فرمان اول رئیس جمهور آینده چه چیزی باشد؟/ انصاری راد: با همه دنیا آشتی کنیم


23 فروردین 1400 - 07:27
6070adc5f330c_2021-04-10_00-10
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ششم معتقد است که فرمان اول رییس‌جمهور باید صلح و دوستی با همه کشورهای جهان باشد.

خبر فوری در یک کمپین انتخاباتی، از صاحب‌نظران می‌خواهد به این سوال پاسخ دهند که بهتر است اولین فرمان رئیس‌جمهور آینده چه باشد؟

حسین انصاری راد، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ششم، داوود محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نهم، غلامرضا شافعی، وزیر اسبق صمت و عزت‌الله اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این سؤال پاسخ داده‌اند. 

در این ویدئو این گفت‌وگوها را بشنوید.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ششم معتقد است که فرمان اول رییس‌جمهور باید صلح و دوستی با همه کشورهای جهان باشد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

23 فروردین 1400 - 07:27

خبر فوری در یک کمپین انتخاباتی، از صاحب‌نظران می‌خواهد به این سوال پاسخ دهند که بهتر است اولین فرمان رئیس‌جمهور آینده چه باشد؟

حسین انصاری راد، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ششم، داوود محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نهم، غلامرضا شافعی، وزیر اسبق صمت و عزت‌الله اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این سؤال پاسخ داده‌اند. 

در این ویدئو این گفت‌وگوها را بشنوید.

منبع: خبر فوری

24

نظرات 18
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمد 0 0 پاسخ 1400/1/23 -22:40

فقط دکتر سعید محمد

ب 1 1 پاسخ 1400/1/23 -18:20

ارائه لایحه همه پرسی و لغو نظارت استصوابی به مجلس .اگر چه مجلس و شورای نگهبان انرا رد خواهند کرد ولی حداقل به مردم خواهد گفت که من به قول خودم عمل کردم ولی توان و اختیار بیشتری نداشتم.تا مردم تکلیف خود را با این سیستم قدرت بدانند.

مش مالک 2 2 پاسخ 1400/1/23 -16:48

اگر واکسن اسپوتنیک را به دست راستم بزنند و واکسن فایزر را به دست چپم بزنند ........رای بی رای

نانشناس 1 1 پاسخ 1400/1/23 -16:40

نمیشه از دزدها آدرس کلانتری پرسید

ناشناس 2 3 پاسخ 1400/1/23 -16:39

به نظر من اگر من رئیس جمهور شدم اولین کاری که می کنم برجام را پاره میکنم ، اگر حیات من بسته به بند برجامه میخوام زنده نباشم !

ریزه میزه 3 0 پاسخ 1400/1/23 -15:48

جالبه! نظرخواهی ازعتیقه های سیاسی که هنوزهم هرکدامشان ازصدجوان بیشتر ولع ثروت و قدرت ومقام درسرشان هست !گویاقطع الرجال شده که...

ایرانی 2 2 پاسخ 1400/1/23 -15:45

مگر رئیس جمهور کاره ای هست ؟!که دستور... را بدهد.

م 4 0 پاسخ 1400/1/23 -14:55

یکی از این آقا بپرسد مگه ما با دنیا قهریم ؟این آمریکاست که اجازه نمی دهد کشورها آزادانه ارتباط داشته باشند. شاید منظور شما این است که به آمریکا باج بدهیم تا اجازه دهد با دنیا ارتباط داشته باشیم. سؤال: اصلا آمریکا چرا ما را تحریم کرد؟ سؤال بعدی اینکه مبهم حرف نزنید اگر مثلا کارشناس هستید واضح حرف بزنید تا منظور شما مشخص شود.

ناشناس 2 0 پاسخ 1400/1/23 -14:42

فرمان اول رئیس جمهور جدید چه باید باشد؟ --- فرمان اول رئیس جمهور جدید کشور ضمن اعتراف صادقانه نظری و عملی او و همکاران کلیدی او به این که اگر ملت وجود نداشته باشد وجود کشور و نظام معنا و مفهوم عینی نخواهند داشت ، و اعتراف صادقانه ی نظری و عملی به این که ملت بحکم قرآن «هُوَ الَّذِي خَلَقَ لَكُمْ مَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا... » ﴿ آیه ۲۹ سوره ﴾ صاحب و مالک اعتباری تمام ثروتهای ملی است ؛ باید تعهد دهد و سوگند یاد کند بودجه های سالانه کشور را عادلانه ، میان همه ی نیازهای کشور و همه ی نیازهای زندگی آحاد ملت با فراهم سازی آسان و ارزان این نیازها ، تقسیم نماید ، و تضمین دهد امانت داری را در مدیریت دارییهای ملی عالمانه و ضابطه مند و قانونی و شفاف بنفع کشور و ملت پیشه ی خود و مجموعه مدیران کلیدی شاغل باخود قرار خواهد داد. در ضمن به آقای انصاری راد باید گوشزد کرد که آشتی با قلدران جنایت پیشه ی ضد بشر جهانی در اصول و فرهنگ دینی و انقلابی نظام اسلامی مردمی که صدها هزار شهید وطن در راه پیروزی و استقرار آن فدا گردیده اند ؛ هیچ معنا و مفهوم شرعی و عقلی و قانونی ندارد و چنین آشتی در فرهنگ دین و انقلاب عین تسلیم به زور گویی قلدران جنایت پیشه جهانی و عین زیر پا گذاشتن و نابود کردن اصول و ارزشهای انسان ساز نظام اسلامی است.

.. 1 2 پاسخ 1400/1/23 -13:36

هم رسی برای. تغییر قانون اساسی چون اینجو ی معلوم نیست الان کی مسوول است

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/1/23 -13:13

اولين فرمان رئيس جمهور بعد اينه كه چجوري ميشه مردم ايران رو بدبخت تر كنه، چيز ديگه اي مونده از مردم بگيرن، شرف، حرمت، جواني، ثروث، خانواده و ... هر چيزي كه داشتيم رو اينا نابود كردن، دنبال ته مونده هاش ميگردن تا اونا رو هم نابود كنن.

امید 1 1 پاسخ 1400/1/23 -11:54

بعضی وقتها حرف های عامه پسند میشنویم. ( قبل انتخابات)!!!

حسن 0 0 پاسخ 1400/1/23 -11:42

اولا: عوامل قدرتمندی در خارج و داخل هستند که از این وضعیت نهایت بهره و استفاده را میبرند به همین خاطر مدام دام هایی را برای این کشور پهن می کنند که بیرون آمدن از هر کدام آنها سالها طول میکشد مثل جنگ وبعد هم مسئله هسته ای ( یک قلم هزینه ۳۰ میلیاردی برای مثلا دور زدن تحریمها .چیزی که اعلام شده وگرنه واقعیت چیزی بسیار فراتر از این است) ثانیا رئیس جمهور همانطورکه تندروهای به اصطلاح اصولگرا به طور ضمنی و علنی بارها اعلام کرده اند در حد یک تدارکاتچی و کارگزار است و اختیاری که بتواند در باره مسائل اساسی تصمیمی را بگیرد ندارد. ما تا حکومت دموکراسی واقعی فرسنگها فاصله داریم.

حرف هایی از جنس رای 9 4 پاسخ 1400/1/23 -09:05

ما با دنیا مشکلی نداریم ،این قدرتمندان هستند که به تعهدات خود عمل نمیکنند و دنبال بهره کشی و استعمار ضعیفان هستند ، Nptفقط برای ما هست ،چرا اسراییل ،آمریکا ،،،،کلاهک های هسته ای دارند ولی ما نباید داشته باشیم در حالی که ایران به کشوری تجاوز نکرده ،،،،

ناشناس 11 3 پاسخ 1400/1/23 -08:31

رئیس جمهوردرایران قطعا قدرت چنین تصمیمی ندارد چون خط مشی ..‌اینگونه نیست.

مورچه 12 6 پاسخ 1400/1/23 -08:30

رای بی رای فقط رفراندوم