یک سیاستمدار اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرفوری پاسخ داد:

تاجزاده، احمدی‌نژاد اصلاح‌طلبان است؟


24 اردیبهشت 1400 - 15:28
609e57bd9764e_2021-05-14_15-28
یک سیاستمدار اصلاح‌طلب در خصوص ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ‌کدام از افرادی که اسم نوشتند کاری نمی‌توانند بکنند و من با همه آن‌ها مخالفم.

مصطفی هاشمی‌طبا گفت: آمریکا در برجام زیر تعهداتش زد؛ حال چگونه راه آشتی را طی کنیم؟ برویم خواهش کنیم؟ 

وی افزود: احمدی‌نژاد دیگر خود را اصولگرا نمی‌داند بلکه خودش را از همه پیشرفته‌تر می‌داند. هیچ‌کدام از افرادی که اسم نوشتند کاری نمی‌توانند بکنند و من با همه آن‌ها مخالفم.

فایل گفتگو را بشنوید:

یک سیاستمدار اصلاح‌طلب در خصوص ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ‌کدام از افرادی که اسم نوشتند کاری نمی‌توانند بکنند و من با همه آن‌ها مخالفم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

24 اردیبهشت 1400 - 15:28

مصطفی هاشمی‌طبا گفت: آمریکا در برجام زیر تعهداتش زد؛ حال چگونه راه آشتی را طی کنیم؟ برویم خواهش کنیم؟ 

وی افزود: احمدی‌نژاد دیگر خود را اصولگرا نمی‌داند بلکه خودش را از همه پیشرفته‌تر می‌داند. هیچ‌کدام از افرادی که اسم نوشتند کاری نمی‌توانند بکنند و من با همه آن‌ها مخالفم.

فایل گفتگو را بشنوید:

منبع: خبرفوری

66

نظرات 29
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ض 0 0 پاسخ 1400/2/25 -14:59

من به احمدی نژاد رای میدم

...... 1400/2/25 -23:08

اهل کدوم دهات یا شهر ستانی شما ؟؟؟؟

مجلس شورای ملی 2 0 پاسخ 1400/2/25 -12:46

اگر تاج زاده مرتکب جرمی هم شده باشد، اتهام سیاسی بوده، برای نفع شخصی نبوده برای کل مردم بوده ،زندان هم رفته و تمام شده، دیگه که نباید از هستی ساقط بشه. چطور ایت الله کاشانی و دکتر مصدق از زندان زمان شاه کاندید شده مردم به انها رای داده و یک راست از زندان به مجلس رفته و جالب این است که یکی شون رییس همان مجلس شده و یکی شون هم نخست وزیر، حال وجدان بیدار هم وطنان را به ازادی انتخابات در ان زمان و این زمان به قضاوت می طلبم. یا حق

احمد 2 0 پاسخ 1400/2/25 -07:59

شما ها چرا حرف از خود ندارید حرف از احمدی نژاد می زنید

سجاد 1 5 پاسخ 1400/2/25 -00:57

احمدی ویا هرکسی دیگه با ولایت زاویه داشته باشه ....مطمنا با دین اسلام...انقلاب ..اهداف نظام ...خون شهدا .. فاصله خواهند داشت ..و مطمئن باشید ضرر خواهند رساند و نفعی برای هیچ کس بجز عده اندکی نخواهند داشت.

دانیال 9 15 پاسخ 1400/2/24 -21:20

احمدی‌نژاد فقط ۲درصد رأی دارد.

عباس 1400/2/24 -22:22

دانیال تو چرا همیشه کامنتات ضد مردمیه

تاجر 1400/2/24 -22:44

دوست عزیز فکر کنم 6 کنارش را جا انداختی 62 در صد صحیح است

ناشناس 1400/2/25 -08:31

چرا فكر ميكنيد دانيال اشتباه ميگه، مثل كبك نباشيد مردم از همه كانديداها متنفرن، 40 سال چي ديدند كه الان بهشون دوباره اعتماد كنن؟ آدم عاقل از يه سوراخ دو بار گزيده نميشه.

سروش 3 2 پاسخ 1400/2/24 -21:13

برو شناسنامه جدید بگیر شناسنامه هارو چند سال دارن عوض میکنن اینا قدیمی شده

اب 8 10 پاسخ 1400/2/24 -20:25

احمدی نژاد آدم نورمالی نیست شخصیت ثابت شد

بی نام 5 1 پاسخ 1400/2/24 -19:53

امروز در بدنه اجتماعی ایران خواستههای فرو خفته جامعه در گفتار تاج زاده واحمدی نژاد تجلی میکند بی شک اگر انتخابات ایران یک انتخابات آزاد ودموکراتیک بود این دو جریان در رقابتی تنگا تنگ با یکدیگر بودند بقیه کاندیداها چیز جدیدی برای ارائه ندارند .آقای هاشمی طبا منصفانه نقد نکرده است

نصرت الله 1400/2/24 -22:23

موقعی که احمدی نژادرئیس جمهوربوداین خواسته های فرو خفته وجودنداشت....این حقه ها قدیمی شده ...این دونفرباسوارشدن به این خواسته ها فقط تصمیم دارند به خواسته خودبرسند....تاج زاده شده چگوارا ...اون یکی هم توهم زده که مردم حکومت روساقط وکشور روتحویل ایشان ( فیدل کاسترو) خواهندداد....

9 0 پاسخ 1400/2/24 -18:17

احمدی نژاد که خودش حی و زنده‌س تو دیگه چرا خودتو مث اون میبینی؟

بدون نظارت استصوابی 7 4 پاسخ 1400/2/24 -17:46

لطفا جیره خواران راجع به تاجزاده نظر ندهند چون توهین به ملت است.تاجزاده خواسته های مردم را با صدای بلند اعلام کرده.اگر واقعا این حکومت ادعای مردمی بودن و عدم مهندسی انتخابات و آزادی انتخابات را دارد بایستی احمدی نژاد و تاجزاده را اجازه دهید تا شرکت کنند و اگر اینها آدم های خوبی نیستند بزارید مردم با عدم رای دادن آنها را طرد کنند،ولی اگر اجازه ندهند،هیچ ایرانی با غیرت و وطن دوستی در این نمایش نبایستی شرکت کند،حتی در انتخابات بی ارزش شوراها که عمدا انرا با انتخابات ریاست جمهوری یکی کردند تا با تحرکات قومی و محلی رای ریاست جمهوری را هم بالا ببرند ،ولی مردم بیدار و آگاه هستند و دیگه گول نمی خورند.

... 10 3 پاسخ 1400/2/24 -17:12

دقیقاااااا. ایشون مثل احمدی نژاده ولی این سر خط کش. تندروی اصلاح طلب خیرسرش. حالم از خودشو زنش بهم میخوره.

محسن 8 6 پاسخ 1400/2/24 -17:09

شما ببینید احمدی نژاد میگه همین راه من راه حق هست و مخالفانش رو شیطان صفت و مانع ظهور میداند. حالا تاجزاده اینقدر که برای احقاق حقوق مخالفین خودش در جامعه مدنی تلاش میکنه در تاریخ سیاسی ایران بی نظیره. آخه چطور او رو با احمدی نژاد مقایسه کردید؟؟ بله از این نظر که پتانسیل جمع آوری آرا و جلب نظر اکثریت رو میتونه داشته باشه درسته. ولی منش و رویکرد، خیر

۰۰ 1400/2/24 -18:05

تاجزاده و احقاق حقوق؟!

محسن 1400/2/24 -22:04

بله احقاق حقوق. شما الان ببین ایشون میگه من به حجاب معتقد هستم ولی مخالف حجاب اجباری هستم. اگر این احقاق حقوق مخالفین نیست پس چی هست؟؟ این که ایشون خواهان حضور همه اقشار سیاسی حتی مخالفین خودش هست اگر این همان شعار زنده باد مخالف من نیست پس چی هست؟؟ اگر این آزادی و مردم سالاری نیست پس چی هست؟؟

ناشناس 1400/2/25 -08:35

اقاي محسن ايشون تو اين مدت چه كاري به خير و صلاح مردم انجام داده يكي رو نمونه بگو، حرف كه براي ما نون و آب نميشه، ما يكي رو ميخواييم كه بدون حرف زدن فقط عمل كنه اونم به نفع مردم و كشور ايران عزيز

محسن 5 7 پاسخ 1400/2/24 -16:46

اولا این واژه( احمدی نژاد اصلاح طلبان ) رو چه کسی به کار برده؟؟ خبر فوری؟؟ چرا؟؟ افراط گرایی احمدی نژاد چه ارتباطی با مواضع تاجزاده داره که از زمان 2 خرداد همین حرف ها گفته شده . در مطبوعات اون زمان قبل از بسته شدن مطبوعات همین صحبت ها بود. بسیاری از این حرف ها خواسته های مشروطه و حتی انقلاب اسلامی در بدو شروع بود که اون همه مردم از این انقلاب و صحبت های بنیانگذار انقلاب در نوفل لوشاتو حمایت کردند و رای دادند. دوما آقای هاشمی طبا نظر شخصیشون رو گفتند که قابل احترام هست. بنده هم تصور میکنم حضور فردی مثل تاجزاده قطعا میتونه تاثیرگذار باشه و اگر اجازه کاندیداتوری پیدا کنه ( شورای نگهبان بداند که این خواسته تمام اصلاح طلبان است) میتونه اولا باعث پر شور شدن انتخابات ثانیا در صورت رای آوردن ایشون باعث تغییرات بسیار بزرگی در عرصه سیاست داخلی و خارجی باشه. ( اجازه بدهید مردم تصمیم بگیرند)( احکام جزایی ایشون در صورت تغییر رویکرد حاکمیت قابل اغماز است)

ناشناس 1400/2/24 -18:04

هاشمی طبا راست گفته دیگه تاجزاده احمدی نژاد اصلاح طلباست،احمدی نژاد این سره تاجزاده اون سر،هر دو تندرو های دو طیفن،کشور همین حالا به اندازه ی کافی تنش داره دیگه به یه تنش دیگه مثل این دونفر که دائم دنبال حاشیه ان احتیاج نداره

دولت شاداب و جوان جهادی و حزب الهی 0 2 پاسخ 1400/2/24 -16:44

افرین خیلی عالی گفته دمش گرم۰۰۰ تومنی ۱۰۰۰تومن با هاشمی طبا سال ۹۶توفیر کرده. چقد صادقانه و با اقتدار و بدون رودروبایستی....

م .د 7 1 پاسخ 1400/2/24 -16:40

بدتر از اصلاح طلب تشریف دارند دست اصلاح طلب ها را از پشت بسته

یاشار نژادی 8 1 پاسخ 1400/2/24 -16:29

آقای هاشمی طبا وقتی جرات بیان صحبت های تاجزاده را ندارید ، طبیعی است که یک سرهنگ را مناسب ریاست جمهوری بدانید

الف 5 1 پاسخ 1400/2/24 -16:28

هشت سال با سوادا مملکت و نگه داشتن شد این هشت سال بدید به بیسوادا چه فرقی میکنه خودشو ناراحت نکن فشارت میره با لا عمووووووووووو

فرداد 7 1 پاسخ 1400/2/24 -16:22

فقط جنابعالی ومحسن رضایی خودتانرا قبول دارید ودیگران هیچ ؟ خودشیفتگی یک نوع بیماری روانی است .

ایرانی 5 0 پاسخ 1400/2/24 -16:20

ماهم بانطرتومخالفین،آقای نابغه!

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1400/2/24 -15:45

فعلا همه مردشده آن بازبان نه عمل

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks