ساختن آینده به جای بافتن وعده!/ بازخوانی وعده‌هایی که روحانی داد اما ...

در عالم سیاست، وعده‌ها حکم بنزین برای ماشین را دارند و وعده‌های بزرگ می‌توانند یک نامزد معمولی را برنده کنند.

ساختن آینده به جای بافتن وعده!/ بازخوانی وعده‌هایی که روحانی داد اما ...

نظر شما در مورد وعده‌ها در انتخابات چیست؟ در این ویدئو وعده‌هایی که حسن روحانی در زمان انتخابات گذشته داده است را ببینید و کامنت بگذارید.

منبع: خبر فوری

24

حجم ویدیو: 6.10M | مدت زمان ویدیو: 00:02:50 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    این حسن به جز از دروغ و.........مگه چیزی هم بلعده

    نظرات شما -
    • الن
      0

      دروغ مخصوص فقط رئیس جمهور نیست ///////1

  • میلادط
    0

    جناب روحانی شما هر چه وعده دادی دروغ بود اشکال نداره ولی اینم بدون خدا هم وعده داده عاقبت ظلم تباهی ست

  • 123
    0

    فرقی بین حسن روحانی و بقیه نیست اقتصاد بیماره هر کی بیاد وضعیت همینه . هر سال دریغ از پارسال . موقع انتخابات درباغ سبز نشون میدن شعار و وعده میدن بعد از انتخابات و نشستن در مسند قدرت هیچ عملکردی بجز نفع جناحی و شخصی ندارند . خانه از پای بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است

  • الن
    0

    واقعیتی که وجود دارد این است که غرب و مخصوصا امریکا تاثیر مستقیم بر روی اقتصاد ما دارد !! در دوره ای که ما نتوانستیم نفت بفروشیم بیشترین مشکلات اقتصادی را داشتیم !!! دو مسیر پیش روی ماست : مالزی شدن یا کره شمالی شدن !! انتخاب با ماست.

  • جوزف هادی
    0

    به نظر من بهترین راه برای اینکه تعداد دروغهایتان در گینس ثبت نشه اینه که از رسانه های تلویزیونی اصلا استفاده نکنید کلا حرف نزنید چون همه حرفاتون اخرش دروغ از اب در میاد اینجوری ابروی خودتون حفظ میشه لاقل

  • رزگر
    0

    ۵۰ درصد نون رو گران کردی ،تا انتخابات رو به چالش بکشی

  • کاربر ناشناس
    0

    نابودکردمارا

  • ناشناس
    0

    چرا کلید حسن روحانی مشکلات ملت ایران را پیوسته بیشتر کرد؟ --- خداوند مهربان و دانای مطلق به پیامبران خود درسهای سود آوری را در قرآن برای یاد آوری در همه ی زمانهای زندگی آموزش می دهد که: « وَلَا تَقُولَنَّ لِشَيْءٍ إِنِّي فَاعِلٌ ذَلِكَ غَدًا . لَّا أَنْ يَشَاءَ اللَّهُ وَاذْكُرْ رَبَّكَ إِذَا نَسِيتَ وَقُلْ عَسَى أَنْ يَهْدِيَنِ رَبِّي لِأَقْرَبَ مِنْ هَذَا رَشَدًا » ﴿ آیات ۲۳ و ۲۴ سوره کهف ﴾ وهمچنان می فرماید: « وَمَا تَشَاءُونَ إِلَّا أَنْ يَشَاءَ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيمًا حَكِيمًا » ﴿ آیه ۳۰ سوره انسان و آیات پیشین این آیه از ۲۵ تا ۲۹ ﴾ وهمچنان: «... إِنْ أُرِيدُ إِلَّا الْإِصْلَاحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِيقِي إِلَّا بِاللَّهِ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ أُنِيبُ » ﴿ آیه ۸۸ سوره هود ﴾ و... حسن روحانی با فراموش کردن این که تنها یاری دهنده ی حل همه ی مشکلات ؛ یگانه ذات اقدس خداوند مسبب الاسباب است و تنها با توکل به او و با استمداد کمک از او می توان حل مشکلات را یکی پس از دیگری ، مطابق با مقتضای علم و حکمت این ذات اقدس به ثمر رساند ؛ بانشان دادن کلید در دست خود به مردم ، بی توکل به خداوند و بی درخواست مدد از او ؛ ادعا کرد با کلید خود می تواند مشکلات مردم را حل کند و خویشتن خویش را بجای خدا پنداشت. آنچه که روحانی را در تلاش برای حل مشکلات مردم به زمین زد و مشکلات مردم روز به روز به روز افزایش یافتند همین خود خدا پنداری سر تا پا غلط او بود که در غرور او به توان خویش منعکس گردید و ملت ایران را ، علی رغم ثروتهای خدا داده ی طبیعی کلان در کشور و وجود پیشرفتهای مادی آشکار و نهان ، به این روز فاجعه و فلاکت بار انداخت که با تمام وجود آن را با زجر احساس می کند و با چشمان خود می بیند و هنوز با آن بی حاصل دست و پنجه نرم می کند و هنوز نتوانسته اوضاع نا بسامان خود را در این 8 سال اخیر به سر انجام آسایش آفرین مطلوب برساند. سران آینده ی کشور باید حقیقت فوق را همیشه آویزه گوش قرار دهند و به این حقیقت ایمان راستین عملی داشته باشند ؛ « هر گامی را » که در تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم بر می دارند بدون توکل و بدون استمداد کمک از خداوند آفریدگار جهان آشکار و نهان هستی ؛ اگر به خود خدا پنداری خود را گرفتار کنند ؛ این گام و تلاش با موفقیت کامل به جای مطلبوب نخواهد رسیدو سر انجام ؛ پیایمدهای این گام تلاش با هزینه ها و خسارت و تلفات کلان وبال گردن کشور و مردم خواهد شد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها