بندر حیفا شعله‌ور شد


27 اردیبهشت 1400 - 23:40
60a2bd7815e61_60a2bd7815e67
منابع خبری و شاهدان عینی در شبکه های اجتماعی از شعله ور شدن ایستگاه گاز طبیعی در بندر حیفا رژیم صهیونیستی خبر دادند.

این منابع نوشتند که هنوز علت دقیق حریق یا انفجار احتمالی مشخص نیست اما تصاویر و ویدیوهایی از انفجار سکوی گاز رژیم صهیونیستی در بندر حیفا منتشر شده است. لحظاتی پیش از این، منابع خبری گزارش دادند که کشتی اسرائیلی در سواحل بندر حیفا هدف موشک گروه های مقاومت با نام موشک «قاسم» قرار گرفته است.

۴ روز پیش برای اولین بار آژیرهای حملات موشکی در حیفا شنیده شد.

همچنین رسانه های صهیونیستی خبر دادند ۴ فروند موشک به شهر سدیروت اابت کرد و یکی از موشک ها مستقیا با ساختمانی در این شهر برخورد کرد.

در حمله ای جداگانه، گردان های قسام تجمعی از نظامیان اسرائیلی را با شلیک موشک هدف قرار دادند. 

هنوز از تلفات و خسارات این حملات اطلاعاتی منتشر نشده است.

منابع خبری و شاهدان عینی در شبکه های اجتماعی از شعله ور شدن ایستگاه گاز طبیعی در بندر حیفا رژیم صهیونیستی خبر دادند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60a2bd7815e61_60a2bd7815e67
27 اردیبهشت 1400 - 23:40

این منابع نوشتند که هنوز علت دقیق حریق یا انفجار احتمالی مشخص نیست اما تصاویر و ویدیوهایی از انفجار سکوی گاز رژیم صهیونیستی در بندر حیفا منتشر شده است. لحظاتی پیش از این، منابع خبری گزارش دادند که کشتی اسرائیلی در سواحل بندر حیفا هدف موشک گروه های مقاومت با نام موشک «قاسم» قرار گرفته است.

۴ روز پیش برای اولین بار آژیرهای حملات موشکی در حیفا شنیده شد.

همچنین رسانه های صهیونیستی خبر دادند ۴ فروند موشک به شهر سدیروت اابت کرد و یکی از موشک ها مستقیا با ساختمانی در این شهر برخورد کرد.

در حمله ای جداگانه، گردان های قسام تجمعی از نظامیان اسرائیلی را با شلیک موشک هدف قرار دادند. 

هنوز از تلفات و خسارات این حملات اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: ایرنا

66

نظرات 31
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی۵ 0 0 پاسخ 1400/2/28 -12:32

اون هایی ظاهر بین هستند ان شاالله میبینید با همین موشک های ساده و با لطف خدا چطور این اسراییلی ها به خاک سیاه می نشینند و حداقل (سلاح موشکی فلسطین)برحداکثر(تسلیحات پیشرفته آمریکا و غرب) غلبه پیدا میکند.

حسین 0 3 پاسخ 1400/2/28 -10:08

آدم عاقل همیشه منطقی نظر میدهد. قدرت نظامی اسرائیل کجا . قدرت فلسطین کجا.. لااقل سرخودتون کلاه نگذارید.

حسام 6 3 پاسخ 1400/2/28 -09:09

دم مقاومت گرم

ممد 4 7 پاسخ 1400/2/28 -09:02

همه موشکا توی آسمون منفجر شدند،،

ایرانی 1400/2/28 -11:22

از کجا میدونی؛ نکنه ..........

علی سرمدی 1400/2/28 -11:45

اردک وقتی سامانه ضد هوایی موشک می فرسته برای اینکه به زمین برخورد نکنه تو آسمون منفجر میشه.... این موشک های گنبد آهنین اونایی که هدف میگیرن هیچی اما اونایی که نمی تونن بزنن موشک پدافند توی آسمون منفجر میشه.... پس همه ای این فیلم های که میبیند بخشی از موشک های غزه زده شد70 درصد...

مهری 7 5 پاسخ 1400/2/28 -09:02

اسرائیل عین سگ هار پاچه مردم فلسطین گرفته این سگ هار باید زد توی سرش تاپاچه مردم مظلوم فلسطین رها کنه اینقدر زد تا از درون بپوسه فرارکنند برن بیرون از فلسطین

ناشناس 7 2 پاسخ 1400/2/28 -08:43

غیور مردان غزه و مقاومت فلسطین پیروزی نزدیک است.

من 3 1 پاسخ 1400/2/28 -08:37

منورررررررره :)))))))

دانیال 2 5 پاسخ 1400/2/28 -08:26

۴۳سال شعار نابودی اسرائیل رو دادید ولی چی شد؟ اگه نابود شده پس چرا نتانیاهو هنوز از پشت تریبون حرف میزنه؟ اگه بقول خودتان اسرائیل نابود شده پس نتانیاهو هم باید مرده باشد که متأسفانه هنوز زنده است و داره به شما ها میخنده. بیخود شعار ندید. لطفاً نظرم رو سانسور نکن

من 1400/2/28 -19:31

اسراییل که داره نابود میشه..فقط تو حواست باشه سکته نکنی.چی به تو رسیده از رژیم جنایتکار اسراییل ؟؟

کاربر ناشناس 1400/2/28 -22:36

ای کاش کار را یکسره کنند تمام سرمایه ها ودرآمدهای کشور عزیزمان صرف جنگ و خونریزی در اسراییل یمن و ...میشود.

کاربر ناشناس 1400/2/28 -22:36

ای کاش کار را یکسره کنند تمام سرمایه ها ودرآمدهای کشور عزیزمان صرف جنگ و خونریزی در اسراییل یمن و ...میشود.

سیدرضا 2 0 پاسخ 1400/2/28 -06:53

پدرام محمدطاها سید سایبری های شکم سیر

علی 2 0 پاسخ 1400/2/28 -06:51

من دیدم امروز همه چی ارزون شده نگو اونجا را آتیش زدن!!!

0 0 پاسخ 1400/2/28 -05:47

در این درگیری نه اسرائیل محو میشود نه غزه و بلاخره این درگیری نیز مانند دیگر جنگها به آتش بس منتهی می شود . بعد از جنگ بازنده اصلی مردم غزه هستند که با یک ویرانی بزرگ روبرو هستند. خسارت های اسراییل سریع با توجه به پشتیبانی که دارد جبران خواهد شد. من نمیدانم چرا بعضی ها اینقدر سطحی نگر هستند که با یک مورد فکر میکنند طرف مقابل زمین گیر شده و درحال نابودی است.

سید 21 14 پاسخ 1400/2/28 -03:52

انشاالله توفیق حق نابودی اسرائیل‌درخوداسرائیل راجشن‌خواهیم‌گرفت‌

محمدی 1400/2/28 -10:40

اگر سید دروغی نیستی ،باید بدانی بدون حرکت برکت نیست ،وبا ایشالله و ماشالله چیزی درست نمیشه ،باید افراد چون شماها بروند کنار ساکنین غزه بجنگند تا رسیدن به پیروزی و یا کشته شدن

اکبر 1400/2/28 -11:00

با سواد ،انشالله غلط،ان شا الله درسته ، معلومه قرآن نمی خوانی

امین 16 11 پاسخ 1400/2/28 -02:58

ضمن تشکرازمقاومت فلسطین انشالله معابدبهاییان وپرستشگاههاوارامگاههاوخانه های بهاییان وبهاییت درحیفاوعکا باموشک های مقاومت فلسطین به اتش کشیده شودوخاکسترگردد.

شوقی 1400/2/28 -06:23

یکی از نشانه ها نابودی اسرائیل گران شدن روغن و شکر و آهن

محمدرضا 0 0 پاسخ 1400/2/28 -00:42

نشست وین نتیجه بخش بودبالاخره کاری کردنک جامعه بین الملل برعلیه موشکهای ایرانی بیانیه بدن و ایران خلع سلاح بشه اینم برجام ۲

دانیال 0 0 پاسخ 1400/2/28 -00:19

اسرائیلیا میگن حماس نزده حمله ی سایبری ایران بوده :)))))))) انداختن تقصیره ما خخخخخ نوش جونتون در حد ما نیستید فعلا با حماس سرگرم باشید تا بعد میایم افتتاحتون میکنیم. ما فقط برا فتح میایم

مارمولك 0 0 پاسخ 1400/2/28 -00:03

اگه اينا گذاشتند يك اب خوش از گلوي مردم ايران پايين بره

پدرام 46 16 پاسخ 1400/2/27 -23:58

وعده ی خدا در نابودی قوم بنی اسرائیل حتمی ست

ممد 1400/2/28 -00:06

سخت نگیر پدرام!

اکبر 1400/2/28 -11:41

پیامبر پدرام هم ظهور کردن

کاربر ناشناس 1400/2/28 -22:39

بله ان شاءالله20سال دیگه با درآمدهای نفتی و...کشور عزیزمان .به گفته آقا.

محمدطاها 43 17 پاسخ 1400/2/27 -23:45

دست خدا از آستین مردم فلسطین بیرون آمد

شوقی 1400/2/28 -09:52

خیلی وقت آمده بیرون چون مردم فلسطین آستین کوتاه می پوشن

کاربر ناشناس 1400/2/28 -22:42

دست خدا جان مردم غزه و پولهای کشور عزیزمان. ولی هنوز زود است آقا فرمودند 20سال دیگه اسراییل از بین میرود.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks