اخباری از حمله به پایگاه عین الاسد


18 اردیبهشت 1400 - 08:08
6095ff1983706_6095ff1983709
برخی منابع، اخبار و گزارشهای تأیید نشده‌ای را از حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد منتشر کرده‌اند.

پایگاه خبری صابرین نیوز گزارش داد پایگاه عین الاسد در غرب عراق که میزبان نظامیان آمریکایی است هدف حمله موشکی قرار گرفت.

طبق این گزارش موشک‌های شلیک شده به هدف اصابت کردند و صدای آژیر هشدار در این پایگاه بلند شده است.

همچنین گزارش شده که پس از این حمله پایگاه عین الاسد بسته شد.

روز چهارشنبه نیز یک منبع امنیتی از حمله موشکی به پایگاه هوایی عین الاسد در عراق خبر داد. این حمله یک روز پس از هدفگیری پایگاه "البلد" صورت گرفت.

پایگاه عین الاسد در البغدادی استان الانبار عراق واقع شده و محل استقرار نظامیان آمریکایی است.

برخی منابع، اخبار و گزارشهای تأیید نشده‌ای را از حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد منتشر کرده‌اند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6095ff1983706_6095ff1983709
18 اردیبهشت 1400 - 08:08

پایگاه خبری صابرین نیوز گزارش داد پایگاه عین الاسد در غرب عراق که میزبان نظامیان آمریکایی است هدف حمله موشکی قرار گرفت.

طبق این گزارش موشک‌های شلیک شده به هدف اصابت کردند و صدای آژیر هشدار در این پایگاه بلند شده است.

همچنین گزارش شده که پس از این حمله پایگاه عین الاسد بسته شد.

روز چهارشنبه نیز یک منبع امنیتی از حمله موشکی به پایگاه هوایی عین الاسد در عراق خبر داد. این حمله یک روز پس از هدفگیری پایگاه "البلد" صورت گرفت.

پایگاه عین الاسد در البغدادی استان الانبار عراق واقع شده و محل استقرار نظامیان آمریکایی است.

منبع: ایسنا

66

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سعید 0 0 پاسخ 1400/2/18 -17:41

چرا متن من را نگذاشتید؟

سعید 1 0 پاسخ 1400/2/18 -17:24

سلام بر همه خوبان . آمریکا 80 ساله به دنیا زور میگه، لشکر کشی میکنه به اسم دمکراسی ولی هدفش فقط سلطه و چپاوله ، اگر هم کسی از خودش دفاع کنه و توان نظامی آمریکا از پسش بر نیاد میشه ایران و باید تحریم بشه ، ایران در مقابل آمریکا هم حق مذاکره داره و هم حق انجام عملیات نظامی و خداروشکر که آمریکای یانکی زورگو توان پاسخ‌گویی نداره شما دلواپسان مذاکره هم نگران نباشید آمریکا مجبوره مذاکره کنه

گمنام 0 0 پاسخ 1400/2/18 -15:32

حتما طرف مقابل نشسته داره چایی میخوره اونم داره یمن وسوریه وکشورهای آفریقایی میزنه وداره منابع نفتی عراق چپاول میکنه.باید از عراق وافغانستان برود بیرون وسوریه ویمن را رها کنه چون جز خسارت براش سود دیگری نداره.

برگرد به خونه 0 1 پاسخ 1400/2/18 -15:15

برادران سپاهی راه بهتری برای مخالفت با برجام وجود داره به رهبری بگید دستور بدن مذاکره کنندگان سریع برگردن به همین راحتی خیلی سخت نیست اینقدر جیلیز وپیلیز میکنید؟؟

مصطفی 1 1 پاسخ 1400/2/18 -14:10

باید به هرقیمتی جلوی توافق هسته ای را گرفت که شکست تمامیت خواهان را به دنبال خواهد داشت این توصیه جناب حداد عادل در جلسه اصولگرایان در دوماه پیش بود ، با موشک پرانی ، زدن کشتی ، تخریب ظریف ، سخنرانی های اتشین ،ساخت مسابقات تلویزیونی با موضوع دکتر ظریف ، تلاش پرس تی وی ، شبکه افق ، نشرکلیب ها وتوئیت های عنصر بی محتوا و معلوم الحالی چون حسن عباسی ،زدن عین الاسد ، دروغ پراکنی گسترده ، القای این خط که با پایین امدن نرخ دلار قیمت کالا ها پایین نیامد و... خلاصه کاسبان قدرت وتحریم همه ابزار قدرت در اختیارشان است از رسانه تا کلانشینکف وزندان و...

پ 0 0 پاسخ 1400/2/18 -10:10

فوری تو ا خدا تو بی کند فکر می کنی و دم نمی دانند کاتوشا چقدر برد دارد حالا یک کاتوشا بخورد به بیا بانهای اطراف پایگاه بعد حمله به پایگاه می شود

مازیار 13 9 پاسخ 1400/2/18 -09:26

یکی داره تو وین مذاکره میکنه ،یکی هم پایگاه آمدیکایی ها رو میزنه اونم بارها و بارها بدن خسارت ،این یعنی عین خودکشی سیاسی ،یعنی اوج بی تدبیری و ریشه مردم یک کشور را سوزاندن

ممد 1400/2/18 -14:00

الآن کی داره میزنه ؟؟

به ممد 1400/2/18 -15:40

اشباح و ارواح؟؟!!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks