کاهش زمان ارسال مرسولات پستی در منطقه شمال‌غرب

سرپرست اداره‌کل پست استان زنجان، از راه‌اندازی «هاب» شمال‌غرب برای کاهش زمان ارسال مرسولات خبر داد.

کاهش زمان ارسال مرسولات پستی در منطقه شمال‌غرب

جواد رسولی اظهار کرد: شرکت ملی پست اقدام به راه‌اندازی تعدادی هاب‌ پستی کرده که از طریق آن بین تعدادی از استان‌های هم‌جوار خطوط مستقیم ایجاد و امانات پستی سریع‌تر به مقاصد می‌رسد که گام موثری در ارتقای عملیات پستی به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: خط مستقیم هاب شمال‌غرب کشور واقع در تبریز با هدف تسریع در مبادله امانات پستی استان‌های اردبیل، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی به زنجان راه‌اندازی شده و روزانه امانات این استان‌ها را ساعت ۱۷ از زنجان به تبریز و ساعت ۲۲ از تبریز به مقصد زنجان به‌ صورت مستقیم منتقل خواهد کرد.

سرپرست اداره‌ کل پست استان زنجان به افزایش مرسوله‌های پستی ناشی از خریدهای اینترنتی اشاره کرد و گفت: پس از شیوع کرونا تمایل مردم به خرید غیرحضوری افزایش یافته و خدمات پست نیز در این مدت بیشتر شده است.

وی تعداد مرسوله‌های صادره استان در سال گذشته را یک میلیون و ۶۷۵ هزار و ۱۱۴ مورد عنوان کرد و افزود: در این مدت یک میلیون و ۵۵۱ هزار و ۴۸۵ مرسوله نیز وارد استان شده است. تعداد یک میلیون و ۶۷۴ هزار و ۵۳۷ مورد سهم مرسوله‌های داخله و ۵۷۷ مورد سهم مرسوله‌های خارجه است.

این مسئول ادامه داد: ۱۶ هزار و ۸۵۱ مرسوله نیز در واحد امانات ثبت شده است. پست همچنین برنامه حمایت از محصولات کشاورزی تولیدی استان را دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها