاد 4 5 پاسخ 1400/3/25 -20:07

مردم می دانند که این رد صلاحیت امثال لاریجانی و هاشمی و ....توسط شورای فخیم نگهبان با دستور از بالا و هماهنگی بوده .... فقط این تظلم محسن هاشمی ایت وسط خنده داره و نمی دانیم فلسفه اش چیست!!!!؟؟ بیچاره مردمی که اینگونه اغفال و بازی می دهند جناح های سیاسی و تشنه قدرت !!!

قاسم 1400/3/26 -00:13

ای نان به نرخ روز خور

رضا سان 4 6 پاسخ 1400/3/25 -19:26

بیخیال ضعیفه.... پدرت پایه گذار این سبک وسیاق انتخابات بود فکر میکنی پدر مرحومت امیرکبیر زمان بوده نه هرگز فراموش نمیشود کارهایی که ایشان کرد راهنما سمت راست میزد به چپ میرفت و برعکس روحش شاد اما دیگه قهرمانش نکنید حافظه این مردم با شرف خییییلی قویه هیس!!!!

ایرانی 7 3 پاسخ 1400/3/25 -18:59

به تووگوربابات وسایردزدان سیری ناپذیربیت المال لعنت.

ایرانی آباد و آزاد 1400/3/25 -20:20

بیش از چهل سال است که مردم را با این نمایش ها و بازی ها شما و جناح ها مشغول کرده اید و شماها مشغول غارت و حکمرانی بر مردم بیچاره...... عوض شدن فرد و انتخابات و حضور حداکثری و.... هیچ تاثیری در زندگی مردم ندارد ... ساختار ها و قوانین و اختیارات باید تغییر کند.....

تینا 12 0 پاسخ 1400/3/25 -18:54

بالاخره دزدها باید هوای همدیگر را داشته باشند. غیر از این بود باید شک میکردیم

میرسلیم 5 10 پاسخ 1400/3/25 -18:30

فائزه خانم پدر مرحومتون حتی برای خودشم نتونست کاری بکنه سرشو کردن زیر آب وشما هم عرضه نداشتید حرکتی ازخودتون نشون دهید گذشت آنزمانی که آنسان گذشت لطفا پدرم پدرم نکن خدارحمتش کنه مرد سیاستمداری بود اهل دزدی نبود ثروتی هم اگرداشت ازقبل داشته اند هرمسلمانی اگرازراه حلال درامد مشروع وبالایی بدست آورده باشد حلاله بعضی انسانها هوش اقتصادی بالایی دارند ومیتونند بازحمت پول دراورند اشکالی نداره

ایرانم آرزوست 10 0 پاسخ 1400/3/25 -17:33

مادام مگه پدرشما صاحب کشوربود؟

ابن سینا 6 1 پاسخ 1400/3/25 -17:29

اگر پدرم بود به همتی رای می داد..../ بزرگی كه در ثروت، قارون زمان خود بود، اجل فرا رسيد و اميد زندگاني قطع كرد. جگر‌گوشگان خود را حاضر كرد. گفت: اي فرزندان، روزگاري دراز در كسب مال، زحمت‌هاي سفر و حضر كشيده‌ام و حلق خود را به سرپنجه گرسنگي فشرده‌ام، هرگز از محافظت آن غافل مباشيد و به هيچ وجه دست خرج بدان نزنيد. اگر كسی با شما سخن گويد كه پدر شما را در خواب ديدم قليه حلوا علاقه مند است ، هرگز به مكر آن فريب نخوريد كه آن من نگفته باشم و مرده چيزي نخورد. اگر من خود نيز به خواب شما بيايم و همين التماس كنم، بدان توجه نبايد كرد كه آن را خواب و خيال و رويا خوانند. چه بسا كه آن را شيطان به شما نشان داده باشد، من آنچه در زندگي نخورده باشم در مردگي تمنا نكنم. اين بگفت و جان به خزانه مالك دوزخ سپرد...

ایرانی 13 0 پاسخ 1400/3/25 -15:18

چرا وقتی روحانی آمد واین بلا را سر کشور آورده نگفتید مهندسی شده است ؟ شما هم یک آقا زاده از جنس مونث هستید .پدرتان مرد باهوشی بود ولی شما به او نرفتید.

احمد 1400/3/26 -16:48

چندان باهوش هم وبود

کاربر ناشناس 14 0 پاسخ 1400/3/25 -15:15

خانم فائزه ان زمان مردم فکر میکردنند که بابای شماهم مورد اعتماد است وکورکورانه پیروی می کردنند از ساده لوحی مردم سوء استفاده می شد اما اگر امروز ایشان زنده بود خودش هم نیاز داشت که یکی حمایتش کند

ناشناس 9 0 پاسخ 1400/3/25 -15:14

اگه دختر بابایی،بابا که رای میداد!ما که نفهمیدیم بلاخره دختر بابایی یانه؟! الان چیزی که مشهوده اینه که بابایی بودنت شائبه داره!

کاربر ناشناس 10 1 پاسخ 1400/3/25 -14:59

خانم هاشمی مردم از دست اصلاح طلبها خسته شده اند چرا دست بردار نیستید مگر انقلاب شد که این جریان کدخدای کشورشوند اگر پدر مرحومت هم زنده بود اول که ردصلاحیت میشد ثانیا اعتباری نداشت ان زمان گذشت کشور بازیچه دست شما بود فکر کن اصلاح طلبهاسرنوشت سازمان منافقین خلق دچار شده

امپراطوری پارس 8 4 پاسخ 1400/3/25 -14:41

بابا مرد بابا به سطل زباله تاریخ پیوست ، چقدر از همتی پول گرفتی؟

تهیدست 7 1 پاسخ 1400/3/25 -14:37

پدرت در زمان حیاتش چه خیری بر این ملت داشت که حالا در مماتش دم از حمایت ایشان از همتی می زنید . همتی خواهر زاده هاشمی است . خاندان هزار فامیل. هاشمی از بنیانگذاران تفکر سرمایه داری در ایران بود و در دوره زمامداری ایشان فاصله طبقاتی فقیر و غنی بسیار شدت گرفت .

کاربر ناشناس 7 2 پاسخ 1400/3/25 -14:25

خانم فائزه مگر بابات چکاره بوده که بابا. بابا راه انداخته اید برو شکر خدا کن که انقلاب شد وشما هم از روستا امدید شهر واز برکت این انقلاب نانی هم بشما رسید در حال حاظر کسی احتیاج بشما ونه اصلاح طلبها ندارند از اولهم کسی احتیاج به شما واصلاح طلبها نداشتند کشور رهبر دارد مردم هستند شما چکاره هستی برو از برکت این کشور نانی هم به شما رسید فقط سجده کن ودعا به جان ملت ایران یادت نرود فقط سجده سجده

1 5 پاسخ 1400/3/25 -14:12

مهندسی تر از این نداشتیم :))

اریا 8 1 پاسخ 1400/3/25 -13:59

سلام دوستان تورا ناموستون تو این ۸سال ایا کار مثبتی از همتی دیدین یکی بیاد بگه من دیدم همتی فقط زیر دست روحانی بود که چطور سر مردم کلاه بزاره دیدین بورس چطوری نابود کرد دیدین دلار ۹هزار تومان گرفت والعان ۲۵هزار تومانه همتی فقط حامی اختلاس گران ودلالها وجناح بازی هاست اصلا گول حرفاش نخورین که همون روحانی دکم هست یادتون ارزوی مرگ میکردیم تا این ۳ماه تموم بشه

سید 8 2 پاسخ 1400/3/25 -13:14

پدر شما پدر مردم را در آورد .مدیریت های اشتباه ایشان باعث متلاشی شدن خیلی از زندگی ها شد .حضور قارچ گونه شرکت های بالا سری فقط برای گرفتن درصد از حقوق ناچیز کارگری دست گل پدر شما بود و این دولت هم خیلی تلاش کرد در بدو ورود آن را احیا کند که مجلس نگذاشت . پدر شما باید خیلی جواب بدهد وادی حق الناس عاقبت همه ما انسانهاست مهم نیست چه کسی انقلاب کرد مهم آن است که آرمانهای انقلاب و امام بخاطر زیادخواهی تلف نشود و باعث ظلم به مردم نگردد که متاسفانه با بی تدبیری شما سیاسیون این اتفاق رخ داد و امروز مردم را نسبت به همه چیز بد بین کرده. به لطف خدا و نظر آقا امام زمان مردم ایران این پیچ خطرناک را هم به سلامتی عبور می کنند ولی شما و امثال شما همیشه در پی مهندسی کردن ریاست جمهوری بودید .خطاها و فریبهایتان را در دوره های پیش فراموش کردید ؟ شما جبهه اصلاحات از 42 سال انقلاب 34 سال در راس بودید و این حال روز را برای مردم ایران رقم زدید .از خدا بترسید که روز حساب نزدیک است. این وعده بحق خداست . اگر می دانستید که جواب حق الناس چقدر سخت است هیچ گاه به خود اجازه ورود نمی دادید

قاسمی 3 8 پاسخ 1400/3/25 -13:05

البته خیلی از هواداران رییسی دوست ندارند رای خاموش به انتخابات برگردند .والبته که مردم تصمیم به رای ندادن گرفته اند .چون میدادنند که رای دادن یعنی تایید نظام غلط .وهمه اینها که از نظام منفعت میبرند .یکی یکی مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب میکنن .چون منافعاشان در تایید نظام است ..

کاربر ناشناس 1400/3/25 -22:56

اشتباه میکنی....رای حقی است که برای هر ایرانی در نظر گرفته شده...رای ندادن یعنی تایید کردن مشکلات

محمدعلی 11 3 پاسخ 1400/3/25 -12:53

برو گمشو وطن فروش همیشه می خواهید بگید انتخابات مهندسی شده اما این جور نبوده با همین اتخابات هاشمی و خاتمی اومدن کار هی می خواهید بگید رئیسی گزینه نظام هست مثل خر دروغ می گید سال96هم می گفتید رئیسی گزینه نظام هست اما روحانی اومد بعد تو بیشرف به امام خمینی می گی اقای خمینی بیشرف امام خمینی بود که هاشمی رو کردهاشمی وگرنه شماها رو کی می شناخت به کوری وطن فروشانی چون همتی و مهر علیزاده رای ما رئیسی

حسن 1 3 پاسخ 1400/3/25 -12:46

فایزه خانم اشتباه نکن جهت حفظ جمهوریت کمی که از نظام باقی مانده از همتی حمایت کن لج نکن

مح 6 2 پاسخ 1400/3/25 -12:43

فائزه می گوید در مورد مرگ بابا ابهام داریم ولی مدرک نداریم واگر بابا بود رای می داد ما هم رای می دادیم ۱.در مورد مرگ ان مرحوم استخر مزنونه۲.در مورد رای بابا چطور برداشتت رای ندادن است پس برای اینکه بفهمی نظربابا چیه از خدا بخوا مرگت راقبل از انتخابات برساند تا از نظر بابا اطلاع پیدا کنی

احمد 7 2 پاسخ 1400/3/25 -12:42

ای فایزه از اون دست آدم هایی هست که نمک میخوره نمکدون میشکنه درزمان دشاه هیچ کاره بودید نه نام و آوزه ای داشتی نه مسئولیتی از بعد انقلاب به آلاف و الوفی رسیدید اون از بابا نه یک مسئولیت بلکه چندتا مجلس - مجلس خبرگان - مجمع تشخیص- دانشگاه آزاد -ریاست جمهوری اون از پسراش و دختراش

بصیرت 14 2 پاسخ 1400/3/25 -12:25

پدر شما فائزه خانم دست شون از دار دنیا کوتاهِ .... اما گذشت دوره ی دنباله روی های کورکورانه و بی بصیرت ... خدا رو شکر مردم آگاه شدن و به هر آدم خائن و بی کفایت و بی تدبیر و بی برنامه ای رای نخواهند داد .... مردم دنبال قطب و گروه نیستن دیگه ! مردم دنبال فردی هستن که عملکرد و کارنامه خوبی داشته باشه

یوناس 13 2 پاسخ 1400/3/25 -12:21

این خانم باز دوباره بابا بابا میکنه برو خانم بابا رفت به تاریخ پیوست توتازه داری نام بابا رو زنده میکنی گرفتاریها و مشکلات مزمن این مملکت حاصل سیستهای بابای شماست کی میخواهید دست از سر این ملت و کشور بردارید برید به همون لندن زندگیتون رو بکنید یه جایی به نام دانشگاه آزاد شعبه آکسفورد

کیان 6 10 پاسخ 1400/3/25 -11:46

منم اگر پدرم زنده بود به رضا خان رای میداد نه به آخوند؟ چیکار داری اسم این مرد شریف رو میکشی وسط که یک مشت ساندیس خور آویزون و مفت خور به او توهین کنن هی تا ولت میکنن نخود هر اشی میش

من 7 3 پاسخ 1400/3/25 -11:23

خریدنت یا تهدیدت کردن؟

چوپانی 12 6 پاسخ 1400/3/25 -10:22

کینه ، مولا علی ، داشتن ، عادت حقیران و مفسدان و اباقطام های تاریخ است !!

بارز 18 9 پاسخ 1400/3/25 -10:18

بی غیرتی و خودخواهی و خود برتربینی در خانواده رفسنجانی ارثی و عادته !!

ابوالحسن 20 6 پاسخ 1400/3/25 -10:16

با همین انتخابات مهندسی شده بابات و خاتمی و روحانی دو دوره به ریاست و قدرت رسیدند ولی هر سه شون خیانت کردند !!

احمد 13 9 پاسخ 1400/3/25 -10:11

بابا! بابا! بابا بی خیال بابا ترکید تموم شد !!

تبری 11 10 پاسخ 1400/3/25 -10:09

رفسنجانی مقبور و خانواده‌اش منشأ انحراف از انقلاب اسلامی و سرچشمه فساد و اشرافیت و خودبرتربینی و خیانت به خون شهدا بود ۰

آلبرت 15 8 پاسخ 1400/3/25 -10:05

خانواده رفسنجانی همه شون عقده ریاست دارند !!

مهدی 16 17 پاسخ 1400/3/25 -09:33

خانم فایزه خجالت بکش خود رهبر معظم انقلاب گفت هرکی بگه مهندسی و از اینجور حرفا خاین هست معلومه شما اصلاح طلب ها قاتل این مرز و بوم هستید

حسین 1400/3/26 -00:07

ورود ورحمت خدا برمرحوم آقای هاشمی تا وقتی ایشان زنده بودند وضع کشور خوب بود وقتی ایشان راکشتند کشورخراب شد خرابتر هم خواهدشد چون خون مظلوم هدر نمی رود وگل ایران رادربرخواهد گرفت به همین زودی انشاالله

نعمت 4 4 پاسخ 1400/3/25 -09:27

طاقاری بشکند ماستی بریزدجهان گردد به کام کاسه لیسان

علی 13 9 پاسخ 1400/3/25 -09:18

حرف مفت کم بزن

ناشناس 12 24 پاسخ 1400/3/25 -09:04

درود بر تو که شیر زن تنها شایسته خودته

ناشناس 20 26 پاسخ 1400/3/25 -09:02

ما هم به احترام هاشمی و به کوری چشم زاکانی به همتی رای میدهیم

بصیرت 1400/3/25 -12:22

سر همین لج و لجبازی ها مملکت رو به این روز کشوندید و این شد اوضاع سیاسی و اقتصادی مون ... کافی نیست؟ دودش تو چشم همه نرفت ؟ بس کنید این دو قطبی سازی های نخ نما شده رو .... به خدا شما مسئول رای هاتون هستید

منا 11 6 پاسخ 1400/3/25 -08:48

این ها چه آدم های مهمی هستند مگر ؟اصلا کی به این خانم اهمیت می دهد ؟؟

ناشناس 10 6 پاسخ 1400/3/25 -08:47

آقای موسوی خویینی ها که می گفتن پدر شما انتخابات را مهندسی می کرد. آهان منظور شما اینه اگر مهندسی انتخابات را خانواده شما انجام بدهند خوب هست؟ واقعا پرروی و حرف مفت هم حد و اندازه داره. همه کارهای زشت اگر از طرف خانواده شما باشه خوبه ولی برای بقیه فقط ایراد داره؟

هوشنگ 16 7 پاسخ 1400/3/25 -08:33

اگر پدرتان هم بود ملت رای نمی دادند لااقل به همتی که هیچ وقت

اصلاحی 21 6 پاسخ 1400/3/25 -08:29

همتی همتی مث روحانی باعث ننگ ملتی

ایرانی 25 15 پاسخ 1400/3/25 -08:27

نگوفائزه! بگوقطامه!

ناشناس 25 21 پاسخ 1400/3/25 -08:24

خائن ترین زنی که شناخته ام ایشونه

علیرضا 1400/3/25 -09:29

خائن به کی ؟ مهم اینه که بفهمی به کی خیانت کرده ؟ خوشبختانه هنوز کسی هست که مثل پدرش به راحتی بتونه نظام رو به چالش بکشه

تینا 1400/3/25 -19:04

این خانواده از خائن هم بدترند روزی بیاد که همشونو آویزون کنن الهی آمین

حسن 17 29 پاسخ 1400/3/25 -08:03

درود بر این شیرزن. کاش برادرش هم اینقدر جرات و جسارت داشت

لاله 19 7 پاسخ 1400/3/25 -07:59

پوششي به تو ميگن كه از يه طرف انتخابات رو تحريم ميكني از يه طرف از اسم پدر براي تبليغ فاميلت استفاده ميكني اگه انتخابات خوب نيست چرا بابات ميخواست شركت كنه ...؟!؟خودت هم ميدوني اگه مملكت كوچكترين ضربه ايي بخوره امپراطوري كه پدرت براتون ساخته خراب ميشه فيلم مخالفتتون بخاطر اينكه حيات سياسي شما زنده بمونه

آخه چرا 17 5 پاسخ 1400/3/25 -07:54

همتی را نابود کردی

هما مدرس 10 24 پاسخ 1400/3/25 -07:51

انتخابات مهندسی شده است. آقا رئیسی بعنوان رئیس جمهور انتخاب شده است. البته نظر من در مورد ایشان مثبت است.

کاربر ناشناس 14 7 پاسخ 1400/3/25 -07:00

تو دو باره اومدی؟

مهری 21 31 پاسخ 1400/3/25 -06:25

فاعزه به کوری چشم تو رای مردم آقای رئیسی

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks