ادعای یک خبرگزاری آمریکایی:

ایران قصد نفوذ به پایگاه نظامی در خاک آمریکا را داشت


1 فروردین 1400 - 20:01
605774e582a75_2021-03-21_20-01
دو مقام ارشد اطلاعاتی مدعی شدند که ایران در ماه ژانویه سال جاری میلادی (دی‌ماه ۱۳۹۹) قصد داشته است که به پایگاه نظامی فورت‌مک‌نِیر در شهر واشنگتن‌ دی‌سی پایتخت آمریکا نفوذ کند.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس نوشت: این مقامات ارشد اطلاعاتی مدعی شده‌اند که ایران قصد داشته به پایگاه فورت مک‌نیز که محل اقامت رسمی ژنرال جوزف مارتین معاون ستاد مشترک ارتش آمریکا و چندین ژنرال دیگر است نفوذ کرده و این پایگاه را زیر نظر بگیرد.

آنها همچنین ادعا کرده‌اند که بر اساس اطلاعات به دست‌ آمده، جان شخص ژنرال جوزف مارتین نیز در خطر بوده است.

به گفته این دو مقام اطلاعاتی، ارتش آمریکا پس از افشای طرح مذکور در صدد تقویت امنیت پایگاه فورت مک‌نیر برآمده است.

دو مقام ارشد اطلاعاتی مدعی شدند که ایران در ماه ژانویه سال جاری میلادی (دی‌ماه ۱۳۹۹) قصد داشته است که به پایگاه نظامی فورت‌مک‌نِیر در شهر واشنگتن‌ دی‌سی پایتخت آمریکا نفوذ کند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

605774e582a75_2021-03-21_20-01
1 فروردین 1400 - 20:01

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتد پرس نوشت: این مقامات ارشد اطلاعاتی مدعی شده‌اند که ایران قصد داشته به پایگاه فورت مک‌نیز که محل اقامت رسمی ژنرال جوزف مارتین معاون ستاد مشترک ارتش آمریکا و چندین ژنرال دیگر است نفوذ کرده و این پایگاه را زیر نظر بگیرد.

آنها همچنین ادعا کرده‌اند که بر اساس اطلاعات به دست‌ آمده، جان شخص ژنرال جوزف مارتین نیز در خطر بوده است.

به گفته این دو مقام اطلاعاتی، ارتش آمریکا پس از افشای طرح مذکور در صدد تقویت امنیت پایگاه فورت مک‌نیر برآمده است.

منبع: تسنیم

46

نظرات 32
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ایرانی 0 0 پاسخ 1400/3/29 -01:54

آمریکا سگه کیه مشکل از خودمونه اینا بهونه آمریکا آخه بو میده چرا بچهاخودتوناونجا درس میخونن مثال هست که میگه مرگ خوبه اما فقط برا همسایه خدا تاکی اینا مار هالو حساب میکنن عدالت باشه هیچ چیز دیگه ا حتیاج نیست نمیخوا مردم مجبور به به کاری کردبخدا ایرانیا مردم خوبی هستن لیاقت میخوا در خدمت ایرانیاباشی

ایرانی 0 0 پاسخ 1400/3/29 -01:54

آمریکا سگه کیه مشکل از خودمونه اینا بهونه آمریکا آخه بو میده چرا بچهاخودتوناونجا درس میخونن مثال هست که میگه مرگ خوبه اما فقط برا همسایه خدا تاکی اینا مار هالو حساب میکنن عدالت باشه هیچ چیز دیگه ا حتیاج نیست نمیخوا مردم مجبور به به کاری کردبخدا ایرانیا مردم خوبی هستن لیاقت میخوا در خدمت ایرانیاباشی

منم مختار 2 0 پاسخ 1400/1/4 -04:44

ما اهل صلح جهانی هستیم اما غیرت و اصالت چند هزار ساله ما ایجاب میکند با زورگویان عالم علیه ایران بجنگیم ما از اسب افتادیم از اصل نیفتادیم .

شاهواروق 4 0 پاسخ 1400/1/2 -15:30

اگر حقیقت باشد پس دمشون گرم که این جرأت را دارند تا به پایگاه های آمریکا نفوذ کنند مهم نیست حتما ایرانی باشد به دستور ایرانی باشد جالبتر است

علی بشروی 6 0 پاسخ 1400/1/2 -13:18

هدف از انتنشار این خبر ساختگی آمادسازی اذهان امریکاییهاست. امریکاییهای مخالف با جنگ بایدورود دشمن به پشت درهای کاخ سفید را حس کنند تا با هرگونه واکنشی علیه ایران به عنوان یک گزینه موافق باشند.

علیرضا 8 6 پاسخ 1400/1/2 -11:06

این حرف و از حرفها درست است چون نظامی که تمام هم و غمش نابودی نابودی و نابودی دیگران هست از پول اموزش .درمان .بورس .بنزین و........مال مردمو میدزده و خرج این کارها میکنه .ای کاش حداقل عرضه کنترل فقط فقط تخم مرغ رو داشتید .بعد ادای کشورهای پیشرفته رو در میاوردید .

ناشناس 5 2 پاسخ 1400/1/2 -09:20

حالا ی وقت نشه ، این اطلا عات مستندی بشه برای آمریکاییها واقدام دیگه‌ای انجام بدن ،قدرت نظامی واقتصادی آمریکا را‌ هیچ کشوری دردنیا محک نمی زنه ماهم که زدیم سالهاست طعم اون رو می کشیم شاید برای بعضی ها مهم نباشه واین اقدامات را نشانه‌ جسارت و.‌..بدونن ولی واقعا به پشت سرمون نگاه کنیم ما تو این سالها از خیلی چیزها عقب ماندیم وملت‌ فشارهای وزیانهای شدیدی را متحمل شدن.

ببینکارادا 6 5 پاسخ 1400/1/2 -06:21

خدا وکیلی اگر من هم بجای بایدن پیرمرده بودم هرگز به برجام برنمیگشتم

کم عقل 9 1 پاسخ 1400/1/2 -02:26

با پهپاد از داخل ونزوئلا تا امدیکا راهی نیست

ب کم عقل 1400/1/4 -04:36

و در مقابل با پاترویت هیچی نیست

راوی 6 1 پاسخ 1400/1/2 -02:25

معلومه این ادعا از اساس غلطه و قومپوز در کنی بیش نیست معلوم نیست این خبر برای چه اهرم فشاری نشر دادن ما انتقام سختو مگر نگرفتیم؟ زدیم پایگاه امریکا رو نیست و نابود و مزمهل مضمهل مذمهل مظمهل (نوع ز مهم نیست ) کردیم دیگه

مهری 5 7 پاسخ 1400/1/2 -01:36

میشه شما کم نمک بریزی از موتور جنس خریدی اصلا می فهمی قضیه چی انشالله که درست باش آمریکا باید از درون خودش نابود کرد سردار قاانی گفتن ضربه ای میزنیم که بعدصداش در بیا د

سام 4 7 پاسخ 1400/1/1 -23:59

با کبوتران نامه بر می‌توانیم نفوذ کنیم و نامه هایی احمدی جولی رو هم برسونیم با یک تیر دو نشان میزنیم و کبوتران روی اهداف اونا خود را خالی می‌کنند

فرزاد 36 24 پاسخ 1400/1/1 -23:42

آمریکا را ادب خواهیم کرد شک نکنید.انشاالله

ناشناس 1400/1/2 -01:08

سنتی زدی یا صنعتی؟

ناشناس در پاسخ به ناشناس 1400/1/2 -01:51

خودت چی زدی؟

محمد گلکارخوزانی 11 17 پاسخ 1400/1/1 -23:41

باسلام اگر چنین ادعائی از سوی افسران ارشد آمریکائی در خاک آمریکا صحت داشته باشد، دست شون درد نکند که توانستند عوامل جمهوری اسلامی در آمریکا رخنه و نفوذ کنند این هم در واشنگتن دسی پایتخت شیطان بزرگ با این همه فاصله آمریکا کجا و ایران کجا!، آمریکا نه با جمهوری اسلامی ایران در دریا.زمین هم مرز و نزدیک است که بتوانند با فاصله حدودا ده هزار کیلومتری به طریقی اینهم با همه عریض و طویل سازمانهای اطلاعات ورود و نفوذ و رخنه کنند، نتیجه گیری ما که در آنجا میتوانیم با بخشی از آن توصیف ها به قلب آمریکا نفوذ و رخنه کنیم در کشورهای مرتجع عرب و اسرائیل که بیخ گوش و چشم مون است راحت مثل آب خوردن هم نفوذ و در دسترس برای در هم کوبیدن آنها در صورتکه پای شون از گلیم شان دراز کنند را توانانئ آن داریم .مثل هدف دادن پایگاه آمریکا در شمال غربی عراق ( الاسد ) .جمهوری اسلامی ایران یک قدرت برتر منطقه است و خودشان هم به خوبی به این مهم واقفند ولی از این جا مانده و از آن جا مانده شدند،

م 1400/1/3 -21:24

دو زار بده آش .......

حرف حق 14 9 پاسخ 1400/1/1 -23:33

داداش هزار بار گفتم از موتور جنس نخرید!

ناشناس 1400/1/2 -01:52

... همه را به کیش خود پندارد!

کاربر ناشناس 9 17 پاسخ 1400/1/1 -23:00

خبر فوری چرا صبحت های رهبر را در سایت نگذاشتید معلومه مسئول سایت خیانتکار است،

مریم 1400/1/2 -01:10

از ساعت پنج عصر، در بالاترین نقطه سایت، سخنان مقام معظم رهبری قرار گرفته، چطوری ندیدید؟

محمد گلکارخوزانی 1400/1/2 -01:18

باسلام کاسه داغ تر از آش نشوید! در صدر خبر فوری فرمایش حکیمانه رهبر معظم انقلاب در همان ساعت اولیه در سایت ثبت و ضبط شد، اول بررسی ! دوم قضاوت کنید!! ندیده و نخوانده لطفا قضاوت نکنید،!!

م 1400/1/3 -21:46

حاجی خوب فهمیدی ، آفرین به تو که وطن پرستی و خیانتکار نیستی ، یادم باشه یه جایزه خوب بهت بدم.

حرف دل 12 8 پاسخ 1400/1/1 -22:47

از ترامپ رسیدیم به ژنرالهاشون خنده داره

OK 1400/1/1 -23:18

قصاص در برابر قصاص. سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و غیر از درجه نظامی از لحاظ جایگاه نظامی همرده و همردیف یکی از فرمانده هان سه گانه (زمینی ، هوافضا و دریایی) سپاه محسوب می شدند. ما باید یکی از فرماندهان عالی رتبه ارتش آمریکا در رده شهید سلیمانی را ترور کنیم نه کمتر و نه بیشتر. البته قصاص آمرین و عاملین ترور شهید سلیمانی به جای خود محفوظ است.

عبدالمجیدسجادیان 8 8 پاسخ 1400/1/1 -22:34

اینها چقدرشیطون هستند حتی خبردورغ هم واجب دانسته پخش کنند تا بتوانند افکارعمومی امریکا برعلیه ایران بسیج کنند واگرخواستند حمله ای واقدامی کنند مشکلی درنزد افکارعمومی امریکا ودرسیاستهای جهانی نداشته باشند آزاده وجانباز هشت سال جنگ تحمیلی ازبوشهر

محمد گلکارخوزانی 1400/1/2 -01:31

برادر آزاده و جانباز بوشهری عزیز و خون گرم تنگستان باسلام و تبریک ایام شعبانیه بخصوص روز جانباز و سال جدید را عرض مینمایم و وظیفه است از زحمات و خدمات ایشان همیشه سپاسگزار باشیم چون واسه ما جانثاری و فدا کاری کردند، خداوند شفای عاجل به جانبازان عنایت فرماید.آمین یار العالمین. به عرض مبارکتان برسانم که ما ملت ایران اسلامی باید افتخار کنیم که جمهوری اسلامی ایران چنین اقتداری دارد و قدرت برتر منطقه خاورمیانه است.لذا ضریب هوشی ما ایرانیها بالا بوده و خواهد بود چون اول متکی به خدا و قرآن و پیامبر بزرگ اسلام است.دوم اینکه داشتن رهبری مقتدر و دانا و تیزبین و.......... در پیشرفت و صدور دستورات به موقع و خط مشی و ترسیم برای حداقل 25 سال کم نیست که ارائه طریق میفرمایند که خود غربیها و شرقیها و آمریکا به این مهم رهبری واقفند.

محسن 16 16 پاسخ 1400/1/1 -22:16

ترامپ، پمپؤ، بولتون هدف انتقام محور مقاومت هستند. انشالله