نامزد جدید اصولگرایان در گفتگو با خبرفوری:

برای تایید صلاحیت آمده‌ام / رجل سیاسی به حساب می‌آیم


29 فروردین 1400 - 11:22
607bd718418fe_2021-04-18_11-22
شاهین محمدصادقی نماینده پیشین مجلس و نامزد جدید اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری، در گفتگو با خبرفوری گفت که انتظار دارد تایید صلاحیت شود.

مجید محمدی - شاهین محمدصادقی که رئیس بسیج پزشکان و مسئول طرح شهید سلیمانی در مقابله با کروناست، در پاسخ به این سوال که آیا شرایط لازم برای تایید صلاحیت را دارد یا نه، گفت: من برای تاییدصلاحیت آمده‌ام.

وی افزود: براساس قوانین موجود شرایط لازم برای حساب شدن در زمره رجل سیاسی را دارم.

این نامزد جدید جریان اصولگرا، این راهم تاکید کرد که تصمیم آخر درباره تایید صلاحیت‌ها با شورای نگهبان است‌.

شاهین محمدصادقی نماینده پیشین مجلس و نامزد جدید اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری، در گفتگو با خبرفوری گفت که انتظار دارد تایید صلاحیت شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

607bd718418fe_2021-04-18_11-22
29 فروردین 1400 - 11:22

مجید محمدی - شاهین محمدصادقی که رئیس بسیج پزشکان و مسئول طرح شهید سلیمانی در مقابله با کروناست، در پاسخ به این سوال که آیا شرایط لازم برای تایید صلاحیت را دارد یا نه، گفت: من برای تاییدصلاحیت آمده‌ام.

وی افزود: براساس قوانین موجود شرایط لازم برای حساب شدن در زمره رجل سیاسی را دارم.

این نامزد جدید جریان اصولگرا، این راهم تاکید کرد که تصمیم آخر درباره تایید صلاحیت‌ها با شورای نگهبان است‌.

منبع: خبر فوری

17

نظرات 18
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مصطفی 1 1 پاسخ 1400/1/30 -08:59

ایشان زمانی که نماینده بود حوزه استحفاظی پر از فقر و بیکاری بود با چه اعتماد به نفسی کاندیدا شده وقتی توی شهر خودش محبوبیتی نداره

مردم 3 0 پاسخ 1400/1/30 -08:26

از اول انقلاب همه همین حرف شما می زدنند نه داداش ببه هیچ حدی دیکه اعتماد نداریم ما مردم همتون یکی هستید ما مردم هیچ کسی را تو این مملکت بهش اعتماد نداریم فقط میخواهیم شماها همتان از کوچیک تا بزرگتان از این مملکت برید برید برید دیکه جانمان به لب رسیده و خشمناک هستیم چهلو دو سال انقلاب کردیم انقلاب کردیم که همه مردم فقیر بشن همه مردم از گرانیها روز به روزو از بی قانونی مملکت همه هر کاری دلشان میخواد با مردم و زندگی مردم بکنند دیکه نه جانمان به لب رسیده از دروغ هرکی بیاد بکه ماست سفید هست باور نخواهیم کرد بزرگتون هم قبول نداریم یزیدهای زمانه آمدن تو این مملکت زندگی مردم را نابود کردنند مردم را به زیر خاک کشانند جوانان را مریض معتاد کردن گرانیهای روزبه روز فقیر کرد مردم اجاره خونه های سنگین و بی قانونی مردم را بی زندگی کرده

محمد 1400/1/30 -09:39

خیلی خوب گفتی حرف دل خیلی ها را زدی

سید علی 5 0 پاسخ 1400/1/30 -06:40

رای میدادم ولی دیگر نه نه نه،جهت بریدن دست مسئولین و آقازاده های دزد

ح .ش 3 5 پاسخ 1400/1/29 -23:53

تا بزرگانی همچون دکتر احمدی نژاد هستن؛یه مقدار این حرفها مثل یه شوخی چندش اوره!!!!

ع 2 2 پاسخ 1400/1/29 -21:47

همه میدونن که رییس جمهور اختیار چندانی ندارد لذا همه خود را واجد شرایط این پست می دانند.مگه می خواد شق قمر کند.نفتی می فروشد و مالیاتی می گیرد پس از آن اگر چیزی ازش باقی ماند خرج زخم های فراوان کشور می کند.به نظرتان این کار نیاز به سوپر من دارد؟.همه افراد با سواد واجد شرایط این پست هستند.

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1400/1/29 -21:19

خدایا خدایا خدایا.

کاربر ناشناس 3 1 پاسخ 1400/1/29 -21:16

آیامعنی خمس و زکات وحلال وحرام رامیدانیداصول دین چندتاست فروع دین چندتاست یافقط کرسی راحت

دن کیشوت 14 3 پاسخ 1400/1/29 -16:10

وقتی میبینند که حسن فریدون با این همه دروغ و نیرنگ و فریب و عملکرد بد، با سینه سپر، خرامان راه میرود و کسی هم به او نمیگوید بالای چشمت ابروست و پس از ریاست جمهوری با فرمانی سراسر تشکر و سپاس از زحماتش راهی آسایشگاه مجمع تشخیص مصلحت میشود برای خواب و استراحت، اینها هم دلیر میشوند برای نامزدی و بعد که به عقد ریاست جمهوری در آمدند، همان مسیر قبل را ادامه داده و بعد از بدبخت کردن ملت بدون هیچ توبیخ و مواخذه و بلکه با سلام و صلوات راهی محل چرت زدن، مجمع تشخیص، میشوند

محمدرضا 1400/1/29 -16:41

حرفت حق

کاربر ناشناس 9 3 پاسخ 1400/1/29 -15:03

تو باز از کجا اومدی گیریم تایید صلاحیت هم شدی که چی

پرسشگر 9 2 پاسخ 1400/1/29 -14:34

ایشون کیه؟ کجاییه؟ سابقش چیه؟

مسعود 1400/1/29 -17:50

ایشان دکتر محمد صادقی نماینده مردم غیورو شهید پرور خشت و کمارج از توابع کازرون فارس هستند دربین اهالی منطقه ما حسن شهرت کافی دارند امیدوارم باعث خدمات مفیدی برای کشور مان باشند انشاالله.دوستت داریم دکتر♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

حوارين 12 3 پاسخ 1400/1/29 -14:01

براي مجلس راي نياورد ،،،حالا ميخواهد رئيس جمهور شود

مسعود 1400/1/29 -17:53

این چه دلیلیه شما دارید دکتر جلیلی و محسن رضایی هم رای نیاوردند در ثانی توی کشور کی آقای احمدی نژاد را میشناخت...بعدش ما تو کشورمون کم آدم با عاشق کار برای کشور نداریم که هنوز گمنامند یکم فکر کن برادر

حسین 5 9 پاسخ 1400/1/29 -13:40

خبر فوری خودت را فیلم کردی،اگر فکر میکنی که خیلی خبرنگارهای چیره دستی داری برو با احمدینژاد،رستم قاسنی ویا عارف ویا سعید محمد و از این قبیل مصاحبه کن

نادر 9 1 پاسخ 1400/1/29 -12:45

یا تتلو یا هیچکس ، چون او مانند این افراد متعهد !! ( اختلاسگر حرفه ای ) نیست .

موسوی 21 4 پاسخ 1400/1/29 -11:29

ارواح ننه مو حتمااا رای میاری،،،،، کازرونی ها هم رای نمیدن بهت چه برسه بقیه،،،،

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks