شلیک ۲۷۸ موشک و راکت به فلسطین اشغالی طی ۱۲ ساعت


25 اردیبهشت 1400 - 23:08
60a01536a6840_2021-05-15_23-08
ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که از هفت صبح امروز تا هفت عصر ، ۲۷۸ موشک و راکت از غزه به سوی شهر‌های اشغالی فلسطین شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه خبر داد که از ۷ صبح امروز تا ۷ عصر ، ۲۷۸ موشک و راکت از غزه به سوی شهر‌های اشغالی شلیک شده است.

از ابتدای درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در دوشنبه شب گذشته تا کنون ۱۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شده‌اند.

در عملیات امروز مقاومت که در انتقام از خون شهدای اردوگاه الشاطئ انجام شد، علاوه بر تل‌آویو، فرودگاه «بن گوریون» و شهرها «رمت گن»، «ریشون لتسیون» و «گفعات شموئیل» نیز هدف قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند که به دنبال حملات راکتی امروز در تل‌آویو و چند شهر دیگر منع آمد و شد وضع شده است.

در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی الشاطئ، خانه‌های غیرنظامیان هدف قرار گرفت که طی آن ۱۰ نفر از اعضای دو خانواده  از جمله شش کودک و دو زن به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که از دوشنبه گذشته بیش از دو هزار موشک از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و البته مدعی است که سامانه دفاع هوایی این رژیم تقریبا نیمی از آنها را رهگیری کرده و ۳۵۰ فروند آن هم داخل نوار غزه سقوط کرده اما تصاویر منتشر شده از خسارات ناشی از موشک‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی گویای چیز دیگری است.

ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که از هفت صبح امروز تا هفت عصر ، ۲۷۸ موشک و راکت از غزه به سوی شهر‌های اشغالی فلسطین شلیک شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60a01536a6840_2021-05-15_23-08
25 اردیبهشت 1400 - 23:08

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه خبر داد که از ۷ صبح امروز تا ۷ عصر ، ۲۷۸ موشک و راکت از غزه به سوی شهر‌های اشغالی شلیک شده است.

از ابتدای درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در دوشنبه شب گذشته تا کنون ۱۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شده‌اند.

در عملیات امروز مقاومت که در انتقام از خون شهدای اردوگاه الشاطئ انجام شد، علاوه بر تل‌آویو، فرودگاه «بن گوریون» و شهرها «رمت گن»، «ریشون لتسیون» و «گفعات شموئیل» نیز هدف قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند که به دنبال حملات راکتی امروز در تل‌آویو و چند شهر دیگر منع آمد و شد وضع شده است.

در حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی الشاطئ، خانه‌های غیرنظامیان هدف قرار گرفت که طی آن ۱۰ نفر از اعضای دو خانواده  از جمله شش کودک و دو زن به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که از دوشنبه گذشته بیش از دو هزار موشک از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و البته مدعی است که سامانه دفاع هوایی این رژیم تقریبا نیمی از آنها را رهگیری کرده و ۳۵۰ فروند آن هم داخل نوار غزه سقوط کرده اما تصاویر منتشر شده از خسارات ناشی از موشک‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی گویای چیز دیگری است.

منبع: فارس

46

نظرات 40
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 4 0 پاسخ 1400/2/26 -19:46

شادیم وخوشحال آفرین غیورمردان مظلوم

پیمان پ 0 4 پاسخ 1400/2/26 -16:19

مردم از گرسنگی دارن میمیرن اینا تو فکر غزه هستن هرچی پول هست تو کشور داره میره برا اونا مردم ما گشنه

بهروز جعفری 12 2 پاسخ 1400/2/26 -09:56

غزه خیلی جمعیت داره هزارتاشم شهیدبشه بعدیه هفته اتش بس میشه میگن جنگ هشت روز رو بردیم سال دیگه سالگرد جشن میگرن.بعدش مردم غزه نه کارخونه دارن نه صنعت از کجامیارن میخورن

وحید 1400/2/26 -11:45

بهروز جان بودجه سپاه قدس هست نگران نباش

ما همه باهم هستیم 7 4 پاسخ 1400/2/26 -09:41

ببین اسرائیل! اگر خیلی داد وبیداد کنی همه سپاهی ها وبسیحی ها و فاطمیون و زیبنیون و حشدالشعبی و مسولین ایران و بچه هاشون و ارازل و اوباش و حتی کاندیداهای ریاست جمهوری ایران را می‌فرستیم بیان خدمتتون. زحمتشونا بکش. ممنون

ناشناس 1400/2/26 -10:41

تو رو خدا بگو برن ديگه، چند ساله فقط دارين ميگيد يه بار هم عمل كنيد البته اگر مرد ميدان هستيد وگرنه به عمل كار برآيد به سخنراني نيست.

1400/2/26 -15:05

چی مصرف کردی؟

جانم برای ایران 7 3 پاسخ 1400/2/26 -09:33

مردم سیستان وبلوچستان و فلسطین هر دو اهل تسنن هستن با این تفاوت که سیستانی ها ایرانی هستن!!!!! آیا ایرانی بودن جرمه؟؟؟!!!!!

دانیال 9 5 پاسخ 1400/2/26 -08:52

نگران فلسطین نباش بلکه نگران ایران باشید که مردم دارن از فقر و گرسنگی داخل سطل زباله دنبال غذا میگردن. فقر و بیکاری و گرانی در ایران بشدت زیاده اونوقت شما چسبیدین به فلسطین و عراق و سوریه و لبنان و طالبان و یمن؟ بس کنید لطفاً

سعید پور مسعود دبیر فیزیک 8 5 پاسخ 1400/2/26 -08:51

۲۷۸ تا ۴۰۰ ملیون تومن چقد میشه؟؟ حماسی ها وضعتون خیلی خوبه، کمی هم به ایران کمک کنید!!!!

mohammad 1400/2/26 -09:38

آقا سعید دبیر فیزیک از نظرت معلومه که هنوز کودکانه فکر میکنی چون موشک های حماس خیلی بیشتر از این تعداده و محاله ایران به این اندازه موشک بهش داده باشه ، احتمالا ایران نحوه ساخت موشک رو بهشون یاد داده مثل کاری که یمن میکنه. آها در ضمن ثبات شخصیت هم داشته باشیم چون هرجا به نفعتون باشه به نیروهای مسلح خنجر میزنید هرجا هم نه ازشون حمایت میکنید ، وقتی که در انبارهامون هزاران موشک داشته باشیم بخشیدن تعدادی ازشون اشکالی نداره.

ناشناس 1400/2/26 -10:40

ثبات شخصيت داشتن يعني اينكه اينجا تو ايران گشنه و بدبخت ببينيم بعد پولمون رو بديم فلسطين و لبنان موشك بسازن؟

به mohamad 1400/2/26 -11:47

آقا محمد بنده باتوجه به تیتر این مطلب پاسخ دادم یه زحمت بکش تیتر را نگاه کن. ممنون

الن 1400/2/26 -12:51

محمد ججون از خواب خرگوشی بیدار شو ، همه می دونن که ایران به حماس موشک میده ، در مورد یمن هم همینگونه است ، مگه موشک تیله بازی که تکنولوژی ساخت را بهشون بدیم !!! تو اصلا تو صنعت کار کردی؟ حرف های دیگران را بلغور نکن!

mohammad 1400/2/26 -13:14

نخیر اسطوره جان ، بهشون ماهیگیری یاد میدیم یعنی تکنولوژی ساخت موشک ، در ضمن انبارهامون پر موشکه و اگه چندتا هم بدیم بهشون به کسی بر نمیخوره ، البته شماها دیگه خیلی اسطوره هستید و همه مسائل رو به موشک ربط میدید یعنی روتونو برم.

mohammad 1400/2/26 -16:41

الن تو دیگه از همه پر رو تری ، زمان جنگ با اینکه تمام ابرقدرت ها بر ضد ما بودن ما تکنولوژی ساخت موشک رو یاد گرفتیم اون وقت میخوای بگی نمیتونیم به یمنی ها و فلسطینی ها یاد بدیم؟ برو یکم تحقیق بکن تا کم خودتو ضایع کنی.

دومان 6 4 پاسخ 1400/2/26 -08:31

مال مفت و دل بیرحم ... ظلم پایدار نیست و طوفان

mohammad 1400/2/26 -09:39

دولت پول مردم رو بالا کشیده و سفره مردم رو کوچیک کرده اون وقت نیروهای مسلح رو مقصر میدونید؟

معلم متعهد 15 5 پاسخ 1400/2/26 -08:05

پول نفت مردم ایران را ببین که چطوری توسط گنبد اهنین دود میشه

داریوش ایرانی 9 4 پاسخ 1400/2/26 -08:03

باید کل نیروهای سپاه قدس و فاطمیون و زینبیون و... وارد عمل بشن تا شر غده سرطانی گه مردم ایران را اذیت میکنه برای همیشه کنده بشه. متوجه ایدکه چی گفتم ؟؟؟!!!

. 1400/2/26 -09:09

ببخشید اشتباه منفی دادم تازه فهمیدم منظور شما چیه

آتش به اختیار 6 6 پاسخ 1400/2/26 -08:00

مجلس باید کل بودجه امسال ایران را بده به غزه تا درس عبرتی برای صهیونیسم جهانی شود‌ همه مردم راضین

جناب آتش به اختیار 1400/2/26 -09:07

شما هم کل درآمدت را بجای اینکه توی خونه خودت خرج کنی ببر بده مسجد محله

ناشناس 1400/2/26 -10:47

جناب آتش به اختيار پس شما اول از گلوي خانواده ات بزن هر چي داري بده به غزه خودتم كه آتش به اختياري برو اونجا شهيد بشو بعد از جيب كارگر و مردم بدبخت ببخش. از زبون مردم هم حرف نزن هيشكي راضي نيست.

عباس 11 2 پاسخ 1400/2/26 -07:52

اسرائیل را که خود اسرائیل می‌سازه اما غزه را ما باید بسازیم

به عباس 1400/2/26 -09:13

بهتره نیست بجای ساخت از تخریب آن جلوگیری کنید ،پس باید تشریف ببرید غزه و اگر هم لازم بود پیش مرگ آنها شوید ،این برا آرامش کشور بهتره

سعید پور مسعود دبیر فیزیک 10 2 پاسخ 1400/2/26 -07:51

دز زمان ترور شهید سلیمانی مجلس۲۰۰ ملیون یورو برا سپاه قدس هزینه کرد فکر کنم همه را خرج کردن

امیر 10 4 پاسخ 1400/2/26 -07:32

پول واکسن مردم ایرانه..

سید 9 3 پاسخ 1400/2/26 -07:14

دویست که هیچ، هزاران موشک شلیک شده ولی بیش از ۹۰ درصد آن توسط گنبد آهنین خنثی شده است ، حیف و صد حیف که تمام آنها با پول بیت المال از طرف ایران تامین شده است

mohammad 1400/2/26 -09:40

آقا سید منبعت کیه؟ خودشون میگن از هر 7 تا یکیشون رو منهدم میکنیم.

FARID 2 1 پاسخ 1400/2/26 -06:50

کارشون درسته

جانباز آتش به اختیار 6 5 پاسخ 1400/2/26 -06:34

آی باریک الله

ص _ ن 8 13 پاسخ 1400/2/26 -03:43

به قول امام خامنه ای . اسراییل دولت نیست . یک پایگاه تروریستی است . مردم فلسطین باید به این دولت جعلی فشار آورند تا همه پرسی را قبول کند .

سید سجاد 1400/2/26 -06:39

دولت بعدی ما هم دولت نیست چون مشارکت حداکثری مردم را قطعا نخواهد داشت

ب ص ن 1400/2/26 -06:56

نام کاربرشماجعلی است

. 12 4 پاسخ 1400/2/26 -02:12

هر راکت و موشکی که پرتاب میشه بخشی از توان مالی و اقتصادی ما ایرانیها کم میشه . چون متاسفانه و هزار بار متاسفانه نان ما گره خورده به آرامش موشکهای غزه و فلسطین...منظورمو که میفهمین

سجاد 1400/2/26 -08:07

نمیخواد غصه پول موشک ها رو بخوری شما با انتخاب روحانی میلیون ها دلار تا صد سال دیگه به این مملکت خسارت زدید

علی۵ 0 1 پاسخ 1400/2/26 -00:36

ان شاالله خدا کمکشان کنه تا ابهت ظاهری این قدرت های مادی را بشکنند و دهان یک مشت ترسو و ایراد گیر ببندند. اگه هیچ کار نمی کردند و اسراییل تمام محله های قدس شرقی الان گرفته بود باز این بهانه گیر ها صداشان بلند بود که دیدید اسراییل اینه.

کاربر ناشناس 1 3 پاسخ 1400/2/26 -00:10

کجایی حاج قاسم آب المهدی والمهندس