دادگستری گلستان برای برخورد قاطع با "جرایم خشن" خط‌ و نشان کشید

رئیس کل دادگستری گلستان با تأکید بر برخورد دستگاه قضایی استان با جرایم خشن تأکید کرد که دادستان‌ها باید به صورت اولویت‌ دار برخوردی سخت و قاطعانه با مجرمان داشته باشند.

دادگستری گلستان برای برخورد قاطع با "جرایم خشن" خط‌ و نشان کشید

هادی هاشمیان اظهار داشت: ورود سریع و قاطع به موضوع جرایم خشن همواره در اولویت دستگاه قضایی استان است و دادستان ها ماموریت دارند رسیدگی به این پرونده ها را به صورت ویژه در اولویت قرار دهند و به این مجرمان رحم نکنند.

وی همچنین از نیروی انتظامی هم خواست در جرایم مشهود و خشن، سریع و قاطع ورود و عوامل ناامنی و ایجاد تشویش در جامعه را دستگیر کنند.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: رسیدگی به پرونده تبر به دستان قرن آباد در دادسرای گرگان به پایان رسیده است و به محض اعلام گزارش پزشکی قانونی، کیفرخواست متهمان صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه فرستاده می‌شود.

هاشمیان ادامه داد: در پرونده دوم تبرکشی هم متهمان شناسایی و دستورهای لازم به نیروی انتظامی برای دستگیری متهمان صادر شده است.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: وقوع چند حادثه مشابه در فاصله زمانی کوتاه، نشان می‌دهد نیازمند ورود فوری و هدفمند دستگاه‌های فرهنگی برای آموزش و فرهنگ سازی به افراد هستیم.

هاشمیان گفت: این که افراد بر سر کم اهمیت ترین مسائل، خشن‌ترین راه برخورد را انتخاب می کننند از کاهش آستانه تحمل و ناتوانی در حل مسائل و گفتگو است و نیاز به آموزش مهارت‌های رفتاری را یادآور می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها