ترامپ: بایدن در معامله با ایران شکست خورد


11 اسفند 1399 - 08:19
603c70f40ec5c_2021-03-01_08-13
دونالد ترامپ در حمله به دولت جدید آمریکا گفت: بایدن در معامله با ایران شکست خورد.

به گزارش خبر فوری، اسکای نیوز نوشت: رییس‌جمهور سابق آمریکا در نخستین سخنرانی پس از خروج از کاخ سفید گفت: دولت بایدن در معامله با ایران شکست خورده است و به دنبال مذاکره در پرونده هسته‌ای است.

ترامپ در ادامه افزود: بایدن نتوانست از امنیت ایالات متحده محافظت کند. ماه اول ریاست جو بایدن فاجعه‌بارترین ماه برای یک رئیس جمهور در تاریخ معاصر بود. همه ما می‌دانستیم که بایدن بد خواهد بود، اما هیچ یک از ما تصور نمی‌کردیم که اینقدر بد باشد.

وی گفت: دولت فعلی در حال اجرای طرح توزیع واکسن است؛ طرحی که در زمان حضور من در کاخ سفید اجرا شده بود. من قصد تشکیل یک حزب جدید را ندارم و حزب جمهوری‌خواه متحدتر و قدرتمندتر از قبل است. مسیر شگفت‌انگیز ما که ۴ سال پیش آغاز کردیم بی سابقه و موفقیت آمیز بود و پایان نیافته است.

دونالد ترامپ در حمله به دولت جدید آمریکا گفت: بایدن در معامله با ایران شکست خورد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

603c70f40ec5c_2021-03-01_08-13
11 اسفند 1399 - 08:19

به گزارش خبر فوری، اسکای نیوز نوشت: رییس‌جمهور سابق آمریکا در نخستین سخنرانی پس از خروج از کاخ سفید گفت: دولت بایدن در معامله با ایران شکست خورده است و به دنبال مذاکره در پرونده هسته‌ای است.

ترامپ در ادامه افزود: بایدن نتوانست از امنیت ایالات متحده محافظت کند. ماه اول ریاست جو بایدن فاجعه‌بارترین ماه برای یک رئیس جمهور در تاریخ معاصر بود. همه ما می‌دانستیم که بایدن بد خواهد بود، اما هیچ یک از ما تصور نمی‌کردیم که اینقدر بد باشد.

وی گفت: دولت فعلی در حال اجرای طرح توزیع واکسن است؛ طرحی که در زمان حضور من در کاخ سفید اجرا شده بود. من قصد تشکیل یک حزب جدید را ندارم و حزب جمهوری‌خواه متحدتر و قدرتمندتر از قبل است. مسیر شگفت‌انگیز ما که ۴ سال پیش آغاز کردیم بی سابقه و موفقیت آمیز بود و پایان نیافته است.

منبع: اقتصاد برتر

66

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
احمدf 0 0 پاسخ 1399/12/11 -20:11

شماره کارتوبفرسم یه نظرای میدم که ملت خبرنخونن بیان نظرمنوبخونن کارت حسابی میگیره

احمدفسا 0 1 پاسخ 1399/12/11 -19:10

دیروز یه نفرپرسید فساکجاس خدمت شما عارضم دوتا فسا داریم یکیش ماله زمانه کورشه هخامنش یه روستای کوچک بود بنام فساکه زمان کورش یه زن یهودی شد زن یکی ازفرمانرواهای اون دوره همه چیزو ریخت به هم منو پنجاه نفرازدوستام اون موقع دنبالمون بودن سربازای داریوش ازفسافرارکردیم رفتیم کوه تا رسیدیم بالا حال نداشتیم دیگه رفتیم توغارخوابمون برد تادوسال پیش بیدارشدیم یه یکماه هم منگ بودیم تاخطشمازبون الان فهمیدیم شددوماه اززمان کورش تاالان ماازیهودکینه داریم یه فسادیگه هم هس که مامیشیم اجداد اونا اون موقع کوروش روستابودالان شده شهر مابچه محل کوروش هستیم حالافهمیدی فساکجاس

مجمدرثضا 3 1 پاسخ 1399/12/11 -18:51

آمریکا به فکردوشیدن وغارت وایجاد ناامنی کشورهای اسلامی است امنیت کشورهای اسلامی برای آمریکا مهم نیست

احمد 3 4 پاسخ 1399/12/11 -17:36

خفه شو بروتوسوراخ موشت باترس زندگی کن تا بچهای سپاه خبرمرگتوبیارن

ناشناس 9 0 پاسخ 1399/12/11 -16:01

در واقع این مردم ایران هستند که چهل و اندی ساله شکست خورده اند وعمر و جوانی شان با این بگو مگوهای مزخرف زرگری به باد فنا رفته! مسئولینی که خود در رفاه و آرامش و فرزندانشون در آمریکا با پولهای باد آورده ی ملت درآسایش هستند! دیگه حالمون از اسم مذاکره، برجام، امریکا، ظریف، دشمن، مقاومت، روغن، مرغ، تخم مرغ و.... به هم می خوره! همه مان شدیم ی مشت آدم کینه توز وعصبی! تورو خدا تورو خدا بس کنید! بخورید از بیت المال ولی دیگه از این شامورتی بازیها و نمایشهای مضحک دست بردارید کاسبان دشمنی با آمریکا!! اصلا مقصر همه چیز آمریکاست هرچی شما بگید، کم کاریهای شما هم به پای آمریکا، قبول! بس کنید دیگه

کریم احمدی 3 4 پاسخ 1399/12/11 -14:34

برو گمشو مردکه احمق ، قاتل، گاوچرون

arad 3 3 پاسخ 1399/12/11 -13:43

کل دنیا حقارت آمریکا را در این 3 سال ظلمی که به ملت ایران کردند را دیدند چه ترامپ چه بایدن هیچ غلطی نمیتوانند بکنند

علی 5 2 پاسخ 1399/12/11 -12:45

ترامپ شمابه زباله دان تاریخ پیوسته بایدن خواهد پیوست ایران وایرانی پاییده است.

متفاوت 2 3 پاسخ 1399/12/11 -12:05

ترامپ بایدن راتحریک به برانگیختگی حس ناسیانولیستی میکنه و بایدن داره مثل مارخزنده به ایران انمام حجت میکنه برای یورش شدیدتربعدی ترامپ.این کلا سیاست پشت پرده امریکاست وکاریش هم نمیشه کردوادامه دارد تا به اوج وجنگ.

sia 9 4 پاسخ 1399/12/11 -10:12

لعنتی کاش تو رئیس جمهور میماندی ، لااقل خیالمون راحت بود نمیتونی تحریم های بین المللی رو برگردونی

ایرانی 7 1 پاسخ 1399/12/11 -09:23

کپی احمدی نژاد خودمون !!! همه بدن ، من خوبم . !!!

خردمند 7 6 پاسخ 1399/12/11 -08:53

واقعا جای خالیت حس میشه... خاورمیانه دوباره رفت سمت خون و خونریزی...

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks