استراتژی انتخاباتی عجیب و غریب فائزه هاشمی


24 فروردین 1400 - 22:35
6075dd5096625_2021-04-13_22-35
فائزه هاشمی رفسنجانی در یک گفتگوی مجازی از استراتژی انتخاباتی عجیب خود رونمایی کرد.

هاشمی که پیشتر گفته بود می‌خواهد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شود، در توضیح بیشتر برنامه خود گفت: من ثبت‌نام می‌کنم (داوطلب کاندیداتوری می‌شوم) اما میدانم رد صلاحیت می‌شوم؛ ضمن اینکه خودم هم رای نمی‌دهم.

فائزه هاشمی رفسنجانی در یک گفتگوی مجازی از استراتژی انتخاباتی عجیب خود رونمایی کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6075dd5096625_2021-04-13_22-35
24 فروردین 1400 - 22:35

هاشمی که پیشتر گفته بود می‌خواهد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شود، در توضیح بیشتر برنامه خود گفت: من ثبت‌نام می‌کنم (داوطلب کاندیداتوری می‌شوم) اما میدانم رد صلاحیت می‌شوم؛ ضمن اینکه خودم هم رای نمی‌دهم.

منبع: کانال تسنیم

38

نظرات 38
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
انقلابی 0 0 پاسخ 1400/1/26 -21:56

من فکر میکنم این فائزه یه انقلابی به تمام معناست یعنی کلا رددددددددددددددددد داده خدایا حکمتت شکر به چه کسانی قدرت و امکانات دادی خداوکیلی دنیای دیوانه دیوانه که میگن خانواده هاشمیه ما اگه ثروت و امکانات اونارو داشتیم یه گوشه خانه ای تو کارمان میزدیم در کار هیچکس هم دخالت نمیکردیم سعی میکردیم توشه ای برای آخرتم ذخیره کنیم یکی نیست به اینا بگه نونتون کمه ازتون کمه از خوشبختی دارید می‌ترسید بخدا دنیا برعکس

روان شناس 1 1 پاسخ 1400/1/25 -13:06

باید مثل ریحانه بره ترکیه خسته شدیم ازدستش

حمیدپاپی 89 5 پاسخ 1400/1/25 -09:44

با سلام فائزه هاشمی باید بگوید این همه ثروت و پول را از کجا آورده است و میزان دریافتیها و حقوقش را اعلام کند. دست شما برای مردم رو شده است. نکند باز هوس خرید ساندویچ دارید. مردم فهمیده اند که شما کشور را فقط برای حفظ قدرت و ثروت خودتان می خواهید نه چیز دیگر.

ریزه میزه 86 6 پاسخ 1400/1/25 -09:43

خداوکیلی این زنه سلامت روحی وفکری داره...!؟ سالهامفت خوری ورانت ومسافرتهای خارج ازکشورو...و... ازیه زن چه ذرست کرده...!؟

ناشناس 5 3 پاسخ 1400/1/25 -09:25

آنهایی که به خانواده هاشمی بعد از وفاتش توهین کردند امثال حسن رعیت بودند ..

! 4 0 پاسخ 1400/1/25 -09:23

دور همه هم سن و سالات بگردی .

علی بابا 0 1 پاسخ 1400/1/25 -09:04

خوبه ، انشا الله برات میدیم

ali 7 0 پاسخ 1400/1/25 -08:50

نظام سیاسی کشور ما مانند عملکرد سایپا و ایران خودرو هست که شما چاره ای جز انتخاب محصولات آنها ندارید. عده ای جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری درخواست شرکت میدهند . ولی در کشور ما جمهوری اسلامی حزبی است که هیچ مخالفی ندارد و فقط خودش است . ریشه یکی است ولی درختش شاخه دارد . حالا شما اگر بخواهید از شرائط فعلی ناراضی باشی باید به حزب مخالف رای بدهی ولی حزب دیگری وجود ندارد. جالبترین قسمت ماجرا این است که آقایان خودشان را هم قبول ندارند و با ابزار رد صلاحیت خیلی از مخالفانشان را نیز از صف خارج میکنند که این موضوع عیان آن است و در پشت پرده خیلی ها با تماسی از فرد خاص!! کلا از اینموضوع کناره گیری میکنند در آخر بنظر بنده حرفهای این خانم پر بیراه هم نیست . وضعیت فعلی و شعارهای مسئولین بعد 42 سال مشخص شده ه به هیچ کجا نمیرسد پس باید کسان دیگری باشند که میتوان به آنها بدلیل سیاستهایشان علمشان و ... رای داد .

پارسی 7 2 پاسخ 1400/1/25 -08:47

فقط جمله رای نمی دهم خوب بود # رای بی رای

زهرا 1 5 پاسخ 1400/1/25 -07:51

طبیعت ساختاری انسان همیشه برادر وخواهر مکمل یکدیگرند همین امر در محمدرضا شاه واشرف هم دیده میشد دقیقا خصوصیاتی که در محمد رضا شاه ضعیف دیده میشد در اشرف همون خصوصیات قوی دیده میشد اما قضاوت که ایشون از جنس زن وامکانش نیست کاملا اشتباست در طول تاریخ زنان حاکم موفق زیادی رو شاهدیم زنان در خیلی از مسایل که اقایون جزی میپندارن کلی می بینن چه بسیار همین مسایل جزی روزی جمع میشود وکل میشه حتی شهری عاری از نقص در امریکاست که تمام کارهایش خانمها به عهده دارن واقایون اون شهر بیرون از اونجا مشغول کارن اینقدر مدافع خودتون نباشید نمونه پارسال خانم مرکل رو ندیدین چه طور مدیریت بحران انجام دادن

ناشناس 16 34 پاسخ 1400/1/25 -07:11

مریض نیست صداقت داره ... ریا نکرده

تابش 16 5 پاسخ 1400/1/25 -06:44

هاشمی سیاستمدار قهاری بود .و مخالفان او اغلب تندروهای اصولگرا بودن و تنها نقطه ضعف او را ثروتمند بودنش میدانستن .وفائزه هم نظر پدرش هست در سیاست و اقتصاد..هرچند او به عظمت و بزرگی پدرش نخواهد رسید .ولی شجاعتر از برادرش است

ناشناس 1400/1/25 -08:30

تا ببینیم معنی سیاستمدار چی باشه !!!

* 3 12 پاسخ 1400/1/25 -06:14

لطفا خانوما چن قدم عقب تر

سلام 2 2 پاسخ 1400/1/25 -05:37

فایزه خانم درهمه پرسی شرکت می کنی

کاربر ناشناس 8 3 پاسخ 1400/1/25 -04:54

فایزه هاشمی عاشق عرب هاست

ی ط 1 16 پاسخ 1400/1/25 -00:50

من عاشق پدرت بودم. هیچی تو به پدرت نرفته. خدا پدر را بیامزه.

ناشناس 10 6 پاسخ 1400/1/25 -00:43

ارزش نظر دادن رو نداره و با مصاحبه هاش همه رو سر کار گذاشته چون تاریخ مصرفش گذشته

محمد راد 14 8 پاسخ 1400/1/25 -00:27

یعنی: مَشنگ بازی ودلقک بازی وهذیان گویی.

نشناس 10 8 پاسخ 1400/1/25 -00:11

خیلی به حرفهای فایزه گوش ندهید خیلی از نظر روحی و روانی نرمال نیست کافیه مصاحبه هایش را ببینید می فهمید

مینا 7 8 پاسخ 1400/1/25 -00:05

باحرف های فائزه هاشمی کاملا موافقم وشجاع است بهتر از پدرش شجاعت دارد ودر حق هاشمی ظلم شد وخودش میداند چه کسی ظالم است

ممد 3 7 پاسخ 1400/1/24 -23:55

آزادیه باباجون

بهنام 15 18 پاسخ 1400/1/24 -23:32

خدا تمام مریض‌ها را شفا بدهد.

اسماء 1400/1/24 -23:57

واقعا مریضه

رضا 26 27 پاسخ 1400/1/24 -23:27

آفرین به شجاعت ایشون....

کاربر ناشناس 16 3 پاسخ 1400/1/24 -23:23

کاربر محترم مهدی منظور خانم هاشمی اینکه اگر رد صلاحیت بشه اصلا رای نمیده به کاندیدا ی دیگر هم رای نمیده

ایرانی 12 14 پاسخ 1400/1/24 -23:23

فائزه لطفا از همین الان چند میلیون مانتوی سبز همراه سیم کارت آماده کن خدارو چه دیدی شاید بخاطر خدمات پدرتان قانون انتخابات عوض بشه از همین الان زمینه تبلیغات رو فراهم کنید ، به جان خودت رنگ سبز نباشه اون وریا ناراحت میشن .

حسن 13 15 پاسخ 1400/1/24 -23:22

ایت الله هاشمی شناسنامه انقلاب است امثال فائزه خانم حرف های درست می زند شاید بعضا تند روی هم دیده می شود در حق هاشمی چه ظلم هایی که از خودی ها روا نشد روز قیامت باید پاسخ گو همه تهمت ها و نمک ناشناسی ها و....باشید هاشمی در یک کلام مظلوم تر از شهید بهشتی

کاربر ناشناس 1400/1/25 -05:40

اینها اصلا به اخرت اعتقادی. ندارند فقط اسم مسلمانی را یدک می کشند

حمیدپاپی 1400/1/25 -09:45

با سلام شما آخرین جمله وصیت نامه امام را بخوان : میزان در افراد حال فعلی آنهاست.

داش مجید 89 16 پاسخ 1400/1/24 -23:15

شما بهتره که به روان پزشک مراجعه کنید مردم پی برده اند که تعادل روانی ندارید وهرکس صحبتهای شما را بشنود خیلی آسان پی میبرد که متاسفانه گرفتار یک نوع بیماری روانی که من اسمی از آن نمیبرم شده اید روان پزشکان خود این موضوع را تایید میکنم من دوست روانپزشکی داشتم وکلیه کلیپهای ایشون را بریشان گذاشتم سپس درتایید این موضوع تردید نداشت برای همین هم هست که مردم توجه ایی بشما نمیکنند

حسام 95 22 پاسخ 1400/1/24 -23:15

ننگ بر تو مایه ی ننگ خانواده هاشمی

ناشناس 1400/1/25 -01:58

ننگ به تو که ننگ این کشور هستی ساندیسخور.

مهدی 16 11 پاسخ 1400/1/24 -22:55

اگه خودتون به خودتون رای نمیدهید چه انتظاری داری مردم بیان بهت رای بدن ؟

م 86 20 پاسخ 1400/1/24 -22:46

معلوم نیست کشور و مردم ایران کی ازشر این خاندان هاشمی رهایی می یابد.

کاربر ناشناس 9 0 پاسخ 1400/1/24 -22:45

خدایارحم کن کروناراشکست ده

کاربر ناشناس 89 20 پاسخ 1400/1/24 -22:40

وای این خانم چی طور روش میشه. اون از پدرش اونم از داداش جونش مهدی ما اگه جای این خانم بودییم توی خیابون هگ رومون رو می پوشوندییم کسی ما رو نشناسه.

حمیدپاپی 1400/1/25 -09:47

با سلام اینها برای ثروت و قدرت دست به هرکاری می زنند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks